سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چهارشنبه 87 شهریور 27 , ساعت 2:48 عصر
افشین قطبی بامداد امروز پس از بازگشت کاروان پرسپولیس به تهران، برای استراحت عازم امارات شد.
وی در تمرین صبح فردا شرکت نخواهد کرد.
پرسپولیس روز گذشته در هفته هفتم لیگ برتر در مشهد با نتیجه 2 بر یک مقابل پیام به برتری دست یافت.
دیدار بعدی این تیم روز پنجشنبه هفته آینده در تهران مقابل پگاه گیلان برگزار می شود.

چهارشنبه 87 شهریور 27 , ساعت 1:26 عصر
مسئولان باشگاه پرسپولیس تهران قصد دارند پس از کسب پیروزی بعد از سه هفته، به بازیکنان مبلغ 400 هزار تومان پاداش بدهند.
قرار است نفرات اصلی در بازی روز گذشته 400 هزار تومان و نیمکت‌نشینان 030 هزار تومان دریافت کنند.
پرسپولیس در دیدار برابر پیام خراسان در ورزشگاه ثامن به برتری 2 بر یک رسید.
چهارشنبه 87 شهریور 27 , ساعت 9:10 صبح
افشین قطبی پس از پیروزی 2 بر یک مقابل پیام خراسان اظهار داشت: این بازی نشان داد که لیگ ایران در آسیا بهترین است چون یک تیم بالانشین با تیم ته جدولی آنقدر زیبا بازی کردند که همگان شاهد یک مسابقه بین‌المللی بودند.
وی ادامه داد: این عملکرد را به هواداران دو تیم تبریک می‌گویم. باید از هواداران پرسپولیس تشکر کنم که عاشقانه تیمشان را دوست دارند؛ حتی در هتل محل اسکان نیز ساعت‌ها پشت در‌ها ماندند تا از نزدیک بازیکنان را ببینند.
سرمربی پرسپولیس گفت: در نیمه اول با گل زودهنگامی که به ثمر رساندیم، جریان بازی را کنترل کردیم؛ اما در دقایق پایانی و با تشدید حملات پیام، گل تساوی را دریافت کردیم و مغلوب شدیم.
وی افزود: با شروع نیمه دوم می‌دانستیم پیام حملات زیادی روی دروازه ما پیاده خواهد کرد؛ اما توانستیم به خوبی برنامه‌ آنها را مهار کرده و با تعویض‌هایی که انجام دادیم، بازی را در اختیار بگیریم. کریم باقری به ثمر رساندن گل پیروزی‌ بخش، نشان داد که چه بازیکن بزرگی است.
افشین قطبی گفت: اگر از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. هادی نوروزی از جمله بازیکنان تیم است که امروز در داخل میدان به دلیل آنکه تحت تأثیر جو قرار گرفته بود، نتوانست توانایی‌هایش را نشان دهد.
وی درباره علت بالا رفتن آمار مصدومان پرسپولیس، عنوان کرد: همه بازیکنان در جریان مسابقه و به دلیل کم‌ بازی کردن مقابل حریفان، مصدوم می‌شوند. این مشکل ربطی به نحوه تمرین ندارد.
قطبی درباره قضاوت یدا.. جانبازی گفت: در این مسابقه مشکل خاصی وجود نداشت؛ اگرچه معتقدم ایران در آسیا بهترین داوران را در اختیار دارد. مقابل حریفان باید طوری بازی کنیم که اگر داور اشتباهی کرد، نتیجه را به حریف واگذار نکنیم.
سرمربی تیم پرسپولیس در پی اظهارات مایلی‌کهن که علیه وی صحبت کرده بود، عنوان کرد: به دلیل فشردگی برنامه‌های پرسپولیس، وقت ندارم مصاحبه‌های افراد را بخوانم. هیچ پاسخی برای مایلی‌کهن ندارم که بیان کنم.

سه شنبه 87 شهریور 26 , ساعت 3:31 عصر
علیرضا مرزبان برای انجام امور شخصی فردا راهی آلمان خواهد شد و یک هفته دیگر به ایران باز می گردد.
این مربی که فصل گذشته در پرسپولیس بارها با افشین قطبی به مشکل برخورد، به تازگی به پیشنهاد امیر قلعه نویی با مسئولان باشگاه استقلال مذاکراتی را انجام داد و به توافقاتی نیز دست یافت.
مرزبان فردا به آلمان سفر می کند و پس از بازگشت به تهران این مذاکرات را به سر انجام می رساند.
در صورت توافق نهایی این مربی با استقلال، وی به عنوان آنالیزور - مربی به قلعه نویی کمک خواهد کرد.
سه شنبه 87 شهریور 26 , ساعت 3:31 عصر
سعید آذری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، درباره درگیری لفظی خود با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در برنامه تلویزیونی نود اظهار داشت: متاسفانه شب گذشته داریوش مصطفوی به صراحت دروغ گفت و من به همین دلیل عصبانی شده و ادبیات خود را تغییر دادم و به همین دلیل از همه بینندگان و اصحاب رسانه عذر خواهی می کنم، زیرا دوست ندارم مردم مرا با این رفتار در جامعه ورزش ببینند.
وی ادامه داد: مدیر عامل پرسپولیس با مظلوم نمایی، دروغ نیز می گفت و با توجه به شرایط برنامه مجبور شدم برای دفاع از حقانیت باشگاه ذوب آهن با ادبیاتی دیگر صحبت کنم. مصطفوی مدیر عامل، سرپرست و مربی تیم را در مورد پرونده وحید امرایی زیر سوال برد و تاکید کرد ما به عمد تخلف کرده ایم، در حالی که رئیس کمیته انضباطی نیز در این زمینه هیچ رایی را اعلام نکرد و این دورغگویی ما را خیلی ناراحت کرد.
آذری گفت: با توجه به مشکلات رخ داده در حال پیگیری این مشکل هستیم و با توجه به شناخت از شریفی اطمینان دارم وی ما را به کمیته انضباطی احضار خواهد کرد، اگر چه تا کنون هیچ ابلاغیه رسمی به باشگاه ذوب آهن ارسال نشده است. موقعیت برای دفاع نماینده های باشگاه ذوب آهن از سوی کمیته انضباطی برای فراهم خواهد شد و با ابلاغ رسمی ما مسایل را پیگیری می کنیم.
وی درباره شرایط کلی مهاجم ذوب آهن تاکید کرد: مدارک موجود امرایی در باشگاه ذوب آهن کاملاً قانونی است و ما همه مستندات را در خصوص این بازیکن را در اختیار داریم. امرایی با همین مدارک در تیم های رده نوجوانان،‌ جوانان و امید ایران تیز بازی کرده است و حتی وی در زمان دبیر کلی مصطفوی به عنوان بازیکن تیم امید و با اجازه وی با همین گذرنامه، روادید خروج از کشور را گرفت.
آذری تاکید کرد: اگر ادعای شب گذشته مصطفوی صحت داشته باشد باید وی نیز مانند ما در کمیته انضباطی پاسخگو باشد زیرا وی نیز تخلف کرده است.
مدیر عامل ذوب آهن احتمال شکایت از مصطفوی به دلیل اظهاراتش را رد کرد و افزود: ما هیچ قصدی برای شکایت از مدیر عامل پرسپولیس نداریم زیرا در برنامه تلویزیونی آنچه را که لازم بود بیان کردیم و نمی خواهیم در بعد قضایی این مسئله را پیگیری کنیم.

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ