سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چهارشنبه 87 مهر 3 , ساعت 9:11 عصر
به‌رغم اعلام برخی از مسئولان پرسپولیس مبنی بر حضور دی‌کارمو در بازی مقابل پگاه هنوز، ITC این بازیکن به فدراسیون فوتبال ایران ارسال نشده است.
اعضای سازمان لیگ اعلام کردند تا امروز فقط رضایت‌نامه این مهاجم برزیلی را دریافت کرده اند.
مسئولان باشگاه پرسپولیس پیش از سفر دوباره مارکو به برزیل به وی گوشزد کردند این موضوع را پیگیری کند.
مسئولان اعلام کرده بودند مارکو در بازگشت به تهران ITC دی کارمو را نیز به همراه آورده است
چهارشنبه 87 مهر 3 , ساعت 9:10 عصر
افشین قطبی در تمرینات روزهای اخیر از مهدی واعظی، نبی‌ا... باقری‌ها، مسعود زارعی، فرانک آتسو، ایوان پترویچ، مازیار زارع، پژمان نوری، ابراهیم توره، کریم باقری، علی کریمی و دی کارمو در ترکیب اصلی استفاده کرده است.
البته با توجه به عدم صدور ITC دی‌کارمو،‌ احتمالا هادی نوروزی جایگزین او در ترکیب اصلی می‌شود.
پرسپولیس فردا در هفته هشتم لیگ برتر در تهران میزبان پگاه گیلان است.

چهارشنبه 87 مهر 3 , ساعت 11:16 صبح
افشین قطبى سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس در اظهارنظرى عجیب با انتقاد شدید از خبرنگاران ورزشى گفت: کارى که برخى روزنامه هاى ورزشى با پرسپولیس مى کنند، حیوان با حیوان نمى کند! وى پس از تمرین صبح دیروز (سه شنبه) پرسپولیس با لحنى انتقاد آمیز در خصوص خبرى مبنى بر سفر «مارکو» به برزیل براى آوردن بازیکن براى تیم فولاد، خطاب به خبرنگاران گفت: شما مگر وجدان کارى ندارید، آخر حیوان هم با حیوان کارى که برخى روزنامه ها با پرسپولیس مى کنند، نمى کند. مارکو اصلاً نمى داند فولاد چه تیمى است و کجاست، پس چه طور مى شود براى آوردن بازیکنى براى این تیم به برزیل رفته باشد. من به عنوان سرمربى پرسپولیس وظیفه دارم که در قبال اذیت کردن برخى خبرنگاران و روزنامه هاى ورزشى، از دستیارانم دفاع کنم. مارکو با صداقت و وجدان کارى در پرسپولیس فعالیت مى کند. چرا شما این طور او را اذیت مى کنید؟ وى افزود: مارکو مدت ها پیش به خاطر فراهم نشدن امکاناتى که باشگاه به او قول داده بود، استعفایش را نوشت که اکنون اگر در جمع تیم حاضر است، نشان از برطرف شدن تمامى مشکلاتش است. زمانى که قرار شد مشکلات مارکو از طرف باشگاه حل شود، ما فرصت را در این دیدیم تا او به برزیل رفته و در کنار پدرش باشد زیرا پدر او در برزیل دچار سکته مغزى شده بود که باید جراحى مى شد. این واکنش افشین قطبى بشدت خبرنگاران حاضر را عصبانى کرد و آنها به قطبى توصیه کردند که باید عذرخواهى کنى و باید همه روزنامه ها و خبرنگاران ورزشى را به یک چشم نگاه نکنى که قطبى در پاسخ گفت: من همیشه به شما احترام گذاشته ام و با صداقت حرف زده ام و نمى توانم دائما صحبت ها و اخبار کذب علیه پرسپولیس، پشت پرده پرسپولیس و مسائل شخصى بازیکنان و مربیان پرسپولیس را تکذیب کنم. معتقدم روزنامه ها پل ارتباطى مردم و باشگاه ها هستند، پس نباید با انتشار اخبار و مصاحبه هاى دروغ اعتماد مردم را سلب کنند، متأسفانه کشور ایران با جمعیت ?? میلیونى خود شاهد فروش حدود تنها ? هزار روزنامه ورزشى است که این نشان از بى اعتمادى مردم نسبت به روزنامه هاست. من قصد توهین و جسارت به اشخاص و یا خبرنگارانى که در تمرینات حاضر مى شوند، ندارم بلکه معتقدم جریان هایى که ممکن است در برخى روزنامه ها هدف گذارى شود تا علیه تیمى دروغ بنویسند، باید از بین بروند و مشکل من فقط با آنهاست. افشین قطبى همچنین درباره صحبت هایى که محمد مایلى کهن چندى پیش برعلیه او اظهار کرده بود نیز گفت: فکر مى کنم بدى را نباید با بدى جواب داد. ? کار غلط نتیجه غلط دارد. من معتقدم باید درباره اظهارات مایلى کهن سکوت کنم و این وظیفه باشگاه است که اینگونه موارد را پیگیرى کرده و مشکلات احتمالى ناشى از آن را مرتفع کند. سرمربى تیم پرسپولیس که بازیکنان این تیم را تا پس از پایان دربى از انجام هرگونه مصاحبه مطبوعاتى با خبرنگاران محروم کرده، در این باره گفت: براى به وجود نیامدن حاشیه هاى مختلف پیش از دربى تصمیم گرفتم تا اجازه مصاحبه به بازیکنان ندهم. ترجیح مى دهم خودم در شرایط فعلى صحبت کنم.

چهارشنبه 87 مهر 3 , ساعت 11:15 صبح
افشین قطبی پس از برخورد تند با خبرنگاران و انجام مصاحبه جنجالی علیه آنها، از سوی داریوش مصطفوی به باشگاه فراخوانده شد.
وی امشب پس از افطار با مدیرعامل باشگاه در این خصوص دیدار می کند.
صبح فردا نیز جلسه ای دیگر برگزار می شود.
سرمربی پرسپولیس بعدازظهر امروز از طریق پایگاه خبری باشگاه پرسپولیس از تمامی خبرنگاران عذرخواهی کرد.
وی گفت: من خود را مدیون خبرنگاران می دانم و فقط منظورم در برخورد صبح امروز عده معدودی از آنها بود که سفارش می کنم بی جهت آبروی مردم را نریزند و باعث اختلاف در پرسپولیس نشوند. امیدوارم دوستانم مرا بخشیده باشند.

چهارشنبه 87 مهر 3 , ساعت 11:14 صبح
سخنگوی باشگاه پرسپولیس با اظهار شرمندگی از صحبت های سرمربی این تیم علیه رسانه ها گفت : مدیر عامل باشگاه درباره این موضوع به زودی اقدام می کند . فرخزادی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر گفت : مدیر عامل باشگاه درباره این موضوع اقدام 
می کند و رسانه ها در جریان آن قرار خواهند گرفت .

وی درباره وضع دی کارمو بازیکن برزیلی پرسپولیس هم گفت : کارهای این بازیکن انجام و کارت ای.تی.سی وی به زبان انگلیسی ترجمه شده و به باشگاه رسیده است .

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت : مارکو دستیار برزیلی قطبی در کنار باشگاه است و باشگاه درباره قبال وی کوتاهی نکرده است .

فرخزادی با اشاره به تمرینات منظم پرسپولیس ابراز امیدواری کرد : مسئولان از شرایط کنونی  آگاه هستند و برای رسیدن به موفقیت نیاز به همدلی و همکاری همه رسانه ها داریم .

سخنگوی باشگاه پرسپولیس با تکذیب این که رئیس سازمان تربیت بدنی با بستن قرارداد با یکی از شرکت ها مخالفت کرده است گفت : قرار بود امروز حامی مالی باشگاه مشخص شود ولی جلسه لغو شد و در جلسه آینده این موضوع بررسی می شود .

فرخزادی تاکید کرد : مسئولان سازمان تربیت بدنی در تعیین حامی مالی باشگاه نقش ندارند
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ