سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
شنبه 87 مهر 20 , ساعت 1:7 عصر
میثاق معمارزاده که به دلیل مصدومیت و پارگی رباط صلیبی راهی آلمان شده بود، روز گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت.
پزشک وی چندی پیش پای محسن خلیلی را نیز عمل کرده بود.

سه شنبه 87 مهر 16 , ساعت 3:0 عصر
محمود خوردبین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت:‌ همانطور که قول داده بودیم به همراه علی رضا نیکبخت واحدی در کمیته انضباطی حضور یافتیم و دقایقی را با شریفی به گفت و گو پرداختیم.
وی افزود: دعوت نیکبخت هیچ ربطی به دربی 65 نداشت و فقط به دلیل تکرار مجدد در بازی مقابل پیام بود که با یک تذکر از سوی کمیته انضباطی رد شد البته از قبل هم می‌دانستیم که نیکبخت کاری نکرده که بخواهد محروم شود.
وی ادامه داد: لب‌خوانی در دربی 65 پس از تعویض نیکبخت نیز فقط مربوط به باشگاه است و آنها تصمیم لازم را می‌گیرند.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در خصوص علی کریمی نیز گفت: مگر می‌شود به راحتی از اسم بازیکن بزرگی مثل کریمی در تیم ملی گذشت؟ با توجه به قدرت تاکتیکی و تفکری بالا در حال حاضر علی کریمی تمام بازیکنان تیم ملی بهتر است و مطمئن هستم اگر او به تیم ملی دعوت نشوند آقایان باید پاسخگوی خیلی از موارد باشند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: قصد حمایت و جانبداری ندارم و همه با چشمان خود دیدند که در دربی 65 کریمی چگونه جادوگری کرد تا نشان دهد هنوز می‌تواند به اروپا برود
سه شنبه 87 مهر 16 , ساعت 12:5 عصر
 با پیگیری‌های مسئولان باشگاه پرسپولیس از امور اتباع خارجه، مدیران سازمان لیگ برتر پس از 2 ماه اعلام کردند که مجوز کار ابراهیم توره، فرانک آتسو، ایوان پتروویچ و مارکو صادر شد.
آلبرت گریگوریان ضمن تایید خبر خاطر نشان کرد:‌ مطمئن باشید با توجه به مقررات لیگ برتر همه بازیکنان از هفته دهم مسابقات دارای مجوز کار هستند.
وی ادامه داد:بازیکنان پرسپولیس نیز در این خصوص مشکلی ندارند چون مجوز کار آنها از طرف امور اتباع خارجه صادر شده است.

سه شنبه 87 مهر 16 , ساعت 12:4 عصر
افشین قطبی که طبق قرارداد باید 20 درصد از مطالباتش را تا قبل از نیم فصل دریافت کند از طریق مدیربرنامه‌هایش اولتیماتومی را به داریوش مصطفوی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس داد.
گفتنی است تا به امروز قطبی 70 درصد از قراردادش را دریافت کرده و طبق قراردادش با باشگاه باید تا قبل از نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر 20 درصد از قراردادش را دریافت کند.

سه شنبه 87 مهر 16 , ساعت 12:3 عصر
 افشین پیروانی که از نفرات اصلی کادر فنی پرسپولیس است و در ماه های اخیر همواره تمرینات تیم را زیر نظر گرفته بود،‌اما وی به دلیل عدم دریافت مطالباتش در هشتمین دوره لیگ برتر ایران از دست مسئولان پرسپولیس ناراحت است.
پیروانی تا به امروز هیچ مبلغی را بابت حقوقش از باشگاه پرسپولیس دریافت نکرده است و به همین دلیل در روزهای اخیر به این رفتار آنها انتقاد کرده است.
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ