سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دوشنبه 87 مهر 15 , ساعت 12:48 عصر
 این تمرین از ساعت 10 در ورزشگاه راه‌آهن شروع شد. بازیکنان زیر نظر کریم باقری به گرم‌ کردن، حرکات کششی و نرمشی، پاس‌کاری‌های کوتاه و بلند و حفظ توپ همراه با حرکات سرعتی پرداختند.
در مرحله بعدی نیز به دو قسمت تقسیم شدند. بازیکنان اصلی زیر نظر قطبی به حفظ توپ و پرسینگ و بازیکنان ذخیره زیر نظر افشین پیروانی پرداختند.
در مرحله بعدی نیز با دستور قطبی، بازیکنان به دو قسمت تقسیم شدند و به فوتبال دست گرمی پرداختند.
* الونگ الونگ،‌ مسعود زارعی، حسین بادامکی و ایوان پتروویچ به صورت اختصاصی به مدت نیم ساعت تمرین کردند. مارکو تنها غایب بود.
* دروازه‌بانان پرسپولیس زیر نظر عابدزاده تمرینات خود را زودتر از سایرین آغاز کردند که تمرینات ویژه‌ای را شامل می‌شد.
* آتسو و پتروویچ با تاخیر در تمرین حاضر شدند که منجر به تذکر کادر فنی شد.
* مهدی واعظی بر اثر برخورد با بهادر عبدی از ناحیه زانو و کریم باقری از ناحیه کشاله پای راست دچار مصدومیت شدند که زیر نظر کادر پزشکی به یخ درمانی پرداختند.
*‌در تمرین امروز حدود 100 هوادار حضور داشت که در سکوت کامل بسر می‌بردند.
* همزمان با تمرین امروز، استقلالی‌ها نیز در زمین ورزشگاه دستگردی به تمرین پرداختند.
* تمرین امروز ساعت 11:40 دقیقه به پایان رسید و فردا بعدازظهر پیگیری می‌شود.
*از نکات قابل توجه در این جلسه تمرینی این بود که افشین قطبی در جریان انجام مسابقه دستگرمی حتی اجازه نداد علیرضا نیکبخت واحدی در جمع سایرین بازی کند و به وی تاکید کرد که فقط نظاره گر بازی همبازی‌هایش باشد.

شنبه 87 مهر 13 , ساعت 3:48 عصر
 با وجود اینکه مقرر نبود بازیکنان این تیم در دربی 65 پاداشی دریافت کنند، پس از جلسه شب گذشته هیئت مدیره با بازیکنان در هتل استقلال، با قول مدیرعامل قرار شد به کلیه بازیکنان به دلیل درخشش در نیمه دوم، نفری یک میلیون تومانی پاداش تعلق گیرد.
این پاداش در دو روز آینده به بازیکنان پرداخت خواهد شد.
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
جمعه 87 مهر 12 , ساعت 8:25 عصر
علیرضا نیکبخت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که دلیل ناراحتی او پس از تعویض توسط افشین قطبی چه بود، اظهار داشت: من فقط از اینکه تیمم عقب بود ناراحت بودم و نمی‌توانستم بعد از تعویض لبخند بزنم.
وی ادامه داد: به من حق بدهید که وقتی تیمم عقب است در هنگام بیرون آمدن از زمین بغضی که در گلویم هست خالی کنم.
نیکبخت اظهار داشت: در آن لحظه نمی‌توانستم سکوت هواداران را ببینم و لبخند زنان زمین را ترک کنم. فکر کردم اگر درون زمین باشم، می توانم کمک بیشتری به تیم کنم.
وی خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا بین این همه بازیکن آقایان روی من مانور می‌کنند و حتی وقتی روی نیمکت رفتم این مسائل را رها نکردند.
این بازیکن عنوان کرد: شرایط ما خیلی بهتر از استقلال بود، باید با گل بیشتری آنها را می‌بردیم. فکر می‌کنم در هر دو نیمه پرسپولیس تیم برتر میدان بود.
نیکبخت در واکنش به توهین هواداران استقلال به وی و خانواده اش گفت: از دقیقه 1 تا 90 به من و خانواده‌ام فحاشی کردند آنها که دم از منشور اخلاقی می‌زنند کجایند که به داد من برسند؟ آیا هواداران پرسپولیس یکی از بازیکنان استقلال را اینگونه مورد بی‌احترامی قرار دادند؟
این بازیکن در پایان خاطرنشان کرد: واقعاً شرمنده خودم هستم که هفت سال از عمرم را برای استقلال بازی کردم دیگر این تیم را دوست ندارم و از پیراهن آبی متنفرم. این را از صمیم قلب می گویم تا آنهایی که به من بی احترامی کردند، بشنوند.

جمعه 87 مهر 12 , ساعت 8:24 عصر
در جریان مسابقه هوادران پرسپولیس در اعتراض به عملکرد داور حدود 300 صندلی ورزشگاه آزادی را تخریب کردند.

جمعه 87 مهر 12 , ساعت 8:20 عصر
خبر،افشین قطبی در نشست خبری پس از شصت و پنجمین شهرآورد تیم های پیروزی و استقلال در جمع خبرنگاران گفت :از طرفداران برای ایجاد محیط مناسب و انجام بازی جوانمردانه تشکر می کنم .
وی افزود :درنیمه نخست خوب بازی کردیم و با کنترل بازی موقعیت های بسیار خوبی خلق کردیم .
قطبی گفت :فوتبال مانند زندگی است و ممکن است بازیکنان موقعیت های زیادی داشته باشند اما آن موقعیت ها گل نشود.
وی اضافه کرد :زمانیکه گل خوردیم فشار روانی زیادی بر بازیکنان ما وارد شد بطوریکه پاس های معمولی را هم از دست می دادیم و آنان می خواستند گل بزنند اما استقلال بسته بازی می کرد بنابراین سعی کردیم فضا پیدا کنیم .
سرمربی تیم پیروزی گفت :بازیکنان با تجربه و فنی تیم یعنی باقری و کریمی توانستند با همکاری تیمی گل بزنند و طرفداران را خوشحال کنند.
وی درباره استفاده از دی کارمو برزیلی هم گفت :این بازیکن با توجه وضعیت فیزیکی و تجربه اش باید وارد بازی می شد البته تلاش خوبی کرد اما کیفیت نداشت این بازیکن توانست مدافعان استقلال را به خود مشغول کند.
قطبی گفت :از پتروویچ به سبب سرماخوردگی در نیمه دوم استفاده کردیم می دانستم به این بازیکن خوب در نیمه دوم نیاز خواهم داشت .
وی در باره علی کریمی هم افزود :لقب جادوگر برای علی کریمی بسیار برازنده است این بازیکن توپ را در جورابش می گذارد و 3 بازیکن را دریبل می زند و بسیار خوب و تاثیر گذار برای تیمش بازی می کند.
سرمربی تیم پیروزی اظها ر داشت :ناراحتی نیکبخت واحدی از تعویض طبیعی بود این بازیکن در رختکن مرا در آغوش گرفت و بوسید .
قطبی گفت :شک نکنید تیم پیروزی شخصیت قهرمانی را دارد و باز هم می گویم این تیم قهرمانی لیگ برتر را تکرار خواهد کرد.
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ