سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جمعه 87 مهر 12 , ساعت 8:20 عصر
خبر،افشین قطبی در نشست خبری پس از شصت و پنجمین شهرآورد تیم های پیروزی و استقلال در جمع خبرنگاران گفت :از طرفداران برای ایجاد محیط مناسب و انجام بازی جوانمردانه تشکر می کنم .
وی افزود :درنیمه نخست خوب بازی کردیم و با کنترل بازی موقعیت های بسیار خوبی خلق کردیم .
قطبی گفت :فوتبال مانند زندگی است و ممکن است بازیکنان موقعیت های زیادی داشته باشند اما آن موقعیت ها گل نشود.
وی اضافه کرد :زمانیکه گل خوردیم فشار روانی زیادی بر بازیکنان ما وارد شد بطوریکه پاس های معمولی را هم از دست می دادیم و آنان می خواستند گل بزنند اما استقلال بسته بازی می کرد بنابراین سعی کردیم فضا پیدا کنیم .
سرمربی تیم پیروزی گفت :بازیکنان با تجربه و فنی تیم یعنی باقری و کریمی توانستند با همکاری تیمی گل بزنند و طرفداران را خوشحال کنند.
وی درباره استفاده از دی کارمو برزیلی هم گفت :این بازیکن با توجه وضعیت فیزیکی و تجربه اش باید وارد بازی می شد البته تلاش خوبی کرد اما کیفیت نداشت این بازیکن توانست مدافعان استقلال را به خود مشغول کند.
قطبی گفت :از پتروویچ به سبب سرماخوردگی در نیمه دوم استفاده کردیم می دانستم به این بازیکن خوب در نیمه دوم نیاز خواهم داشت .
وی در باره علی کریمی هم افزود :لقب جادوگر برای علی کریمی بسیار برازنده است این بازیکن توپ را در جورابش می گذارد و 3 بازیکن را دریبل می زند و بسیار خوب و تاثیر گذار برای تیمش بازی می کند.
سرمربی تیم پیروزی اظها ر داشت :ناراحتی نیکبخت واحدی از تعویض طبیعی بود این بازیکن در رختکن مرا در آغوش گرفت و بوسید .
قطبی گفت :شک نکنید تیم پیروزی شخصیت قهرمانی را دارد و باز هم می گویم این تیم قهرمانی لیگ برتر را تکرار خواهد کرد.

لیست کل یادداشت های این وبلاگ