سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جمعه 87 مهر 12 , ساعت 8:25 عصر
علیرضا نیکبخت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که دلیل ناراحتی او پس از تعویض توسط افشین قطبی چه بود، اظهار داشت: من فقط از اینکه تیمم عقب بود ناراحت بودم و نمی‌توانستم بعد از تعویض لبخند بزنم.
وی ادامه داد: به من حق بدهید که وقتی تیمم عقب است در هنگام بیرون آمدن از زمین بغضی که در گلویم هست خالی کنم.
نیکبخت اظهار داشت: در آن لحظه نمی‌توانستم سکوت هواداران را ببینم و لبخند زنان زمین را ترک کنم. فکر کردم اگر درون زمین باشم، می توانم کمک بیشتری به تیم کنم.
وی خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا بین این همه بازیکن آقایان روی من مانور می‌کنند و حتی وقتی روی نیمکت رفتم این مسائل را رها نکردند.
این بازیکن عنوان کرد: شرایط ما خیلی بهتر از استقلال بود، باید با گل بیشتری آنها را می‌بردیم. فکر می‌کنم در هر دو نیمه پرسپولیس تیم برتر میدان بود.
نیکبخت در واکنش به توهین هواداران استقلال به وی و خانواده اش گفت: از دقیقه 1 تا 90 به من و خانواده‌ام فحاشی کردند آنها که دم از منشور اخلاقی می‌زنند کجایند که به داد من برسند؟ آیا هواداران پرسپولیس یکی از بازیکنان استقلال را اینگونه مورد بی‌احترامی قرار دادند؟
این بازیکن در پایان خاطرنشان کرد: واقعاً شرمنده خودم هستم که هفت سال از عمرم را برای استقلال بازی کردم دیگر این تیم را دوست ندارم و از پیراهن آبی متنفرم. این را از صمیم قلب می گویم تا آنهایی که به من بی احترامی کردند، بشنوند.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ