سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چهارشنبه 87 مهر 3 , ساعت 11:13 صبح
فرشاد پیوس کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس تهران در خصوص صحبت هاى قطبى در تمرینات اخیر این تیم گفت: قطبى به جاى خارج کردن تیم از حاشیه با مصاحبه هاى جنجالى خود پرسپولیس را در آستانه دربى بیش از پیش به استقبال حواشى مخرب مى برد.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری آریا، وى همچنین تصریح کرد: نمى دانم چه دلیلى وجود دارد که قطبى با تصمیم عجیب و غریب خود به اسم حفظ آرامش در تیم بازیکنان را ممنوع المصاحبه کرده و فقط خودش را در مورد مسائل تیم پرسپولیس وکیل و وصى مى داند .

وى تصریح کرد: آقاى قطبى که فصل قبل با خونسردى و به دور از ایجاد حواشى ظاهرى خوب و محبوب از خود در نزد هواداران ساخت ،چه شده که در این فصل 180 درجه تغییر کرده و زمین و زمان را مقصر مى داند.

وى تاکید کرد: سرمربى پرسپولیس که همیشه در صحبت هاى خود مدعى بحث حرفه اى گرى در فوتبال بود حالا خودش در نهایت آماتورى رفتار کرده و هر روز یک شخص را مورد اتهام قرار مى دهد و به هر طریقى حاشیه را به تیم تزریق مى کند.پیوس در خصوص ممنوع المصاحبه شدن بازیکنان پرسپولیس گفت: این حرکت حواشى بیشترى را به درون پرسپولیس راه مى دهد و مى تواند در نهایت به نفع سایر تیم هاى مدعى قهرمانى تمام شود.

 وى اضافه کرد : به اعتقاد من که سالیان سال است جزو خانواده پرسپولیس هستم باید بازیکنان با گفتن صحبت هاى خود در خصوص مسائل فنى و بدنى تیم حرف هاى دلشان را بزنند نه اینکه بالاجبار به آن ها روزه سکوت را القاء کنیم.

کاپیتان سابق تیم پرسپولیس تمامى این تصمیمات قطبى را ناشى از اختیارات بیش از حد وى عنوان کرد و افزود: وقتى که قطبى مانند یک وارث در تمامى کارهاى باشگاه مداخله مى کند و مسئولان هیچ تذکرى به وى نمى دهند باید هم در اخذ تصمیمات غیر فنى مستقل عمل کند.

وى گفت: به قطبى توصیه مى کنم که به جاى رفتن به حواشى بیشتر به خودش بیاید و فقط به نتایج و موفقیت پرسپولیس فکر کند.پیوس در خصوص بازى دربى خاطرنشان ساخت: با حمایت مالى خوبى که هدایتى در باشگاه پرسپولیس انجام مى دهد هیچ عذرى براى عدم پیروزى مقابل استقلال پذیرفته نخواهد بود.

وى اظهار داشت : البته قطبى هم باید در بازى مقابل استقلال سیستم یکنواخت تیم را عوض کند چرا که دست آقاى «امپراتور» براى همه مربیان لیگ رو شده است.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ