سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چهارشنبه 87 شهریور 27 , ساعت 11:27 صبح
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پیام خراسان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال برابر پرسپولیس با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا همچنان با یک امتیاز از 5 مسابقه در قعر جدول قرار داشته باشد.
علی صلاحی، مدیرعامل پیام به شدت از مصاحبه های اخیر مهدی هاشمی نسب انتقاد کرد و گفت: طبق آئین نامه انضباطی هر بازیکنی که علیه باشگاه مصاحبه کند، جریمه خواهد شد. هاشمی نسب نیز از این قاعده مستثنی نیست.
وی ادامه داد: بدون شک با بازیکن خاطی برخورد خواهیم کرد. هاشمی نسب حداقل 4 جلسه از همراهی پیام محروم خواهد شد. در روزهای آینده این موضوع را به دقت بررسی خواهیم کرد.
* باشگاه پیام خراسان با کارخانه تبرک به توافق رسید تا در هشتمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران این کارخانه حامی مالی باشگاه خراسانی باشد.
* مسابقه تیم های پیام خراسان و پرسپولیس با یک دقیقه سکوت به نشانه ادای احترام به زادعلی، بازیکن پیام که ماه گذشته بر اثر تصادف رانندگی درگذشته بود، آغاز شد.
اشویتین، مهاجم پیام نیز پس از گلزنی به پرسپولیس به سوی تاج گل زادعلی رفته و عکس آن مرحوم را بوسید.

چهارشنبه 87 شهریور 27 , ساعت 11:26 صبح
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر موفق شد پیام خراسان را 2 بر یک شکست داده و در ورزشگاه ثامن مشهد 3 امتیاز بازی را به دست آورد.
در حالی که در سالن مطبوعاتی خبرنگاران و عکاسان منتظر سرمربیان دو تیم بودند،‌ افشین قطبی وارد شد. هنگامی که وی می خواست روی صندلی بنشیند، با میز برخورد کرد. وی با از دست دادن تعادلش و در آستانه زمین خوردن، با صدایی بلند فریاد "ا.. اکبر" سر داد که توجه حاضرین را در پی داشت.
* قبل از شروع مسابقه، تمام بازیکنان پرسپولیس با دسته های گل به سوی نیمکت پیام خراسان رفته و از خداداد عزیزی، سرمربی حریف اجازه بازی گرفتند.
* جایگاه ویژه خبرنگاران ورزشگاه ثامن در جریان مسابقه مملو از جمعیت بود و مانند دیدارهای حساس گذشته که در این ورزشگاه برگزار می شود، عده ای زیادی از حاضرین خبرنگار نبودند.
* در پایان مسابقه فرانک آتسو، مدافع و علیرضا نیکبخت واحدی، مهاجم پرسپولیس که در بازی با بازیکنان پیام خراسان درگیر شده بودند، برای دلجویی از خداداد عزیزی به سوی وی رفته و همدیگر را در آغوش گرفتند.
* افشین پیروانی، مربی پرسپولیس به دلیل فوت برادر زن خود با لباسی یکدست مشکلی در ورزشگاه ثامن حضور داشت.

چهارشنبه 87 شهریور 27 , ساعت 9:10 صبح
خداداد عزیزی پس از شکست 2 بر یک مقابل پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: بازیکنان ما عملکرد بدی نداشتند. در جریان مسابقه موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم که از آن استفاده نکردیم. هر کس این دیدار را تماشا کرد، می‌تواند شهادت دهد که حق پیام شکست نبود.
وی ادامه داد: هفته گذشته مقابل پاس همدان به مراتب بهتر از این بازی کردیم؛ اما برابر پرسپولیس بازیکنان ما تحت فشار بودند. علت اصلی گل نشدن فرصت‌ها را خودم هم نمی‌دانم.
سرمربی پیام با اشاره به مشکلات مالی، تأکید کرد: این مشکلات شیرازه تیم ما را از هم پاشید؛ اما مسئولان قول دادند تا یکشنبه با تزریق پول، ما را برای رهایی از این موانع یاری رسانند.
خداداد عزیزی راجع به درگیری مدافعش با یکی از مسئولان باشگاه، خاطر نشان ساخت: بدون شک اختلاف مهدی هاشمی‌نسب با صلاحی، سوتفاهمی بیش نبود که خبرنگاران بومی آن را بوجود آوردند.

چهارشنبه 87 شهریور 27 , ساعت 9:9 صبح
مسابقه تیم های فوتبال پیام خراسان و پرسپولیس از هفته هفتم لیگ برتر برگزار شد.
در پایان، تیم تهرانی 2 بر یک به پیروزی رسید و در حضور بیش از 40 هزار تماشاگر 3 امتیاز را به سود خود ذخیره کرد.
از نکات جالب توجه در این مسابقه می توان به تبلغات دور زمین ورزشگاه ثامن مشهد اشاره کرد که در تابلوهای تبلیغاتی، تولیدات کارخانه کوکاکولا دیده می‌شد. این شرکت امریکایی در نزدیک به 200 کشور جهان محصولات خود را تولید یا می‌فروشد.
مخالفت کوکاکولا با تحریم رژیم صهیونیستی در سال 1345 از سوی وزارت خارجه این رژیم، از وقایع مهم سال دانسته شد. در سال 1365 هم به دلیل 30 سال حمایت از حیات این رژیم و تحریم این رژیم، مورد تقدیر قرار گرفت. این شرکت میزبان و پشتیبان اتاق بازرگانی امریکا و رژیم اشغالگر قدس در سال 1380 بود.
شرکت خوشگوار در ایران با این شرکت قرارداد همکاری دارد. در سال‌های اخیر اعتراضات گسترده‌ی مردمی به این همکاری صورت گرفته که تا کنون به آن توجهی نشده است. معترضان به فروش کالاهای حامی رژیم صهیونیستی خصوصا پپسی و کوکاکولا در ایران به استفتائی از مقام معظم رهبری نیز استناد می‌کنند. در سؤال 263 کتاب اجوبة الاستفتائات مقام معظم رهبری، پرسیده شده که آیا برای مسلمانان خرید کالاهای اسرائیلی که در سرزمین اسلامی به فروش می‌رسند جایز است که حضرت آیت ا.. خامنه ای اینچنین پاسخ فرموده اند: "بر آحاد مسلمین واجب است که از خرید و استفاده از کالاهایی که سود تولید و فروش آنها عاید صهیونیست ها که با اسلام و مسلمین در حال جنگ هستند، می‌شود، اجتناب کنند."
البته این همکاری پس از پیروزی انقلاب اسلامی قطع شده بود که از سال 1373 به وساطت شرکتی ایرلندی به نام کوکاکولا آتلانتیک، این همکاری صورت گرفته است.
درباره مضرات محصولات کوکاکولا نیز بحث‌های جدی صورت گرفته است. تا کنون 44 دانشگاه بزرگ جهان از جمله ساسکس، منچستر و آکسفورد انگلیس، عرضه و فروش این نوشابه ناسالم و غیربهداشتی را در ساختمان‌ها و خوابگاه های خود ممنوع کرده اند.

سه شنبه 87 شهریور 26 , ساعت 3:32 عصر

فرید زرینه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: پس از تلاش‌های فراوان مازیار زارع با آمادگی کامل امروز می‌تواند با نظر کادر فنی برابر پیام به میدان برود.
وی در خصوص مصدومیت مهاجم سنگالی تیم تاکید کرد: در MRI ابراهیم توره مشخص شد که خوشبختانه رباط صلیبی وی سالم بوده و فقط دچار کشیدگی عضلات شده است.
زرینه ادامه داد:‌ توره به احتمال فراوان به بازی مقابل پگاه نمی‌رسد؛ اما بخت حضور در دیدار مقابل استقلال تهران را دارد.


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ