سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 87 شهریور 17 , ساعت 9:26 صبح
این دیدار از ساعت 45/23 امشب به میزبانی عربستان برگزار شد و دو تیم در پایان 90 دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک دست یافتند.
سعد الحرزی در دقیقه 29 برای عربستان گلزنی کرد تا میزبان نیمه اول را به سود خود خاتمه دهد. ضمن اینکه عربستان 2 موقعیت مناسب گلزنی را نیز در این نیمه از دست داد.
با آغاز نیمه دوم تیم ایران عملکرد بهتری نسبت به نیمه اول ارائه کرد و سرانجام در دقیقه 80 کرنر ارسالی از سوی مجتبی جباری با ضربه سر مسعود شجاعی در تیر دوم به جواد نکونام رسید تا هافبک اوساسونا اسپانیا با ضربه سر دروازه عربستان را گشوده و بازی را به تساوی کشاند.
در ادامه نیز رسول خطیبی یک موقعیت خوب را از دست داد تا در نهایت ایران در نخستین بازی مرحله دوم یک امتیاز با ارزش در زمین حریف قدرتمند خود کسب کند.
ترکیب تیم ایران: مهدی رحمتی، جلال حسینی، هادی عقیلی، ستار زارع، مجید غلامنژاد، فریدون زندی(مهرزاد معدنچی)،‌ جواد نکونام، آندرانیک تیموریان(مجتبی جباری)، مسعود شجاعی، غلامرضا رضایی(مجتبی جباری) و وحید هاشمیان
سرمربی : علی دایی
در دیگر دیدار این گروه تیم امارات در زمین خود با نتیجه 2 بر یک مغلوب کره شمالی شد.
در سایر دیدارها نیز قطر با سه گل ازبکستان را شکست داد و ژاپن با نتیجه 3 بر 2 مقابل بحرین به پیروزی رسید.

شنبه 87 شهریور 16 , ساعت 12:59 عصر
تیم های ملی فوتبال عربستان و ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 امشب مسابقه حساسی را در ورزشگاه ملک بن فهد برگزار خواهند می کنند.
با توجه به شیوه تمرینات انجام شده در 2 روز گذشته ترکیب احتمالی تیم ملی ایران بدین ترتیب اعلام شد:
سید مهدی رحمتی، هادی عقیلی، ستار زارع، مجید غلام نژاد، سید جلال حسینی، فریدون زندی، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، ‌مسعود شجاعی، ‌غلامرضا رضایی و وحید هاشمیان
شنبه 87 شهریور 16 , ساعت 10:28 صبح
به نقل از رویترز، فرناندو آلونسو راننده رنو در فرمول یک و قهرمان جهان در این رشته گفت: متاسفانه مادرید بازیکنان خوب خود را فراری داده و مهاجمین بزرگ خود را به همین راحتی از دست می دهد.
وی افزود: روبینیو از اسپانیا فرار کرد. روزنامه ها با مطالب خود او را آزار می دادند و باشگاه رئال مادرید کوچکترین حمایتی از او نداشت. من هم اگر جای روبینیو بودم قطعا همین کار را انجام می دادم.
شنبه 87 شهریور 16 , ساعت 8:49 صبح
خداداد عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: تاکنون هیچ پرداختی به بازیکنان نداشته ایم و شرایط تیم ما روز به روز بدتر می‌شود و نمی‌دانم این قضیه چگونه حل خواهد شد.
وی با تاکید بر این نکته که تیم پیام مشهد وارد شرایط بحرانی می‌شود، تصریح کرد: احساس می‌کنم دیگر نمی‌توانم بازیکنان این تیم را کنترل کرد. سه ماه است یک ریال هم به این بازیکنان پرداخت نکرده ایم و این در حالی است که بازیکنان ما با مبلغ کمتر نسبت به دیگر باشگاه ها، با ما قرار داده بسته اند.
عزیزی با اشاره به استعفای خود در هفته دوم لیگ برتر عنوان کرد: مسئولان قول داده اند این مشکل هر چه سریعتر حل شود و امیدوارم این کار را انجام دهند،‌ زیرا وقتی که تیم وارد بحران شد دیگر نمی‌توان آن را از بحران خارج کرد.
وی ادامه داد: بازیکنان ما دیگر حتی نمی‌پذیرند که به جای پول، زمین دریافت کنند. پیش از این قرار بود زمین‌ها را به نام بازیکنان کنند و 2 ماه از آنها فرصت بخواهند تا پول ها پرداخت شود و در صورتی که به تعهدات عمل نشد آنها زمین ها را به قیمت روز بفروشند؛ اما شاید به دلیل اینکه این بازیکنان طلب کار دارند و چک خرج کرده اند و یا اینکه بازار زمین بسیار راکد است، حاضر به پذیرش این زمین ها نیز نیستند.
عزیزی در مورد اینکه 5 درصد از سهام باشگاه پیام به نام اوست، گفت: فصل گذشته مدیر فنی این تیم بودم و قراردادی 45 میلیون تومانی با این باشگاه داشتم؛ اما نتوانستند پولم را پرداخت کنند به همین دلیل اول فصل گفتند به جای این پول، 5 درصد از سهام باشگاه را به نامم می‌کنند.
بازیکن سابق تیم فوتبال تیم ملی ایران ادامه داد: همان زمان گفتم من فوتبالیست بودم و تخصصم فوتبال است و می‌خواهم از این رشته پول دربیاورم نه آنکه از جیبم هم در فوتبال هم خرج کنم؛ اما به هر دلیلی که آنها می‌دانند و شاید به طور ناخواسته، سهام دار باشگاه شدم.
خداداد عزیزی در مورد اینکه با توجه به عدم حضور بازیکنان در تمرینات، اگر لیگ برتر تعطیل نمی‌شد آیا آنها بازیکن برای انجام بازی در لیگ داشتند، اظهار داشت: اگر ها بسیار است. اگر لیگ تعطیل نمی‌شد علی زادعلی هم فوت نمی‌کرد، بنابراین نمی‌توان در مورد اگر ها صحبت کرد؛ ولی می‌دانم برای انجام مسابقه در لیگ مشکلی نداشتیم.

شنبه 87 شهریور 16 , ساعت 8:48 صبح
مدافع تیم ملى فوتبال عربستان گفت: تیم ما بر خلاف اظهارات ایرانى ها، هرگز دچار افت نشده است. حسین عبدالغنى سلیمانى از جمله بازیکنان با تجربه تیم ملى فوتبال عربستان است که پس از ماه ها دورى از تیم ملى، در آستانه دیدار با تیم ملى ایران به اردو دعوت شد. وى در این زمینه اظهار داشت: به نظر من هر کسى در تیم مى تواند بازوبند کاپیتانى را بر بازویش ببندد اما این موضوع چندان مهم نیست، بلکه هدف همه بازیکنان این است که در خدمت تیم ملى کشورمان باشیم. عبدالغنى تاکید کرد: هدف اول ما صعود به جام جهانى ???? است و باید در این راه حرکت کنیم و به خواسته خود برسیم. وى از بازگشت دوباره به تیم ملى ابراز خشنودى کرد و گفت: خدمت به تیم ملى افتخار همه ماست و از بازگشت به جمع ملى پوشان بسیار خوشحال هستم. به دلیل انجام چند مسابقه در سوئیس به لحاظ بدنى در آمادگى کامل به سر مى برم. مدافع عربستان با اشاره به بازى حساس امروز یادآور شد: بازى با ایران آغاز کار ما براى صعود به جام جهانى است و براى رویارویى با این حریف قدیمى و سایر تیم ها آمادگى کامل داریم. وى ادامه داد: آنچه که ایرانى ها در باره عربستان مى گویند و مدعى هستند که تیم ما ضعیف شده است، اصلا براى ما اهمیتى ندارد زیرا آماده بازى هستیم.

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ