سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
شنبه 87 شهریور 30 , ساعت 9:49 عصر
تمرین عصر استقلال از ساعت 10/17 در زمین شماره 2 آزادی با حضور بازیکنان ذخیره این تیم برگزار شد.
در این تمرین که 25 بازیکن حضور داشتند،‌ حضور نوید حجت قرانلو مدیر برنامه‌های شیث رضایی جالب توجه بود. وی دقایقی با امیر قلعه نویی به صحبت پرداخت.
در این تمرین بازیکن کامرونی که به نظر می‌رسد کادر فنی آبی‌پوشان نظری روی این بازیکن ندارند؛ نیز حضور داشت.
صمد مرفاوی و علی نظر جویباری به دلیل شرکت در جلسه کمیته انضباطی غایب بودند.
تیم استقلال فردا در 2 نوبت تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

جمعه 87 شهریور 29 , ساعت 3:45 عصر
میلاد میداودی که پس از باخت سنگین تیم خود مقابل استقلال ناراحت بود، در مورد این دیدار اظهار داشت: روز بسیار بدی داشتیم و خدا را شکر می کنم که بیش از این گل نخوردیم. دروازه بان ما بارها مانع از بازشدن دروازه شد و امکان داشت نتیجه ای به مراتب سنگین تر رقم بخورد.
وی افزود : تیم ما به لحاظ مهره خوب نیست. اکبر میثاقیان هم مقصر نیست و کاری نمی تواند انجام دهد. قبول دارم که در این دیدار به قدری ضعیف بودیم که حتی یک موقعیت گل هم نداشتیم.
این مهاجم ادامه داد: در این تیم شماری از بازیکنانی بازی می کنند که بسیار کم تجربه هستند و برای اولین بار بود که در ورزشگاه آزادی بازی می کردند. توان بازیکنان ما همین قدر بود که دیدید.
میداودی با بیان این که استقلال خیلی خوب نبود بلکه آنها ضعیف بازی کردند، تاکید کرد : نمی دانم مربیان قبلی که در این تیم بوده اند چه کاری انجام داده اند. بازیکنان دل به خواه خود را در اختیار گرفته اند و معلوم نیست تیم در چه اردویی بوده که بعد از گذشت هفت هفته بدن بازیکنان آماده نمی شود.
این مهاجم ملی پوش اذعان داشت: مربی قبلی این تیم ترسو بوده است که تیم را در این شرایط رها کرد. با این حال ما به هواداران خود قول می دهیم تیم را با کمک میثاقیان از این شرایط خارج کنیم.

جمعه 87 شهریور 29 , ساعت 3:44 عصر
محمد مرزبان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: کار با کادر فنی استقلال برایم افتخار بزرگی است، چون پرافتخارترین تیم آسیا است.
وی ادامه داد: برخی از قول من دروغ می‌نویسند و به دنبال منافع شخصی هستند که متاسفانه در فوتبال ایران رخنه کرده است. تا امروز در مورد کادر فنی استقلال حرفی نزده‌ام چون حق این کار را ندارم.
مربی فصل گذشته پرسپولیس عنوان کرد: امیر قلعه‌نویی و کادر فنی این تیم از بهترین‌های فوتبال ایران هستند. امیدوارم اگر به من اعتماد شود، در هر نقطه استقلال، فردی پرتلاش و تاثیرگذار باشم.
مرزبان خاطر نشان ساخت: کاری به پرسپولیس ندارم. فقط نباید فراموش کنند که افشین قطبی این تیم را در فصل قبل به تنهایی قهرمان نکرد؛ بلکه یک تیم او را حمایت کردند.

چهارشنبه 87 شهریور 27 , ساعت 2:48 عصر
 لیونل مسی در بازی مقابل اسپورتینگ لیسبون که با نتیجه 3 بر یک به سود بارسلونا تمام شد، مورد اهانت هواداران قرار گرفت.
مسی که به شدت از دست هواداران عصبانی بود طبق برنامه برای شرکت در نشست خبری حاضر نشد و ورزشگاه را ترک کرد.
مارادونا دو روز قبل از حرکات انفرادی مسی انتقاد کرده بود و در خلال بازی نیز هواداران از بازی انفرادی مسی خسته شده بودند.

چهارشنبه 87 شهریور 27 , ساعت 1:27 عصر
اکبر میثاقیان که عصبانیت در حین کار از خصوصیات اخلاقی او به حساب می آید و گاها با بازیکنان خود برخورد فیزیکی هم می کند، دیروز بابت همین رفتار با ناصر شکرون دچار مشکل شد.
در تمرین دیروز میثاقیان که از نحوه تمرین شکرون گلایه داشت، قصد داشت با درگیری فیزیکی این بازیکن را متوجه اشتباه خود کند که این کار او واکنش بازیکن عراقی را در پی داشت.
این بازیکن با تعجب از این رفتار، به او می گوید اگر بخواهد می تواند بازیکنان ایرانی را کتک بزند؛ اما یک مهاجم ملی است و اجازه نمی دهد با او برخورد فیزیکی شود.
این جدل بین این دو به ترک تمرین از سوی بازیکن عراقی منجر شد. از طرفی میثاقیان هم به او اعلام می کند بازی مقابل استقلال را از دست دادی که البته ناصر شکرون هم با بی تفاوتی از این حرف تمرین را ترک می کند.

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ