سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پنج شنبه 87 مهر 4 , ساعت 2:29 عصر
متسو که هفته پیش به علت کسب نتایج ضعیف از مربیگری در امارات برکنار شده بود در مذاکره با مسئولان قطری برای مربیگری در این کشور به توافق رسید و قرار است جانشین خورخه فوساتی اروگوئه ای شود که با توافق طرفین قرارداد خود را فسخ کرد .

متسو امروز وارد دوحه شده و بعد از ظهر امروز قرارداد خود را به امضا خواهد رساند .
پنج شنبه 87 مهر 4 , ساعت 2:29 عصر
هشتمین هفته رقابت های فوتبال باشگاه های برتر ایران ( جام خلیج فارس ) امشب با 7 دیدار
آغاز می شود 0
به گزارش واحد مرکزی خبر ، برنامه و اسامی داوران بازیهای امشب به قرار زیر است :

*برق شیراز - مس کرمان ساعت 19:30 در ورزشگاه حافظیه شیراز
داوران : صالحی - فرح نیا - استادزاده - ارشادی

*پیروزی تهران - پگاه گیلان ساعت 20 در ورزشگاه آزادی تهران
داوران : مظفری زاده - سخندان - رفعتی - فغانی

*فولاد مبارکه سپاهان - فولاد خوزستان ساعت 20 در ورزشگاه فولاد شهر
داوران : ترکی - فریمانی - غمزه - کمانی

*صباباتری قم - پیام خراسان ساعت 20 در وزشگاه یادگار امام (ره) قم
داوران : مهرپیشه - خانبان - احمدی - شرفی

*پاس همدان - ذوب آهن اصفهان ساعت 20 در ورزشگاه قدس همدان
داوران : واحدی - تقی پور - پارسافر - ملکی

*ابومسلم خراسان - شهید سپاسی ساعت 20:30 در ورزشگاه ثامن مشهد
داوران : ممبینی - کهوری - رضایی تبار - فتاحی

*استقلال اهواز - پیکان ساعت 20 در ورزشگاه تختی اهواز
داوران : مظفری - عباسی - آموزگار - احمدی

پنج شنبه 87 مهر 4 , ساعت 12:4 عصر
تیم فوتبال بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی آلمان چهارشنبه شب در دور دوم این مسابقات دو بر صفر بر نورنبرگ قهرمان سال ? ?????پیروز شد به گزارش خبرگزاریها از برلین ، میروسلاو کلوزه مهاجم تیم ملی آلمان و گلزن برتر جام جهانی ? ?????با گشودن دروازه نورنبرگ در دقیقه هفتم بازی نشان داد که پس از مصدومیت در دیدار با استوا بخارست در لیگ قهرمانان اروپا بهبودی خود را بازیافته است . بایرن در این دیدار یک بر صفر بر حریف رومانیایی خود پیروز شده بود.

در همین حال ، تیم بوروفسکی هم تیمی ملی پوش کلوزه نیز سومین گل خود را در دو بازی در دقیقه ? ???به ثمر رساند تا مدافع قهرمانی جام حذفی آلمان به دور سوم مسابقات صعود کند.

نورنبرگ که فصل پیش به دسته دوم بوندسلیگا سقوط کرده به ندرت توانست دفاع بایرن را که توانسته بود روحیه‌اش را پس از تحمل شکست ? ??بر دو آخر هفته گذشته از وردربرمن تقویت کند ، دچار مشکل کند.

یورگن کلینزمن سرمربی بایرن در پایان این دیدار گفت : پیروزی دو بر صفر نتیجه خوبی است . ما می‌توانستیم یکی دو گل دیگر به ثمر برسانیم ولی مسئله مهم رسیدن به دور بعد پس از شکست تکان‌دهنده آخر هفته در لیگ بود.

بایرن سه شنبه آینده نیز در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان میزبان تیم فوتبال لیون در ورزشگاه آلیانز آره نا خواهد بود .

در همین حال ، ولفسبورگ هفت بر صفر تیم اوبرنیولاند حریف کوچک خود را در هم کوبید و به دور سوم راه یافت . اشکان دژاگه بازیکن ایرانی تبار ولفسبورگ زننده یکی از هفت گل بود.

هامبورگ نیز پس از پیروزی دو بر صفر بر بوخوم موفق به صعود شد در حالیکه هرتا برلین در وقت اضافی دو بر یک مغلوب بورسیا دورتموند شد و از گردونه مسابقات بیرون رفت .

دیگر تیم بوندسلیگایی که مجبور به خروج زودهنگام از جام حذفی شد هافنهایم بود که یک بر صفر از تیم دسته دومی فرایبورگ جلوافتاد ولی پس از آن سه گل در نیمه دوم دریافت کرد .


چهارشنبه 87 مهر 3 , ساعت 9:12 عصر
 به نقل از سایت اخبار فوتبال جهان، رونالدو که روز دوشنبه قدم در سی دو سالگی گذاشت، ‌در جشن تولد خویش که در یک کلوپ شبانه در ریودوژانیرو بر پا ساخت، همراه با دوستانش تا نزدیکی های صبح به خوشگذرانی پرداخت.
در اواخر این مراسم وی با یکی از دعوت شدگان که از هوشیاری لازم به دور بود،‌ به کتک کاری و نزاع پرداخت.
در پی وقوع این حادثه ‌اکثر روزنامه های برزیل در روز سه شنبه اقدام به انعکاس خبر درگیری رونالدو پرداخته و در برخی از تحلیل های خود به این نکته اشاره کردند که رونالدو این روزها از لحاظ روحی و روانی در شرایط بدی است، ‌بطوریکه با کوچکترین مسئله ای به پرخاشگری می پردازد.
رونالدو در حال حاضر فاقد تیم باشگاهی است و در روزهای سپری شده با تیم های منچسترسیتی انگلیس و پاری سن ژرمن فرانسه مذاکراتی داشته است.

چهارشنبه 87 مهر 3 , ساعت 9:11 عصر
در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون در خصوص حق پخش تلویزیونی تصمیم گیری شده و اطلاعیه ذیل صادر گردید:
علیرغم تلاشهای صورت گرفته از سوی هیئت رئیسه فدراسیون با مسئولین محترم صدا و سیما تا این تاریخ هیچ گونه توافقی از سوی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران حاصل نشده است.
لذا مقرر شد به منظور ساماندهی وضعیت حقوق قانونی باشگاه های حاضر در مسابقات لیگ حرفه ای و تاکید و الزام موکد AFC و FIFA مبنی بر درآمدهای حاصل از پخش مسابقات، در مرحله اول و از هفته هشتم مسابقات لیگ برتر از ورود دوربین های متفرقه به غیر از دوربین پخش مستقیم جلوگیری به عمل آید. بدیهی است در صورت عدم حصول حق پخش تلویزیونی از سوی سازمان صدا و سیما در مرحله بعدی تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد شد.

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ