سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چهارشنبه 87 مهر 3 , ساعت 9:10 عصر
مسوولان تیم فوتبال کوروفچی ازبکستان هفته گذشته در سفر خود به تهران تمایل خود را برای جذب علی کریمی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسوولان این باشگاه ازبکستانی که امروز عصر با شکست دادن سایپا به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا رسیدند، هفته گذشته در تهران از طریق واسطه‌ها به دنبال کریمی بودند اما نتوانستند با او ارتباط برقرار کنند.

امید طیری در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: کریمی در سطح فوتبال آسیا بازیکنی ارزشمند است. به همین دلیل مسئولان باشگاه کوروفچی را ترغیب به جدب این بازیکن کرده بود.

مسئولان کوروفچی اعلام کردند که حاضرند با قرارداد هنگفتی ستاره تیم پرسپولیس تهران را به خدمت بگیرند اما آنان با بی‌میلی کریمی مواجه شدند.

دستیار قلعه نویی که ارتباط نزدیکی با ازبک‌ها دارد، گفت: کریمی با رد پیشنهادات ازبک‌ها اعلام کرد که انگیزه‌های غیر مالی دلیل بازگشتش به لیگ برتر فوتبال ایران است و در شرایط کنونی حاضر نیست پیراهن پرسپولیس را با پیراهن تیم دیگری عوض کند.


چهارشنبه 87 مهر 3 , ساعت 11:11 صبح
زیکو سرمربی باشگاه بونیودکور ازبکستان شد.
به گزارش شبکه یورونیوز، زیکو مربی پنجاه و پنج ساله برزیلی پیشتر سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن و باشگاه فنرباغچه ترکیه بود.
زیکو در ازبکستان حتی ممکن است علاوه بر مربیگری مهمترین باشگاه فوتبال این کشور، مشاور تیم ملی نیز بشود.
سه شنبه 87 مهر 2 , ساعت 3:7 عصر
عماد رضا به دلیل لگد به بطری آب پس از تعویض در بازی مقابل ذوب آهن و اعتراض به تصمیم انگین فیرات به دلیل بیرون کشیدن این بازیکن، از سوی این باشگاه از حضور در تمرین به مدت یک هفته منع شد.
این بازیکن عراقی حتی اجازه ندارد در اطراف تیم حضور پیدا کند. بر همین اساس، او شب گذشته هم که تمام بازیکنان در جلسه هیئت مدیره حضور داشتند، غیبت داشت.
قرار است عماد رضا از سوی باشگاه با جریمه مالی هم روبرو شود.

سه شنبه 87 مهر 2 , ساعت 9:9 صبح
زیکو مربی برزیلی دوشنبه شب اعلام کرد که برای مربیگری تیم فوتبال بونیوکور (کروفچی) ازبکستان به مدت یک سال با مسوولان این تیم به توافق رسیده است.

به گزارش آسوشیتدپرس از سائوپلو، زیکو مدتی پس از ترک تیم فنرباغچه ترکیه در سال جاری در وب سایت خود اعلام کرد که با مدیران باشگاه کروفچی به توافق شفاهی رسیده و عازم ازبکستان است.

زیکو قرار است جانشین میزجلال کاسیمف شود که پیشنهاد مربیگری تیم ملی ازبکستان را پذیرفته است.

سخنگوی زیکو به آسوشیتدپرس گفته است که احتمال دارد وی سمت مشاور فنی کاسیمف را نیز عهده دار باشد.

کروفچی روز چهارشنبه در بازی برگشت مرحله یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزیان سایپای ایران خواهد بود.

تیم کروفچی در بازی اول خود که در ایران برگزار شد پس از کسب نتیجه مساوی ???بر? ??تهران را ترک کرد و هم اکنون امیدوار است تا به نتیجه بهتری در خانه خود در مقابل تیم سایپای کشورمان دست یابد.

این در حالی است که تیم سایپا هم اکنون به منظور مقابله با این تیم کروفچی در ازبکستان بسر می‌برد و به گفته مربیان این تیم از آمادگی کامل برای به دست آوردن نتیجه برتر این دور از مسابقات برخوردار است.


یکشنبه 87 شهریور 31 , ساعت 4:26 عصر
داور بین‌المللی فوتبال ایران گفت: تصمیم خود را گرفته ام و به طور حتم از جامعه داوری خداحافظی خواهم کرد، چرا که دیگر حاضر به ادامه کار در جو مسموم فوتبال نیستم.

مسعود مرادی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در فوتبال ایران مسائلی را مشاهده کردم که کاملا از داوری دل زده شده و فقط به فکر خداحافظی از جامعه داوری هستم.

وی افزود: برخوردهای نامناسب با داوران دیگر انگیزه‌ای برای ادامه کار برایم باقی نگذاشته، بنابر این تصمیم قطعی خود را برای کناره‌گیری از داوری گرفته ام.

مرادی در ادامه اظهار داشت: تا چه زمانی می‌خواهیم با برخوردهای نامناسب خود با داوران به این قشر زحمتکش جامعه توهین کنیم. انتظار داشتم مسئولان حمایت بیشتری از من انجام می‌دادند تا حداقل حمایت آنها انگیزه تازه ای را به من داد.

مرادی در خصوص سخنان اخیر علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال گفت: برای من اهمیتی ندارد دیگران چه تصمیمی گرفته اند، مستقل هستم و تصمیم گرفته ام از جامعه داوری خداحافظی کنم و هیچ احدی نمی‌تواند مرا این تصمیم منع کند داور بین‌المللی فوتبال کشورمان در ادامه تصریح کرد: برای فوتبال ایران زحمات زیادی کشیده ام اما جواب زحماتم را با شنیدن فحاشی به خانواده ام گرفتم.


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ