سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 87 شهریور 31 , ساعت 4:26 عصر
داور بین‌المللی فوتبال ایران گفت: تصمیم خود را گرفته ام و به طور حتم از جامعه داوری خداحافظی خواهم کرد، چرا که دیگر حاضر به ادامه کار در جو مسموم فوتبال نیستم.

مسعود مرادی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در فوتبال ایران مسائلی را مشاهده کردم که کاملا از داوری دل زده شده و فقط به فکر خداحافظی از جامعه داوری هستم.

وی افزود: برخوردهای نامناسب با داوران دیگر انگیزه‌ای برای ادامه کار برایم باقی نگذاشته، بنابر این تصمیم قطعی خود را برای کناره‌گیری از داوری گرفته ام.

مرادی در ادامه اظهار داشت: تا چه زمانی می‌خواهیم با برخوردهای نامناسب خود با داوران به این قشر زحمتکش جامعه توهین کنیم. انتظار داشتم مسئولان حمایت بیشتری از من انجام می‌دادند تا حداقل حمایت آنها انگیزه تازه ای را به من داد.

مرادی در خصوص سخنان اخیر علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال گفت: برای من اهمیتی ندارد دیگران چه تصمیمی گرفته اند، مستقل هستم و تصمیم گرفته ام از جامعه داوری خداحافظی کنم و هیچ احدی نمی‌تواند مرا این تصمیم منع کند داور بین‌المللی فوتبال کشورمان در ادامه تصریح کرد: برای فوتبال ایران زحمات زیادی کشیده ام اما جواب زحماتم را با شنیدن فحاشی به خانواده ام گرفتم.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ