سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 87 شهریور 31 , ساعت 3:52 عصر
سرانجام پس از حرف و حدیث های مختلف در مورد علی انصاریان این بازیکن با باشگاه استقلال اهواز به توافق رسید.
این مدافع روز گذشته برای اولین بار در تمرینات تیم خوزستانی شرکت کرد.
وی قرارداد خود را با این تیم 25 شهریور به ثبت رساند، با این حال تا 2 هفته آینده نمی تواند در لیگ برتر به میدان برود.
گفته می شد انصاریان که سابقه بازی در تیم های پرسپولیس و استقلال تهران را دارد، قصد دارد در تهراتن به فوتبال خود ادامه دهد؛ اما در نهایت به اهواز رفت.

یکشنبه 87 شهریور 31 , ساعت 3:52 عصر
متن جوابیه ارسالی فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:
بر خلاف آنچه محمد کاظمی، مدیر برنامه های قبلی محمد نصرتی در مصاحبه 30/6/87 با خبرگزاری فارس مدعی شد، دبیر کل کمیته بین الملل و کمیته انضباطی در جریان کامل فرایند صدور ‌ITC نصرتی بوده و اساسا این ITC بر اساس قوانین فیفا صادر شده است و نه بر اساس استنباط شخصی این مدیر برنامه.
همچنین مطالب منتسب شده به علی کفاشیان ریاست فدراسیون در خصوص پذیرش اشتباه در صدور ITC نصرتی توسط فدراسیون نیز تکذیب می‌شود.
علی رغم ادعای نامبرده در آگاهی از متون و قوانین فیفا به اطلاع کلیه علاقه مندان فوتبال می‌رساند طبق نص صریح آخرین ویراش و جدیدترین آئین نامه و مقررات نقل و انتقالات بازیکنان، مصوب 29 اکبر 2007 فیفا که نسخه PDF انگلیسی انگلیسی آن از طریق وب سایت رسمی فیفا تحت عنوان Regulaion on the Statues and Transfer of Players برای همکان قابل دسترسی است، هیچ گونه ماده قانونی در خصوص عدم صدور ‌ITC به دلیل منازعه قرار دادی با مدیر برنامه ذکر نشده و اساسا طبق ماده 9 قانون یاده شده ITC باید بدون شرط صادر شود و موارد عدم صدور ITC نیز به طور کاملا شفاف هیچکدام ناظر بر دعوای مدیر برنامه با بازیکن ندارد.
با توجه به اینکه تنها سند فیفا در خصوص صدور ITC نیز به طور کاملا شفاف هیچکدام ناظر بر دعوای مدیر برنامه با بازیکنان ندارد، با توجه با اینکه تنها سند فیفا در خصوص صدور ITC بازیکنان حرفه ای ماده 9 از مواد اصلی و ماده 2 از ضمیمه 3 در صفحات 11، 31 و 32 از مقررات نقل و انتقالات فوق الذکر است، لذا چنانچه قرار است در آینده بر اساس استنباط شخصی آقای کاظمی مبنای صدور ITC در فدراسیون جهانی فوتقال فیفا تغییر یابد، لازم است ایشان فدراسیون را از توانمندی های شگفت انگیز خود نظیر انتقال آقای انگین فیرات به عنوان مدیر برنامه ایشان، در زمان تصدی سمت مربی تیم ملی فوتبال کشور به باشگاه سپاهان، بهره مند نماید.
همانگونه که به فیفا نیز منعکس شده است، دعوای طرفین یعنی آقایان کاظمی و نصرتی در کمیته انضباطی مفتوح است و بعد از بررسی تمامی مدارک و مستندات حکم لازم صادر خواهد شد و عدم صدور ITC نصرتی در مرحله اول نیز برای ایجاد تفاهم و توافق بوده و با توجه به عدم حصول آن، نظر به رعایت کلیه قوانین فیفا ITC نصرتی صادر و به فدراسیون امارات و فیفا منعکس شده است و پرونده طرح دعوای کاظمی علیه آقای نصرتی در کمیته انضباطی به عنوان یک موضوع جداگانه در حال بررسی مدارک برای صدور رای است.
با توجه به ایراد افترا و تهمت از سوی آقای کاظمی به مسئولیت فدراسیون پرونده ایشان در کمیته انضباطی گشوده و متعاقبا به آن رسیدگی خواهد شد، ضمن آنکه حق پیگیری قضایی برای تخلفات نامبرده نیز محفوظ می‌باشد.

یکشنبه 87 شهریور 31 , ساعت 9:11 صبح
 به نقل از خبرگزاری افه اسپانیا، در پی شکایت رسمی وکیل مارادونا یک دادگاه ورزشی آرژانتین 2 وب سایت مذکور را محکوم به اجرای حکم ابلاغ شده کرده است.

در این حکم آمده است: از آن جا که همراه با جستجوی نام مارادونا در اینترنت تصاویر غیر اخلاقی و لینک های اینترنتی مربوط به وب سایت های شرط بندی و غیر اخلاقی نیز منتج می شود این دو وب سایت مرجع موظف به اصلاح موتور جستجوی خود هستند. نام مارادونا برای جوانان آرژانتین نامی دوست داشتنی، مهم و تاثیر گذار است و ما نمی توانیم تحمل کنیم که چنین نتایجی از جستجوی نام وی در اینترنت حاصل شود. 

سایت yahoo در نخستین واکنش به این حکم اعلام کرد: قاضی دادگاه مربوطه باید نخست به این مسئله بیندیشد که چرا نام مارادونا با چنین لینک هایی در اینترنت همراه است و مقصر اصلی را پیدا کند. ما مسئول بدنام شدن افراد در جهان اینترنت نیستیم و موتور جستجوی اینترنتی با هیچ نامی دشمنی ندارد
یکشنبه 87 شهریور 31 , ساعت 9:9 صبح
هفته پنجم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاههای آلمان، بوندس لیگا با برگزاری شش دیدار آغاز شد.
به گزارش شبکه تلویزیونی دویچه وله، در آغاز هفته پنجم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاههای آلمان تیم فوتبال آرمینیا بیله فیلد با نتیجه دو بر صفر کلون را شکست داد، بایرن مونیخ با نتیجه پنج بر دو شکست سختی را از وردر برِمِن متحمل شد، هرتا برلین با یک گل از سد بورسیا مونشن گلادباخ گذشت،تیم های اِنرگی کوتبوس و بوخوم به تساوی یک بر یک رضایت دادند، تیم فوتبال شالکه صفر چهار با یک گل آینتراخت فرانکفورت را مغلوب کرد و بایر لورکوزن در دیداری پرگل با نتیجه چهار بر صفر هانوفر را شکست داد.
در ادامه این رقابتها در روز یکشنبه سه دیدار برگزار خواهد شد که برنامه آنها به شرح زیر است:
ولفسبورگ--هامبورگ
اشتوتگارت--کارلسروهه
هافنهایم--بورسیا دورتموند
در جدول مسابقات فوتبال دسته اول باشگاههای آلمان پس از انجام بازیهای روز شنبه تیم شالکه صفر چهار با یازده امتیاز صدر نشین است و تیم های هامبورگ و بایرلورکوزن هرکدام با ده و نه امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند. تیم انرگی کوتبوس نیز تنها با دو امتیاز در قعر این جدول قرار گرفته است.

شنبه 87 شهریور 30 , ساعت 9:51 عصر
رای کمیته انضباطی در مورد بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان و تحت عنوان وحید امرایی به شرح ذیل است:
- تخلف وحید امرایی مبنی بر اصرار بر استفاده از مشخصات متعلق به دیگری و حضور در مسابقات که حسب استعلام واصله بشماره 1225 مورخ 21/5/87 از آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت که مربوط به دانش آموز وحید امرائی با تصویر الصاقی در برگ مشخصات فردی سازمان لیگ برتر به نام وحید امرائی جهت کمیته انضباطی محرز و نامبرده به استناد بند الف ماده 63 آئین نامه انضباطی به مدت یک سال از همراهی تیم مربوطه و یا سایر تیم ها و هرگونه فعالیت ورزشی رشته فوتبال محروم و به پرداخت ده میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می گردد.
- سرپرست تیم ذوب آهن اصفهان با توجه به اینکه اعمال محرومیت ورزشی درباره وی در حال حاضر میسور نمی باشد حسب بند (ه) ماده فوق الذکر به پرداخت دو میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می گردد.
- حسب تبصره 1 ماده 63 تعقیر مدیرعامل باشگاه جهت کمیته انضباطی محرز نگردید.
بدیهی است بازیکن فوق پس از اتمام محرومیت در صورتی مجاز به فعالیت در تیم های فوتبال می باشد که با سند سجلی و مشخصات واقعی و متعلق به خود مبادرت به عقد قرارداد نموده و هیئت فوتبال مربوطه مراتب را پس از بررسی تایید نمایید.

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ