سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پنج شنبه 87 مهر 4 , ساعت 12:4 عصر
تیم فوتبال بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی آلمان چهارشنبه شب در دور دوم این مسابقات دو بر صفر بر نورنبرگ قهرمان سال ? ?????پیروز شد به گزارش خبرگزاریها از برلین ، میروسلاو کلوزه مهاجم تیم ملی آلمان و گلزن برتر جام جهانی ? ?????با گشودن دروازه نورنبرگ در دقیقه هفتم بازی نشان داد که پس از مصدومیت در دیدار با استوا بخارست در لیگ قهرمانان اروپا بهبودی خود را بازیافته است . بایرن در این دیدار یک بر صفر بر حریف رومانیایی خود پیروز شده بود.

در همین حال ، تیم بوروفسکی هم تیمی ملی پوش کلوزه نیز سومین گل خود را در دو بازی در دقیقه ? ???به ثمر رساند تا مدافع قهرمانی جام حذفی آلمان به دور سوم مسابقات صعود کند.

نورنبرگ که فصل پیش به دسته دوم بوندسلیگا سقوط کرده به ندرت توانست دفاع بایرن را که توانسته بود روحیه‌اش را پس از تحمل شکست ? ??بر دو آخر هفته گذشته از وردربرمن تقویت کند ، دچار مشکل کند.

یورگن کلینزمن سرمربی بایرن در پایان این دیدار گفت : پیروزی دو بر صفر نتیجه خوبی است . ما می‌توانستیم یکی دو گل دیگر به ثمر برسانیم ولی مسئله مهم رسیدن به دور بعد پس از شکست تکان‌دهنده آخر هفته در لیگ بود.

بایرن سه شنبه آینده نیز در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان میزبان تیم فوتبال لیون در ورزشگاه آلیانز آره نا خواهد بود .

در همین حال ، ولفسبورگ هفت بر صفر تیم اوبرنیولاند حریف کوچک خود را در هم کوبید و به دور سوم راه یافت . اشکان دژاگه بازیکن ایرانی تبار ولفسبورگ زننده یکی از هفت گل بود.

هامبورگ نیز پس از پیروزی دو بر صفر بر بوخوم موفق به صعود شد در حالیکه هرتا برلین در وقت اضافی دو بر یک مغلوب بورسیا دورتموند شد و از گردونه مسابقات بیرون رفت .

دیگر تیم بوندسلیگایی که مجبور به خروج زودهنگام از جام حذفی شد هافنهایم بود که یک بر صفر از تیم دسته دومی فرایبورگ جلوافتاد ولی پس از آن سه گل در نیمه دوم دریافت کرد .



لیست کل یادداشت های این وبلاگ