سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جمعه 87 شهریور 29 , ساعت 3:45 عصر
میلاد میداودی که پس از باخت سنگین تیم خود مقابل استقلال ناراحت بود، در مورد این دیدار اظهار داشت: روز بسیار بدی داشتیم و خدا را شکر می کنم که بیش از این گل نخوردیم. دروازه بان ما بارها مانع از بازشدن دروازه شد و امکان داشت نتیجه ای به مراتب سنگین تر رقم بخورد.
وی افزود : تیم ما به لحاظ مهره خوب نیست. اکبر میثاقیان هم مقصر نیست و کاری نمی تواند انجام دهد. قبول دارم که در این دیدار به قدری ضعیف بودیم که حتی یک موقعیت گل هم نداشتیم.
این مهاجم ادامه داد: در این تیم شماری از بازیکنانی بازی می کنند که بسیار کم تجربه هستند و برای اولین بار بود که در ورزشگاه آزادی بازی می کردند. توان بازیکنان ما همین قدر بود که دیدید.
میداودی با بیان این که استقلال خیلی خوب نبود بلکه آنها ضعیف بازی کردند، تاکید کرد : نمی دانم مربیان قبلی که در این تیم بوده اند چه کاری انجام داده اند. بازیکنان دل به خواه خود را در اختیار گرفته اند و معلوم نیست تیم در چه اردویی بوده که بعد از گذشت هفت هفته بدن بازیکنان آماده نمی شود.
این مهاجم ملی پوش اذعان داشت: مربی قبلی این تیم ترسو بوده است که تیم را در این شرایط رها کرد. با این حال ما به هواداران خود قول می دهیم تیم را با کمک میثاقیان از این شرایط خارج کنیم.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ