سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
شنبه 87 شهریور 16 , ساعت 8:48 صبح
جویی بارتون بازیکن تیم فوتبال نیوکاسل انگلیس به محرومیت از همراهی در دوازده بازی این تیم محکوم شد.
به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، کمیته انضباطی فوتبال انگلیس جویی بارتوُن بازیکن میانی تیم فوتبال نیوکاسل را به خاطر اعمال خشونت بار و ضرب و شتم هم تیمی خود اوسامانو دابو در زمانی که در تیم منچسترسیتی بوده به محرومیت از همراهی در دوازده بازی تیم نیوکاسل محکوم کرد که شش بازی از این دوازده بازی حالت تعلیقی دارند.
مقامات انضباطی فوتبال انگلیس همچنین جویی بارتون را به پرداخت بیست و پنج هزار پوند جریمه محکوم کردند.
جویی بارتون چهارده روز مهلت دارد تا نسبت به رای صادره درخواست فرجام خواهی کند.
جویی بارتون از بازیکنان بد اخلاق
جمعه 87 شهریور 15 , ساعت 7:38 عصر
باشگاه اسپانیایی رئال بتیس امروز جمعه اعلام کرد رافائل سوبیس مهاجم بزریلی این تیم با قرار دادی به ارزش یازده میلیون یورو ( پانزده میلیون و نهصد هزار دلار ) به تیم الجزیره دبی پیوسته است.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید ، تیم رئال بتیس با صدور بیانیه ای اعلام کرد این مهاجم بیست و سه ساله که اوت دو هزار و شش به رئال بتیس ملحق شد ، پنج فصل در تیم الجزیره بازی خواهد کرد.
این بیانیه افزود به این ترتیب درخواست مربی رئال بتیس اجرا خواهد شد و دوران بازیگری سوبیس در رئال بتیس به پایان می رسد.
سوبیس در طول دو فصل حضور خود در رئال بتیس پنجاه و هفت بار برای این تیم به میدان رفت و هشت گل به ثمر رساند.

جمعه 87 شهریور 15 , ساعت 7:37 عصر
اولیور کان سرگروه پیشین تیم‌های ملی فوتبال آلمان و بایرن مونیخ با قراردادی دو ساله به عنوان مفسر یک شبکه تلویزیونی آلمان به صحنه مسابقات فوتبال بازگشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا از برلین، این ستاره سابق فوتبال جهان که چهار روز قبل از بازیکنی فوتبال اعلام بازنشستگی کرد، طی قراردادی با شبکه تلویزیونی زد.دی.اف آلمان به عنوان مفسر تا سال ? ?????با این شبکه همکاری خواهد کرد.

وی در اولین گزارش خود روز چهارشنبه آینده، دیدار تیم‌های ملی فوتبال آلمان و فنلاند را در چارچوب رقابتهای مقدماتی مسابقه‌های جام جهانی فوتبال سال ? ?????در قاره اروپا تفسیر خواهد کرد.

دروازه بان سابق تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان در این‌باره گفت: من ???? سال به عنوان فوتبالیست در داخل زمین‌های سبز فعال بودم و الان هم سعی می کنم تا آن چیزی را که در فوتبال است، با زبان و بیان به دیگران انتقال دهم.

وی، فوتبال را احساس و شادی توصیف کرد و گفت: برای تفسیر و گزارش مسابقات فوتبال نیازی به تمرین ندارم و مهم این است که این عشق به فوتبال را بر زبان بیاورم.

اولیور کان، مسابقات جام جهانی فوتبال سال ? ?????در آفریقای جنوبی، جام حذفی و دیدارهای تیم ملی فوتبال آلمان را برای این شبکه تلویزیونی گزارش خواهد کرد.

دروازه بان پرآوازه تیم ملی فوتبال آلمان، روز سه شنبه گذشته پس از ???? سال ورزش حرفه ای، در سن ? ???سالگی از میدانهای فوتبال خداحافظی کرد.

وی در بین هواداران فوتبال به خاطر سرسختی و نفوذ ناپذیری به تیتان معروف بود و سه بار به عنوان بهترین دروازه بان جهان برگزیده شد.

وی از شانس زیادی برای جانشینی اولی هوینس مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان برخوردار است. هوینس در سال ? ?????از این سمت کناره‌گیری خواهد کرد.


جمعه 87 شهریور 15 , ساعت 9:49 صبح
فارس، با درخواست خسرو حیدری و قبول این پیشنهاد از سوی مدیریت باشگاه، شماره پیراهن این بازیکن تغییر کرد.
وی که در چهار هفته لیگ با شماره 27 به میدان رفته، با درخواست خودش شماره 2 را انتخاب کرد. این، شماره پیراهن فصل گذشته در اختیار امیر حسین صادقی بود.
به احتمال زیاد استقلال به دلیل این تغییر شماره، با جریمه از سوی سازمان لیگ روبرو می شود. فصل گذشته هم که آرش برهانی از 17 به شش تغییر شماره داد، جریمه شد.
سه شنبه 87 شهریور 12 , ساعت 9:2 عصر
هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در اساسنامه جدید فدراسیون، کمیته پزشکی در ماده 50 تعریف شده و مسئولان این کمیته حق قضاوت ندارند. آنها نباید از واژه‌هایی مانند پرونده و محرومیت استفاده کنند.
وی افزود: رئیس کمیته پزشکی فدراسیون به نحوی صحبت می‌کند انگار در مورد پرونده علی مولایی رای را خودش صادر کرده است. این مسایل ارتباطی به دکتر هاشمیان ندارد. پزشکانی که با فدراسیون کار می کنند، حق صدور رای ندارند.
نصیرزاده تاکید کرد: شورای ضد دوپینگ را مسئولان سازمان در فدراسیون برای مقابله با دوپینگ ایجاد کردند که کار خوبی هم بود؛ اما پس از تصویب اساسنامه جدید و مجزای فدراسیون، این شورا دیگر جایگاه قانونی ندارد و کمیته پزشکی در فدراسیون داریم.
وی با اشاره به وظایف کمیته پزشکی فدراسیون، عنوان کرد: طبق ماده 50 اساسنامه، وظیفه کمیته پزشکی این است که فهرستی از داروهای ممنوعه را تهیه و به تیم‌ها اعلام کند. آزمایش‌های گرفته شده را به آزمایشگاه‌های معتبر و مجاز در خارج از کشور ارسال کند و پرونده را به کمیته انضباطی بفرستد تا در آنجا برایش تصمیم گیری شود.
هوشنگ نصیرزاده درباره محرومیت 2 ساله علی مولایی به خاطر دوپینگ، گفت: هر ورزشکاری که از داروهای آنابولیک در مرتبه اول استفاده کند، به دو سال محرومیت محکوم می‌شود. اگر ورزشکار اعلام کند از تاثیر دارو اطلاع نداشته و برای اولین بار چنین دارویی مصرف کرده، به استناد آئین نامه کنترل دوپینگ فیفا، می‌توان میزان محرومیت را به نصف کاهش داد؛ درست مثل عملی که در مورد مولایی انجام شد.
وی افزود: کاهش محرومیت‌ها در این موارد به عهده هیئت رئیسه فدراسیون‌ها گذاشته شده است. بنابراین و طبق کاهش محرومیت در گذشته، اکنون محرومیت مولایی بر اساس مقررات باید 2 هفته دیگر به پایان برسد.

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ