سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سه شنبه 87 شهریور 26 , ساعت 11:54 صبح
 به نقل از وب سایت رئال مادرید، در حالی که برخی کارشناسان مدیریت باشگاه های ثروتمند اروپایی را به داشتن ارتباط با مافیا متهم می‌کنند، رئال مادرید به برخی از علل ثروتمند بودن خود اشاره کرد.
موزه برنابئو که در آن جام ها، تصاویر، فیلم های تاریخی و آرشیوی و محصولات ورزشی برای تماشا و خرید عموم قرار گرفته شده، هر هفته به طور متوسط پذیرای بیست هزار توریست و هوادار است.
شب گذشته بیش از 10 هزار نفر بلیت 45 یورویی موزه برنابئو را تهیه کردند و این خود به تنهایی کافی است تا کارشناسان به علت ثروتمند بودن رئال مادرید پی ببرند.
رئال مادرید در بازار بورس شرکت دارد و 45 وکیل ارشد حقوقی در بخش های مختلف این باشگاه، تمام امور اداری را زیر نظر گرفته اند.
بیش از 50 بازاریاب آموزش دیده رئال دو سال در کشورهای جنوب شرق آسیا اردو زدند تا بهترین بازار را برای فروش محصولات این باشگاه پیدا کنند.
هواداران مادرید در ابتدای فصل بلیت کل فصل را می خرند؛ اما برای کمک مالی بیشتر در هر بازی باز هم پول بلیت آن را به صندوق واریز می کنند.
رئال مادرید یک تیم مجهز حفظ چمن و کاشت آن در اختیار دارد که با چندین و چند باشگاه آسیایی و افریقایی قرارداد داشته و در سال برای بازرسی نوع و کیفیت چمن به این کشورها می روند.
حامیان مالی غول پیکر دنیا نیز بیهوده از رئال مادرید حمایت نمی کنند. آنها می‌دانند لوگوی مورد نظرشان در تلویزیون باشگاه، برنامه های رادیویی باشگاه، پخش مستقیم بازی ها در سراسر جهان و ... تبلیغ می شود.

دوشنبه 87 شهریور 25 , ساعت 8:32 صبح

تیم پرستاره آث میلان که فصل تازه لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، سری آ، را با ناکامی آغاز کرده بود، در دومین هفته این رقابت‌ها نیز ? بر صفر مغلوب تیم اف ث جنوآ شد و حال گامی بیش با قعر جدول رده‌بندی فاصله ندارد.

 

جوزپه اسکولی و دیئگو میلیتو از تیم جنوآ با گل‌های خود در دقایق ?? و ?? این دیدار میلانی‌ها را در دام بحرانی خطرناک گرفتار کردند. هفته گذشته نیز آث میلان در نخستین دیدار خود ? بر ? مغلوب اف ث بولونیا شده بود.

 

آث میلان که در فصل گذشته موفق به کسب هیچ عنوانی نشده و دوران تلخی را تجربه کرده بود، با پیوستن رونالدینهوی برزیلی و ستاره پیشین خود، آندری شوچنکو با امید فراوان فصل تازه را شروع کرد، اما حال به نظر می‌رسد که بحران این تیم روز به روز حادتر می‌شود.

 

اگرچه آدریانو گالیانی، رئیس این باشگاه در آستانه دیدار امروز یکشنبه (?? سپتامبر) گفته بود که برای آنچلوتی، سرمربی تیم جای نگرانی نیست، اما ایتالیایی‌ها به حرف او اعتماد ندارد. نشریه ورزشی لا گاتزتا دلو اسپرت پس از ناکامی آ ث میلان در برابر جنوآ در سایت اینترنتی خود نوشت: «میلان دارد غرق می‌شود».

 

در مقابل، باشگاه اینتر میلان که رقیب دیرینه آ ث میلان محسوب می‌شود و مدافع عنوان قهرمانی است، روز شنبه (?? سپتامبر) ? بر ? بر کاتانیا کالچیو پیروز شده و در رده‌های بالای جدول به سر می‌برد.

 

تیم‌های برتر لیگ دسته اول ایتالیا تا کنون لاتزیو رم و آتالانتا برگامو هستند که در هر دو دیدار خود پیروز میدان را ترک کرده و حال هر یک با ? امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول جای دارند. لاتزیو در دیدار روز یکشنبه (?? سپتامبر) ساپدوریا جنوآ را ? بر صفر مغلوب کرد و برگامو نیز در خانه میزبان خود، بولونیا ? بر صفر پیروز شد.


یکشنبه 87 شهریور 24 , ساعت 11:10 صبح
به نقل از مارکا، لیونل مسی گفت: بعضی از بازیکنان در زمین راه می رفتند و من نمی دانم دلیل این کم کاری واضح چیست و مهمتر اینکه چرا هیچ واکنش یا برخوردی از سوی مقامات صورت نمی گیرد.
مسی افزود: از دید من این تساوی در نیوکمپ آن هم برابر تیمی که بازیکنان اصلی خود را در اختیار ندارد مشکوک و بسیار نگران کننده است، امیدوارم هر چه سریعتر این مشکلات حل شوند.

جمعه 87 شهریور 22 , ساعت 2:21 صبح
مسابقه تیم‌های پرسپولیس و مس کرمان در هفته ششم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به سود تیم کرمانی خاتمه یافت.
در پایان مسابقه و حتی پس از گذشت 30 دقیقه تعداد زیادی از تماشاگران ورزشگاه آزادی را ترک نکرده و به نشانه اعتراض به عملکرد داوری، علیه کفاشیان و فدراسیون فوتبال شعار سر دادند و خواستار رسیدگی به تخلفات داوری شدند.
تماشاگران پرسپولیس در این مسابقه معتقد بودند که مسعود مرادی داور دیدار دو پنالتی صددرصد به سودشان را اعلام نکرده است.
* پس از سر دادن شعار از سوی هواداران مأموران نیروی انتظامی به جایگاه ویژه رفته و با تعدادی از تماشاگران برخورد کردند و نزدیک به 50 نفر دستگیر شدند.
* مأموران نیروی انتظامی علاوه بر تماشاگران با تعداد از مسئولان تدارک باشگاه پرسپولیس نیز درگیر شدند.
* هواداران مس کرمان 10 دقیقه پس از پایان یافتن مسابقه در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و پیروزی یک بر صفر مس کرمان را در این ورزشگاه جشن گرفتند و سرانجام با نظارت کامل مأموران انتظامی ورزشگاه را ترک کردند.

چهارشنبه 87 شهریور 20 , ساعت 12:45 عصر
پرویز مظلومی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: بازی مقابل پرسپولیس مسابقه خوبی خواهد شد و تماشاگران زیادی برای دیدن آن به ورزشگاه می آیند. این به جذابیت های بازی اضافه می کند. مس کرمان در شرایط خوبی قرار دارد.
وی افزود: اکنون در مکان چهارم جدول قرار داریم و نمی خواهیم در جدول پایین تر از این برویم. با وضعیتی که بازیکنان ما دارند، می توانیم در ورزشگاه آزادی شگفتی ساز شویم.البته پرسپولیس تیم خوبی است و بازیکنان توانایی هم دارد.
سرمربی مس با اشاره به اینکه تیمش می تواند صدرنشین لیگ برتر نیز شود، عنوان کرد:دیدار با پرسپولیس برای ما اهمیت زیادی دارد. پیروزی در این مسابقه می تواند ما را به رسیدن به صدر امیدوار کند. حریف را به دقت آنالیز کرده و و نقاط ضعف و قوتش را برای بازیکنان تشریح کرده ایم. اگر آنها به توصیه ها عمل کنند، پیروزی بر پرسپولیس دور از دسترس نیست.
پرویز مظلومی در خصوص افشین قطبی، گفت: او مربی خوبی است و در فوتبال ایران جا افتاده است. بازیکنانی که فصل قبل با او کار کرده و در مس حضور دارند، از او تعریف می‌کنند و می گویند مربی باشخصیتی است.

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ