سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جمعه 87 مرداد 4 , ساعت 1:37 عصر
به گزارش روز جمعه بخش فرانسه گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز" به نقل از منابع ایتالیایی، میلان برای تقویت خط دفاعی خود تلاش می کند تا یک مدافع به تیم خود اضافه کند، آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال میلان با ارائه پیشنهاد به سران میلان قصد به خدمت گرفتن این مدافع جوان را دارد.
آلکس سیلوا مدافع 23 تیم فوتبال سائوپائولو از نفرات تیم ملی برزیل برای حضور در بازیهای المپیک پکن است. آنچلوتی قصد دارد تا وی را جایگزین آلساندرو نستای مصدوم کند، منابع نزدیک به باشگاه میلان خبر دادند به احتمال زیاد این مدافع ملی پوش در فصل آینده با پیراهن میلان به میدان خواهد رفت. با پیوستن رونالدینیو به میلان آنچلوتی تلاش می کند تا در تمام خطوط تیمش بازکنان تاثیرگذاری داشته باشد

چهارشنبه 87 مرداد 2 , ساعت 2:23 عصر

تابستان عجیب و غریبی است برای فوتبال اروپا، امسال. تابستان یعنی فصل نقل و انتقالات، یعنی یک بازار پر از شایعه و تا تبدیل شدن به یک واقعیت اعصاب کلی آدم یا همان هوادار عادی را خرد می کند و ... تابستان شروع نشده رئال مادرید به سراغ رونالدو می رود و پسرک پرتغالی را دچار وسوسه می کند که اولدترافورد را ترک کند و این قصه همچنان ادامه دارد. مورینیو در اینتر مشغول به کار شده است و تا زمانی که بیکار بود سایه اش بر روی نیمکتهای متزلزل مربیگری در سرتاسر باشگاه های اروپایی در حال گردش بود و اکنون که در جایی سکنی یافته است سعی در جذب بازیکنان موردنظر خود دارد و مسلماً موراتی نیز مهره های موردنظر او را به جوزپه مه آتزا خواهد آورد و این یعنی مصادف با ناراحتی اسکولاری و دیگر مربیان. میلان شکار بزرگی کرده است و رونالدینیوی تمام شده در بارسا را به سان سیرو می آورد شاید که احیا شود ولی آنها خود دوباره تبدیل به یک صید شده اند چرا که بعد از خواباندن ماجرای رئال و کاکا اکنون می بینند که چلسی و صاحب متمولش ـ آبراموویچ ـ قصد دارد تا انتقال بزرگ تاریخ فوتبال را به نام خود کرده و کاکا را از چنگ آنها در بیاورد. چلسی در حالی دست طمع به سوی کاکای میلانیها دراز کرده است که مطمئن نیست دروگبا یا لمپارد را در فصل آینده در جمع بازیکنان خود داشته باشد. ولی به هر حال اگر تمام این نقل و انتقالات بزرگ اگر صورت بگیرد و یا نیمی از آن فصل پیش روی فوتبال اروپایی چقدر جذاب می شود؟

بگذریم از اینها. در میانه هیاهوی اینتر و چلسی بر سر لمپارد، دنیس برگ کمپ هلندی صریحاً به لمپارد هشدار می دهد که انتقالش به ایتالیا به سودش نخواهد بود. بسیاری می گویند که برگ کمپ ترس از این دارد که بازیکن مستعد انگلیسی به سرنوشت او در اینتر دچار شود.

ماجرای اینتر و برگ کمپ؟!

دوران حضور برگ کمپ در سری آ دوران خوشایندی برای او نبود. او در بهار 1993 به اینتر رفت در حالی که انتظارات زیادی از او می رفت. مدت زیادی از قهرمانی اینتر در سال 1989 در ایتالیا نمی گذشت و آنها نمی دانستند که باید برای رسیدن به قهرمانی بعدی باید بیش از یک دهه را در انتظار بمانند. قهرمانی اینتر با پاسخ دندان شکن همشهری قرمز و سیاه پوششان روبرو شده بود. در آن روزها روسونری در فوتبال اروپا در آسمانها سیر می کرد و تمام بزرگان اروپا را به زانو درآورده بود، قهرمانی های چهارگانه در فوتبال اروپا و همچنین قهرمانی های متعدد در کالچیو. اینتری ها هم امیدوار بودند که برگ کمپ برای آنها همان کاری را بکند که هموطنانش در میلان ـ فان باستن، رودگولیت و رایکارد ـ انجام داده اند ولی چه انتظار بیهوده ای.

گذشته از اینها، برگ کمپ و اینتر اولین فصل همراهی شان را به سختی به پایان بردند و در حالی که در پایان فصل به سختی از خطر سقوط خود رهانیدند. اینتری که نتیجه نمی گرفت مدام مربی عوض می کرد و در طول دو سال چهار مربی را بر روی نیمکت خود دید از بانیولی، مارینی و بیانکی و سوارز که هر کدام سبک مورد نظر خودشان را در اینتر پیاده می کردند و این برگ کمپ بدشانس بود که به خوبی در این رفت و آمدهای مربیان دیده نشد.

کسانی که برگ کمپ حاضر در هایبوری را مشاهده کرده اند به هیچ وجه نمی توانند بخودشان بقبولانند که او روزگاری در اینتری بازی می کرده است که اصلاً با هم جور نیامده اند. سبک بازی دو کشور صاحب فوتبال از هم متفاوت بوده و است، و برگ کمپ در فوتبال انگلیس به آسانی با استمداد از توانایی های فردی خود و سرعتش خود را با آن تطبیق داد در حالیکه در ایتالیا اینگونه نبود. مطمئناً امروزه او بعنوان یک بازیکن سابق که دیری نیست از فوتبال کنار کشیده تجربیاتی دارد که نمیتوان آنها را نادیده گرفت. او بخوبی تفاوت سبکهای فوتبالی، لیگ برتر و کالچیو را درک کرده است.

برگ کمپ در مدت کوتاه حضورش در ایتالیا نتوانست با مدافعان سرسخت کالچیو کنار بیاید و سرانجام نبرد را به آنها واگذار کرد و از بازی کناره گرفت. البته هرج و مرجی را که همراه اینتر هم بود نباید از یاد برد.

اما هر چه باشد این تجربه برگ کمپ است و نمی توان 100 درصد تایید کرد که در مورد لمپارد انگلیسی نیز تکرار خواهد شد. از دوران حضور برگ کمپ در اینتر بیش از یک دهه می گذرد و فوتبال ایتالیا و تیم اینتر و مربی بزرگش ـ مورینیو ـ بعنوان یک عرصه خارجی جذابیت های خاص خودش را برای لمپارد دارد. با حضور دکو در چلسی باید انتظار داشت که اسکولاری بیشتر نگاهش به سوی او باشد تا لمپارد و اگر بخواهیم شاهد فصلی باشیم که لمپارد دیگر آن طراوت و شادابی گذشته را نداشته باشد پس چه بهتر که او دست به ریسک بزرگ زندگی اش زده و راهی اینتر شود. یکی از ترانسفرهای داغ تابستان 2008 فوتبال اروپا.


چهارشنبه 87 مرداد 2 , ساعت 1:30 عصر
به نقل از اسوشیتدپرس، پلیس مخفی پس از دو سال تلاش بی وقفه و در حالی که کم کم از به نتیجه رسنودن پروژه نا امید شده بود، توانست با همکاری یکی از افراد خودی در گروه مافیای لاتزیو، این باند را کاملا منحل کند.
مافیای لاتزیو که تغییر برخی نتایج در فصول گذشته نقش داشته، قصد داشت با پول شویی و منابع غیر قانونی باشگاه را به طور کامل خریداری کند.
این گروه در 3 سال گذشته برای خرید برخی بازیکنان به مدیران وقت وام داده اند، به این شرط که کم کم مقدمات ورود آنها به فوتبال را فراهم کنند.
9 نفر از افراد دستگیر شده، ملیت مجارستانی دارند. در بازجویی های به عمل آمده، مشخص شده که آنها با برخی سرمایه داران روسیه در ارتباط هستند.
دو عضو فراری این گروه اکنون در آمریکت هستند و با همکاری پلیس دو کشور به زودی دستگیر خواهند شد.
این گروه در سال 1974 نقش غیر قابل انکاری در قهرمانی لاتزیو داشته اند.

چهارشنبه 87 مرداد 2 , ساعت 1:16 عصر
نقل از سایت بین المللی گل، یوونتوس قصد دارد تا با جذب مهاجم هلندی آرسنال خط حمله این تیم را در فصل آینده تقویت کند تا بتواند جزء مدعیان لیگ ایتالیا و لیگ قهرمانان فصل آینده باشد.
بااینکه یوونتوس تلاش می کند تا موافقت سران باشگاه آرسنال را برای جذب فان پرسی جلب کند اما آرسن وانژه سرمربی این تیم لندنی به شدت با جدایی مهاجم خود مخالفت کرده است.
فان پرسی 24 ساله در سال 2004 از تیم فوتبال فاینورد به آرسنال منتقل شد وی به دلیل مصدومیت در فصل گذشته نتوانست به طور مستمر در ترکیب آرسنال قرار گیرد اما همیشه از بازیکنان موثر توپچی های لندن محسوب می شود، وی از جمله بازیکنانی است که آرسن وانژه در فصل آینده در رقابتهای لیگ برتر و لیگ قهرمانان روی او حساب ویژه ای باز کرده است.

چهارشنبه 87 مرداد 2 , ساعت 11:7 صبح
کمپانی آدیداس ، تولید کننده پوشاک ورزشی ، اعلام کرد : طی سه روز بعد از پیوستن رونالدینیو به میلان ، بیش از 11 هزار درخواست خرید پیراهن رونالدینیو را دریافت کرده است. 

رونالدینیو بازیکن 28 ساله برزیلی که با قراردادی 30 میلیون دلاری از بارسلونا به میلان منتقل شد قرار است با پیراهن شماره 80
در ترکیب تیم جدیدش ظاهر شود و شرکت آدیداس ، حامی مالی و تامین کننده پوشاک این تیم از هم اکنون تولید و فروش پیراهن شماره 80 میلان با نام رونالدینیو را آغاز کرده است.

رونالدینیو در تیم های قبلی شماره 10 را به تن می کرد که در میلان در اختیار کلارنس سیدورف است. 

میلان بر خلاف بارسلونا به رونالدینیو اجازه داده است همراه با تیم المپیک برزیل در رقابت های 2008 پکن شرکت کند و احتمالا یکی از دلایل این تصمیم میلان ، امیدواری آنها به فروش پرشمار پیراهن رونالدینیو در کشور پرجمعیت چین است.
<   <<   6   7   8   9      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ