سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سه شنبه 87 مرداد 8 , ساعت 9:50 صبح
بر این اساس در جریان مسابقات فوتبال المپیک پکن رونالدینیو بازوبند کاپیتانی را به دست خواهد بست.
او بعد از پذیرفتن این مسئولیت از هم‌تیمی های خود خواست به طور کامل به دستورات دونگا، مربی تیم ملی برزیل گوش دهند و هم قسم شدند تا مدال طلای این بازی ها را به خود اختصاص دهند.
دو هفته پیش رونالدینیو از تیم بارسلونا اسپانیا جدا شد و به آث میلان ایتالیا پیوست.
مسابقات فوتبال بازی های المپیک از ششم آگوست آغاز خواهد شد.

دوشنبه 87 مرداد 7 , ساعت 10:17 صبح
جونیور مارادونا فرزند دیگو مارادونا است که در دهه هشتاد از همسر ایتالیایی سابق مارادونا در ایتالیا چشم به جهان گشود.
وی که دارای گذرنامه ایتالیایی است، همراه با تیم ملی فوتبال ساحلی ایتالیا در پیکارهای جام جهانی در بندر مارسی شرکت کرد و در بازی نهایی این جام که میان برزیل و ایتالیا انجام شد زننده یکی از سه گل آبی‌پوشان لاجوردی بود.
وی در فصل گذشته در تیم دسته چهارمی «ون‌فارو» ایتالیا بازی کرد.
در پایان این پیکار برزیل 5 بر 3 به پیروزی رسید و عنوان نخست را از آن خود کرد.

یکشنبه 87 مرداد 6 , ساعت 11:47 صبح
به نقل از آس، ژابی آلونسو، ملی‌پوش اسپانیا برای ترک لیورپول بهانه‌های فراوانی دارد. مشکلات اخیر او با بنیتس می‌تواند بهترین بهانه از این دست باشد.
فنرباغچه ترکیه که به یکی از ثروتمندترین باشگاه های منطقه تبدیل شده، پس از به خدمت گرفتن آراگونس، سرمربی اسپانیا در یورو 2008 و گیسا، مهاجم ملی پوش رئال مایورکا اکنون می کوشد آلونسو را به مبلغ 15 میلیون پوند به خدمت بگیرد.

شنبه 87 مرداد 5 , ساعت 12:22 عصر
به نقل از رویترز ، این رکورد با ارزش در تورین قبلا به نام گائتانو چیرئا ثبت شده بود و اکنون هواداران آن را به نام الساندرو دل پیرو می شناسند.
روز گذشته الکس دل پیه رو توانست جایزه ویژه دیگری را از آن خود کند تا بار دیگر شایستگی خود را در این سن ثابت کرده باشد.
طی مراسم باشکوهی و با حضور 281 خبرنگار ورزشی، کاپیتان محبوب یووه به بهانه کسب این افتخار، برنده دوره هفدهم مراسم بهترین بازیکن تاریخ یوونتوس شد.
در این نظر سنجی بزرگ 35 فوتبالیست حضور داشتند که در نهایت الکس موفق به کسب عنوان نخست و دریافت جایزه ویژه شد.
دل پیرو با دریافت این عنوان در کنار سایر بیانکونری ها که به این عنوان دست یافته بودند نظیر چیرو فرارا، میگل آنجلو رامپولا، جان لوکا پسوتو، استفانو تاکونی، روبرتو باجو و فیلیپو اینزاگی ایستاد.
آلکس دل پیه رو اکنون خود را در نزدیکی مرز پر افتخار ترین بازیکن تاریخ یوونتوس می بیند.

شنبه 87 مرداد 5 , ساعت 12:18 عصر
پس از اینکه باشگاه یوونتوس نسبت به جذب «ژابی آلونسو» هافبک اسپانیایی لیورپول ناکام ماند، سران این تیم قصد جذب «آکوئیلانی» هافبک جوان رم را دارند. در حالی که چندی پیش مسوولان رم اعلام کرده بودند مایل به فروش هافبک ملی پوش و جوان خود نیستند، سران یووه با ارائه پیشنهاد وسوسه انگیز 25میلیون یورویی خود همچنان سعی در جذب این بازیکن جویای نام دارند. به گزارش مدیاست، قرارداد جدید آکوئیلانی با رم تا سال 2010خواهد بود و دستمزد سالانه وی 900هزار یورو خواهد بود. آکوئیلانی از سران رم درخواست دستمزد سالانه دو و نیم میلیون یورو را کرده بود که با موافقت روبه رو نشد. این در حالی است که مسوولان یوونتوس حاضر به پرداخت دستمزد سالانه ²/³ میلیون یورو به آکوئیلانی هستند. 
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ