سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 87 شهریور 3 , ساعت 9:5 صبح
آندری شوچنکو به تیم سابق خود میلان ایتالیا بازگشت.
به گزارش شبکه تلویزیونی یورونیوز آندری شوچنکو مهاجم اوکراینی تیم فوتبال چلسی ایتالیا بار دیگر به تیم سابق خود یعنی آ ث میلان ایتالیا بازگشت.
شوچنکوی سی و یک ساله قبل از اینکه به تیم چلسی انگلیس بپیوندد از سال دو هزار تا دو هزار و شش عضو تیم میلان بود.
برنده توپ طلای اروپا در دوران حضور در تیم میلان برنده جام قهرمانان اروپا و جام باشگاه های ایتالیا ( کالچو) شده بود.

جمعه 87 شهریور 1 , ساعت 3:4 عصر
بعد از ناکامی باشگاه چلسی در انتقال آندری شوچنکو به تیم فوتبال میلان، روزنامه کوریره دلو اسپورت مدعی شد این باشگاه انگلیسی اکنون مهاجم اوکراینی خود را به تیم آاس رم پیشنهاد کرده است.

به نظر می‌رسید که انتقال شوچنکو به باشگاه سابقش، میلان، بعد از دو فصل ناموفقی که در چلسی داشت، به مراحل نهایی رسیده اما روز گذشته اعلام شد که چلسی با انتقال قرضی این بازیکن به سن سیرو مخالفت کرده است.

به گزارش سایت گل، شوچنکو در سال ? ?????در ازای ? ???میلیون یورو از میلان به چلسی ملحق شده است.

مسوولان باشگاه چلسی روز پنجشنبه اعلام کردند، تنها درصورتی شوچنکو را می فروشند که قرارداد انتقال دائم امضا کند اما با توجه به بی‌میلی میلان برای چنین انتقالی، امیدی به حضور شوا در سن سیرو نیست.

از سوی دیگر چلسی هنوز مایل است شوچنکو را که مازاد بر نیاز تیم است بفروشد به همین دلیل روزنامه کوریره دلو اسپورت نوشت: رومن آبراموویچ مالک روسی باشگاه آبی پوشان، مهاجم اوکراینی خود را به یک تیم ایتالیایی دیگر یعنی رم پیشنهاد کرده است.

رمی‌ها که هفته گذشته خولیو باپتیستا را از رئال مادرید به عضویت گرفته اند، همچنان برای خرید یک مهاجم دیگر در بازار نقل و انتقالات حضور دارند اما بعید است که از عهده پرداخت دستمزد این بازیکن برآیند بنابراین تا وقتی که وی حق الزحمه بالای خود را کاهش ندهد، امضای قرارداد هم اتفاق نخواهد افتاد.

در حال حاضر باشگاه رم ژرمی مه نز از باشگاه موناکو را مد نظر دارد.


دوشنبه 87 مرداد 21 , ساعت 8:18 صبح
تیمهای ملی فوتبال برزیل و آرژانتین به همراه تیم ایتالیا به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال المپیک پکن راه یافتند.
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، برزیل که در گروه سوم این رقابتها قرار دارد تیم نیوزیلند را با نتیجه پرگل پنج - صفر شکست داد و به دور بعد صعود کرد. تیم آرژانتین که قهرمان دور قبل فوتبال المپیک است با نتیجه یک - صفر بر تیم استرالیا غلبه کرد و به همراه ایتالیا که با نتیجه سه - صفر تیم کره جنوبی را شکست داد به دور یک چهارم نهایی صعود کرد. هلند نیز با امریکا به نتیجه تساوی دو - دو دست یافت و تیم بلژیک با نتیجه دو - صفر تیم چین میزبان این رقابتها را شکست داد.

دوشنبه 87 مرداد 21 , ساعت 8:14 صبح
منابع اگاه اعلام کردند چلسی انگلیس قصد دارد پیشنهادی برای به خدمت گرفتن کاکای برزیلی به تیم آث میلان ایتالیا ارائه دهد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن/ مدیر برنامه های کاکا با اعلام این خبر افزود هر دو باشگاه درباره انتقال کاکا مشغول رایزنی هستند اما هنوز در این زمینه به توافق دست نیافته اند.
وی افزود کاکا ابتدا در انتظار پایان مذاکرات دو باشگاه میماند و پس از ان درباره اغاز مذاکرات خود با تیم چلسی تصمیم گیری خواهد کرد.
مدیر برنامه های کاکا افزود البته آث میلان به این راحتی بازیکنان خوب خود را از دست نمی دهد اما پیشنهاد چلسی مورد توجه انها قرار گرفته است و باید منتظر پایان مذاکرات ماند.
مطبوعات انگلیسی از پیشنهاد صد میلیون یورویی برای انتقال کاکا خبر داده اند که بنابه اعلام انها قرار است تا سی و یکم اوت نهایی شود.
کاکای بیست وشش ساله که تا سال دو هزارو دوازده میلادی با اث میلان قرارداد دارد احتمالا از اینکه این تیم به وی اجازه حضور در بازی های المپیک پکن را به همراه تیم ملی فوتبال برزیل نداده است احساس نارضایتی می کند.

یکشنبه 87 مرداد 20 , ساعت 10:30 صبح
آ.ث میلان که خود را برای مسابقات فصل جدید کالچو آماده می کند، در این بازی با یک گل مغلوب شد.
بونیف در دقیقه 38 تک گل بازی را به سود منچستر سیتی به ثمر رساند.
میلان چندی پیش با 5 گل مقابل چلسی دیگر نماینده انگلیس مغلوب شده بود.

سایر نتایج:
دینامودرسدن آلمان صفر- ویلم تیلبورگ هلند 2
بلاکبرن انگلیس یک - ناک هلند یک
برومویچ انگلیس یک - مایورکا اسپانیا یک
وستهام یک - ویارئال یک
گرونینگن هلند صفر- دندر بلژیک یک
ویتسه آرن هایم هلند صفر-ختافه اسپانیا 2
بلننسه پرتغال صفر- اسپانول 2
زاراگوزا اسپانیا 2- گیخون اسپانیا صفر
آلکمار هلند 3- ایراکلیس یونان صفر
نیوکاسل یونایتد 2-والنسیا یک

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ