سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 87 شهریور 24 , ساعت 11:13 صبح
 به نقل از گازتادلواسپورت، خوسه مورینیو گفت: این یک پیرزی با ارزش برای ما بود. به 3 امتیاز بسیار حساس دست پیدا کردیم و از دی من تیم با این پیروزی خانگی احیا شده است. با 10 نفر فوق العاده بود.
وی افزود: در مورد داوری حرف نمی زنم، چون باز هم برای خود دردسر می سازم؛ اما ای کاش نظارتی بر قضاوت آنها صورت گیرد.
وی در ادادمه تصریح کرد: کار گروهی در نهایت خود بود و از این بابت بسیار خوشحالم، ما با همین نوع بازی در لیگ قهرمانان اروپا هم قهرمان می شویم.

سه شنبه 87 شهریور 12 , ساعت 11:21 صبح
به نقل از آس اسپانیا، ریکاردو کارسما روز گذشته رسما و برای 3 فصل آینده به عضویت اینترمیلان ایتالیا در آمد.
باشگاه پورتو پرتغال کارسما را به اتلتیکو مادرید اسپانیا قرض داده بود؛ اما این قرارداد در فیفا به ثبت نرسیده و ابطال شد.
کارشناسان معتقدند شاگرد قدیمی مورینیو در ترکیب اینترمیلان بسیار خوش خواهد درخشید.
اینترمیلان سری A ایتالیا را با تساوی شروع کرده است.

دوشنبه 87 شهریور 11 , ساعت 8:45 صبح
هفته نخست رقابت های فوتبال دسته اول باشگاه های ایتالیا کالچو شب گذشته با برگزاری چند دیدار پایان یافت.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از رم/ در جریان رقابت های هفته نخست کالچو نتایج زیر بدست امد.
بازی های روز شنبه:
اودینزه 3 پالرمو 1
سمپدوریا 1 اینترمیلان 1
بازی های روز یکشنبه:
آ اس رم 1 ناپل 1
اتلانتا 1 سینا صفر
کاتانیا 1 جنوا صفر
آ ث میلان 1 بولونیا 2
کیه وو 2 رجینا 1
تورینو 3 لچه صفر
کالیاری 1 لاتزیو 4
فیورنتینا 1 یوونتوس 1
بدین ترتیب در پایان هفته نخست رقابت های کالچو تیم های لاتزیو / تورینو و اودینزه هر کدام با سه امتیاز و با تفاضل گل بهتر در رده های اول تا سوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

شنبه 87 شهریور 9 , ساعت 9:24 صبح
 به نقل از سایت اخبار فوتبال جهان، میلان موافقت خود را با خروج ماسیمو ادو،‌ مدافع راست و کناری تیمش اعلام کرد.
ادو با باشگاه فرانسوی المپیک لیون مذاکراتی نیز انجام داد؛ حتی گفته شد به توافقاتی نیز دست یافته است.
پس از انتشار این اخبار، از سوی برخی منابع آلمانی گزارش شد که نام ادو در فهرست بایرن مونیخ، قهرمان فصل قبل بوندس لیگا نیز قرار دارد و یورگن کلینزمان،‌ سرمربی فصل جاری علاقه وافری به حضور این بازیکن دارد.
احتمال زیادی می رود که به خاطر حضور لوکا تونی، گلزن ایتالیایی بایرن، ادو نیز راهی مونیخ شود تا شمار بازیکنان ایتالیایی به 2 افزایش یابد.

جمعه 87 شهریور 8 , ساعت 11:8 عصر
رئیس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) ضمن ابراز نارضایتی از سیستم کنونی نقل و انتقالات بازیکنان ، خواستار تجدیدنظر در مورد ایجاد تغییرات احتمالی شد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از موناکو ، براساس قوانین موجود ، بازیکنان می توانند پس از پایان مسابقات فصل قبل تا نیمه شب روز ? ???ماه اوت از تیمی به یک تیم دیگر منتقل شوند.

نقل و انتقلات ، دوباره در روز اول ماه ژانویه شروع می‌شود و تا روز ???? ژانویه ادامه پیدا خواهد کرد.

بر همین اساس بازیکنان در صورتی که قبلا در تیم قدیمی خود در مسابقات جام قهرمانان باشگاههای اروپا یا جام یوفا بازی کرده باشند ، نمی‌توانند در این رقابتها برای تیم جدیدشان به میدان بروند اگرچه برای بازی در مسابقات لیگ خانگی آزاد هستند.

میشل پلاتینی گفت : فکر نمی‌کنم یک بازیکن بتواند همزمان برای دو باشگاه بازی کند. به نظرم یوفا باید فکری در این‌باره بکند. معتقدم اینکه یک بازیکن بتواند در هر رقابتی برای دو باشگاه بازی کند و یک هفته برای آنها گل بزند و چند هفته بعد مقابل آنها گلزنی کند ، غلط است.

وی افزود : باید ، هم نقل و انتقالات تابستانه و هم نقل و انتقالات زمستانه را بررسی کنیم. مسابقات فصل در بسیاری از کشورها در ماه ژوئیه یا اوایل ماه اوت شروع می‌شود در حالیکه فصل نقل و انتقالات تا پایان ماه اوت ادامه دارد. سپس یک فصل دیگر نقل و انتقالات ، در اواسط فصل داریم. فکر می‌کنم باید به تاثیر و نتایج این سیستم توجه کنیم.

بنابراین گزارش ، کمیته راهبردی یوفا روز پنجشنبه برای بحث در مورد مسائل مختلفی از جمله ممنوعیت نقل و انتقال بازیکنان زیر ? ???سال تشکیل جلسه داد.

در این جلسه یوفا همچنین خواستار تصویب قانون جدیدی شد مبنی بر اینکه بازیکنان زیر ? ???سال باید اولین قرارداد خود را تا سن ? ???سالگی با اولین باشگاهی که به آنها آموزش می‌دهد ، امضا کنند.

پلاتینی اظهار داشت : ما نمی‌توانیم یک بازیکن جوان را بعد از ? ???سالگی مجبور کنیم با اولین باشگاه خود قرارداد ببندد اما حداقل اگر آن بازیکن اولین قرارداد خود را در سن ? ???یا ? ???سالگی امضا کند ، می‌تواند در کمال ثبات به تمرینات خود در این مدت به عنوان یک بازیکن جوان ادامه بدهد.


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ