سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پنج شنبه 87 مرداد 17 , ساعت 8:34 صبح
ادریان موتو مهاجم رومانیایی تیم فوتبال فیورنتینا ایتالیا قراردادش را با این تیم تا سال دو هزار و دوازده تمدید کرد.
به گزارش خبرگزاری المان از رم ، با اعلام خبر تمدید قرارداد ادریان موتو با تیم فیورنتینا ، شایعات در خصوص اینده وی که گفته می شد قرار است با قراردادی بیست میلیون یورویی به تیم رم بپیوندد پایان پذیرفت.
وی پیش از این درباره ماندن در فیورنتینا ابراز تمایل کرده بود. موتو بیست و نه ساله در فصل گذشته برای تیمش شانزده گل به ثمر رساند و فیورنتینا به کمک گل زنیهای موتو توانست در رده چهارم جدول رقابتهای لیگ سری آ ایتالیا قرار بگیرد و جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست اورد.

پنج شنبه 87 مرداد 17 , ساعت 8:34 صبح
تیم فوتبال آ اس رم ایتالیا در دیداری دوستانه موفق شد تیم فوتبال الاهلی مصر را دو بر صفر مغلوب کند.
به گزارش پایگاه اینترنتی الکره این دیدار در ورزشگاه بین المللی قاهره برگزار شد.تیم فوتبال آ اس رم خود را برای دیدار سوپر جام ایتالیا مقابل تیم اینترمیلان که روز شنبه برگزار می شود آماده می کند .دو تیم آ اس رم و الاهلی یکبار در سال دو هزار و دو با یکدیگر دیدار دوستانه برگزار کردند که با حساب دو برصفر به نفع آاس رم خاتمه یافته بود .
یکشنبه 87 مرداد 13 , ساعت 8:36 عصر
به نقل از روزنامه گازته دلواسپرت، باشگاه رم که از مدت‌ها قبل به دنبال جذب مهاجمی کارآمد است ، جبرییل سیسه را به عنوان گزینه اصلی مدنظر قرار داده است.
سیسه که در لیورپول دوران خوبی را پشت سر گذاشت، با تیم المپیک مارسی تا سال 2012 قرارداد دارد.
وی از مدت‌ها قبل از علاقه خود به بازگشت به لیگ برتر انگلیس خبر داد؛ ولی با توجه به علاقه وافر رمی ها، این احتمال وجود دارد وی بعنوان بازیکن قرضی راهی این تیم ایتالیایی شود.
سه شنبه 87 مرداد 8 , ساعت 12:42 عصر
 به نقل از کانال 4 ایتالیا، سولی مونتاری در بازی های 45 دقیقه ای جام TIM حاضر خواهد شد و برابر میلان و یوونتوس بازی خواهد کرد.
سه باشگاه بزرگ ایتالیا یعنی یوونتوس، آ.ث میلان و اینترمیلان امروز در جام TIM و در بازی های 45 دقیقه ای برابر یکدیگر بازی می کنند.
مردان مورینیو پس از پیروزی برابر الاهلی در عربستان سعودی اکنون مقابل رقبای جدی خود نیز محک می خورند.

سه شنبه 87 مرداد 8 , ساعت 9:50 صبح
به نقل از سایت اخبار فوتبال جهان، باشگاه رم برای تقویت خط حمله تیم فوتبال خود نام میروسلاو کلوزه و لوکاس پودولوسکی را در فهرست خرید خود قرار داده است.
مسئولان این باشگاه از مدت‌ها قبل به دنبال زوجی برای خط حمله خود می گردند و اینک به نظر می رسد مهاجمین مورد نظر خویش را یافته اند.
رمی ها در این راه بسیار تلاش کردند تا آدریان موتو را از تیم فیورنتینا بخدمت گیرند؛ اما چنین انتقالی میسر نشد.
رمی ها در شرایطی خواهان بخدمت گیری این زوج خط حمله تیم ملی آلمان و تیم بایرن مونیخ هستند که باشگاه مونیخی بارها از طریق مقامات خود اعلام کرده است، حاضر به فروش این 2 بازیکن نیست.

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ