سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جمعه 87 شهریور 1 , ساعت 3:4 عصر
بعد از ناکامی باشگاه چلسی در انتقال آندری شوچنکو به تیم فوتبال میلان، روزنامه کوریره دلو اسپورت مدعی شد این باشگاه انگلیسی اکنون مهاجم اوکراینی خود را به تیم آاس رم پیشنهاد کرده است.

به نظر می‌رسید که انتقال شوچنکو به باشگاه سابقش، میلان، بعد از دو فصل ناموفقی که در چلسی داشت، به مراحل نهایی رسیده اما روز گذشته اعلام شد که چلسی با انتقال قرضی این بازیکن به سن سیرو مخالفت کرده است.

به گزارش سایت گل، شوچنکو در سال ? ?????در ازای ? ???میلیون یورو از میلان به چلسی ملحق شده است.

مسوولان باشگاه چلسی روز پنجشنبه اعلام کردند، تنها درصورتی شوچنکو را می فروشند که قرارداد انتقال دائم امضا کند اما با توجه به بی‌میلی میلان برای چنین انتقالی، امیدی به حضور شوا در سن سیرو نیست.

از سوی دیگر چلسی هنوز مایل است شوچنکو را که مازاد بر نیاز تیم است بفروشد به همین دلیل روزنامه کوریره دلو اسپورت نوشت: رومن آبراموویچ مالک روسی باشگاه آبی پوشان، مهاجم اوکراینی خود را به یک تیم ایتالیایی دیگر یعنی رم پیشنهاد کرده است.

رمی‌ها که هفته گذشته خولیو باپتیستا را از رئال مادرید به عضویت گرفته اند، همچنان برای خرید یک مهاجم دیگر در بازار نقل و انتقالات حضور دارند اما بعید است که از عهده پرداخت دستمزد این بازیکن برآیند بنابراین تا وقتی که وی حق الزحمه بالای خود را کاهش ندهد، امضای قرارداد هم اتفاق نخواهد افتاد.

در حال حاضر باشگاه رم ژرمی مه نز از باشگاه موناکو را مد نظر دارد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ