سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 87 تیر 30 , ساعت 10:37 صبح
فدراسیون فوتبال ایتالیا قصد دارد باشگاه‌های آتالانتا برگامو و لیوورنو را به علت تبانی در فصل گذشته مجازات کند.

کاپیتان‌های این دو تیم متهم شده‌اند که در فصل قبل، بازیکنان را به تبانی فراخوانده و روی نتیجه‌ بازی توافق کرده‌اند.

استفانو پالاتسی، شاکی اصلی، از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا درخواست کرد که از آتالانتا در فصل تازه‌ لیگ برتر فوتبال ایتالیا، ? امتیاز کسر شود و لیوورنو نیز که به دسته‌ دوم سقوط کرده، با ? امتیاز منفی بازی‌های خود را آغاز کند.
 
به گزارش "لا گازتا دلو اسپورت" ، روزنامه‌ ورزشی ایتالیا، پالاتسی خواستار آن شده که بلینی، کاپیتان باشگاه آتالانتا، و بالری، کاپیتن تیم لیوورنو، برای سه سال از شرکت در مسابقات فوتبال محروم گردند. برای سه بازیکن دیگر تیم لیوورنو، ? ماه محرومیت درخواست شده است. به گزارش دویچه‌وله، حکم فدراسیون فوتبال ایتالیا، روز دوشنبه (31تیر) اعلام خواهد شد.
 
اتهام کاپیتان‌های دو تیم این است که در فصل گذشته، بازیکنان را به تبانی فراخوانده و روی نتیجه‌ بازی توافق کرده‌اند. بازی رفت دو تیم با نتیجه‌ مساوی یک بر یک به پایان رسید و در بازی برگشت، تیم آتالانتا سه بر دو بر لیوورنو غلبه کرد. گفته می‌شود که مدیران و مسئولان دو باشگاه، از تبانی میان بازیکنان آگاهی نداشته‌اند.


شنبه 87 تیر 29 , ساعت 3:41 عصر
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روزنامه گازته دلو اسپرت ایتالیا، مقامات باشگاه آ.ث میلان اعلام کردند پس از استخدام رونالدینیو در اواخر هفته گذشته، هواداران میلان از خرید بلیت های دیدارهای فصل آتی این تیم استقبال زیادی کرده و در این فاصله 5200 قطعه از آن به فروش رسیده است.
پیش از آنکه میلان رونالدینیو را به خدمت گیرد، میزان بلیت های به فروش رفته برای بازی های خانگی فصل جدید بالغ بر حدود 13 هزار قطعه بود و زمانی که خبر جذب رونالدینیو انتشار یافت به یکباره درخواست بابت خرید این بلیط ها افزایش یافت و به مرز 18 هزار قطعه رسید.
براساس پیش بینی کارشناس گفته می شود طی روزهای باقیمانده تا شروع کالچو بازهم بر تعداد علاقمندانی که می خواهند در بازی های خانگی میلان حضور یابند، افزوده می شود.
رونالدینیو در پایان هفته گذشته در ازای 22.5میلیون یورو از بارسلونا اسپانیا به آ.ث میلان ایتالیا پیوست.
شنبه 87 تیر 29 , ساعت 3:40 عصر
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از آس اسپانیا، به نظر می رسد با پیوستن رونالدینیو به آ.ث میلان ایتالیا جا برای هنرنمایی کاکا هم وطن او به شدت تنگ شده باشد.
کاکا در واکنش به انتشار این خبر آن را تکذیب نکرد و گفت: انتخاب سخت و بزرگی است؛ اما بدانید که به درازا نمی کشد و تا 2 روز دیگر تکلیفم روشن می شود.
سان لندن از قطعی شدن این انتقال نوشت؛ اما وب سایت آ.ث میلان در این مورد سکوت کرده است.
مبلغ 80 میلیون پیش از این در مورد زیدان به ثبت رسیده بود؛ اما اکنون مبلغ 100 میلیون یورو برای کاکا آن هم به میزان نصف زمان حضور زیدان در رئال مادرید، یک رکورد جهانی و دست نیافتنی است.

جمعه 87 تیر 28 , ساعت 10:10 عصر
ماسیمو موراتی رئیس باشگاه اینترمیلان ایتالیا گفت فرانک لمپارد بازیکن خط میانی تیم چلسی مایل به حضور در اینتر است اما تصمیم گیری در این مورد به دست او نیست بلکه بدست مسولان چلسی است .
به گزارش پایگاه اینترنتی الکره تیم اینترمیلان که خوزه مورینیو پرتغالی سرمربیگری آن را به عهده گرفته است مایل است لمپارد را به خدمت بگیرد اما تیم چلسی می گوید حاضر به گفتگو درباره لمپارد نیست .اما موراتی گفت باید صبر کرد تا امضای قرارداد با لپمارد محقق شود؛لمپارد موافق است اما باید به حقوق چلسی احترام گذاشت و این باشگاه حق دارد مانع از رفتن او به تیم دیگر شود .
لمپارد یک سال دیگر با چلسی قرارداد دارد و مذاکرات وی با چلسی برای تمدید قرارداد به بن بست رسید . موراتی افزود درصورتی که با لمپارد قرارداد امضا نکنیم مورینیو برای تقویت خط میانی تیم به دنبال جایگزین های دیگری خواهد بود .
دوشنبه 87 تیر 24 , ساعت 12:32 صبح

روزنامه‌ی ایتالیایی "گاتزتا دلواسپورت" از پیوستن "رونالدینیو" به میلان خبر داد.

 این روزنامه ورزشی نوشت آدریانو گالیانی، نایب رییس میلان و خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا در دیدار با یکدیگر بر سر این جابه‌جایی ‌15 میلیون یورویی به توافق دست یافته‌اند.

قهرمان سال ‌2002 جهان دیگر هیچ آینده‌ای در باشگاه کاتالانی نداشت. این بازیکن برزیلی با توجه به رخدادهای فصل پیش و جنجال سازی‌هایش دیگر محبوب هواداران بارسلونا نیست.

"پپ گواردیولا" سرمربی بارسلونا هم گفته بود نمی‌تواند روی رونالدینیو حساب کند. گواردیولا گفته بود: «احساس نمی‌کنم او باز هم بخواهد بازیکن فوتبال بشود. آن گونه که روزگاری بود.»

گفته می‌شود رونالدینیو با قراردادی دو ساله تا سال ‌2010 راهی سن‌سیرو شد و در جمع روسونری سالانه ‌5/6 میلیون دستمزد دریافت خواهد کرد.


<   <<   6   7   8   9      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ