سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دوشنبه 87 تیر 31 , ساعت 9:50 صبح
منابع خبری ایتالیا و انگلیس در گزارشاتی نقل کردند که فرانک لمپارد تمایل بسیاری برای پیوستن به قهرمان کالچو دارد.
او تلاش زیادی کرده تا به هدف خود دست یابد؛ ولی تا به این لحظه رومان آبراموویچ مالک ثروتمند و روسی چلسی، اشتیاقی برای مذاکره با طرف میلانی بابت لمپارد نشان نداده است.
رئیس چلسی بیشتر علاقمند است تا لمپارد را برای تیمش حفظ کند. از این رو است که در نظرات اخیرش، مرتب بر جلب رضایت وی مبنی بر ماندن اصرار داشته است.

دوشنبه 87 تیر 31 , ساعت 9:12 صبح
بیش از ?? روز از انتصاب خوزه مورینیو، مربى «واقعاً متفاوت» و مشهور پرتغالى به عنوان هدایت کننده جدید تیم فوتبال اینترمیلان مى گذرد و او ?? روز است که دور جدید تمرینات نراتزورى را زیر نظر گرفته و کار براى فصل جدید کالچو را که از هشت شهریور ماه براه مى افتد، شروع کرده است اما هنوز هیچ کس نمى داند او چه طرح هایى براى این فصل و براى اینتر دارد.
دلیل اصلى این ندانستن، این است که خود او تابه حال حاضر نشده است در این خصوص به روشنى چیزى بگوید و صرفاً مقدارى «کلى گویى» کرده است. مربى سابق چلسى و پورتو که ?? سال دارد و استاد در روابط عمومى و برقرارى ارتباط صمیمانه و مثمرثمر کارى با شاگردانش و متخصص در ارائه فوتبال هایى حساب شده، هدفمند و «منجر به کسب نتیجه» است، مى گوید هنوز هم نکته ایده آل و یکى از اهداف اولیه اش دوست شدن با بازیکنان تیمش و اقدام کردن مثل یک پدر و برادر بزرگ براى آنهاست. «من فرقى بین شاگردانم و دوستانم در زندگى خصوصى و اعضاى خانواده ام قائل نمى شوم. من با هر دو دسته رابطه اى صمیمانه مبتنى بر سختکوشى و تفاهم براى رسیدن به هدف و یک زندگى بهتر و البته نتایجى مثبت در میدان هاى ورزشى دارم. برخى به دنبال رازهاى موفقیت من هستند اما رازى وجود ندارد. من حتى در لحظات بد و توأم با ناکامى نیز بهترین یاور براى شاگردان و اقوام خود هستم.»
با این حال مردى که به خاطر کاریزماى فوق العاده، تبحر در تعیین و اجراى بازى هاى بسیار منضبط و محکم و علاقه مندى فوق العاده شاگردانش به وى بدرستى «آقاى خاص» نامگذارى شده است، لابد رازهاى فنى بسیارى دارد که باید بخشى از آنها را در فصل جدید «سرى A» به تماشا نشست.
او با همان رازها کارى کرد که «پورتو»ى کوچک دوبار پیاپى قهرمان مطلق لیگ پرتغال، یک مرتبه فاتح جام حذفى این کشور، یک بار برنده سوپر جام پرتغال و مهمتر از آن فاتح جام قهرمانان باشگاه هاى اروپا و جام یوفا شود و چلسى پس از ?? سال دورى از عنوان قهرمانى لیگ انگلیس دو بار متوالى قهرمان این لیگ، فاتح دو دوره جام اتحادیه انگلیس و یک مرتبه هم برنده جام حذفى این کشور شود.
غرور تا حد گستاخى
مورینیو که به طرز غریبى متمرکز بر هدف، عمیق و اهل تفکر و بشدت معتقد به لزوم برنامه ریزى و سازماندهى دقیق براى تیم هایش و براى هر یک از دقایق مسابقات آنهاست، از سوى رقبایش متهم به مغرور بودن افراطى (تا حد گستاخى) شده و چنان خونسرد و به خود مطمئن است که او را به خوار و تحقیرکردن دائمى حریفانش متهم کرده اند اما وى نزد دوستان و همراهانش بشدت محبوب و آدمى به غایت نکته سنج و ریزبین است و همین سلاح ها دلایل اصلى توفیق هاى پرشمار او بوده اند و مورینیو دقیقاً به خاطر همین خصلت ها به سن سیرو آورده شده، زیرا اینتر پس از سه سال حاکمیت متوالى بر کالچو فقط درخشش در جام قهرمانان باشگاه هاى اروپا را مى خواهد و این چیزى است که ظرف سه، چهار سال اخیر بارها ثابت شد از عهده روبرتو مانچینى، مربى پیشین اینتر بر نمى آید. مانچو البته آبى و سیاه هاى شهر میلان را به حد نهایت موفقیت در فوتبال داخلى ایتالیا رساند اما در جامى که گفتیم هرگز از یک چهارم نهایى فراتر نرفت. ماسیمو موراتى، مالک ثروتمند نراتزورى که قهر و استعفاى بلافاصله مانچینى را پس از حذف شدن تیمش به دست لیورپول در مرحله یک هشتم نهایى مسابقات فصل گذشته جام قهرمانان دید، به او که پس از ?? ساعت پشیمان شد و استعفایش را پس گرفت اجازه داد تا پایان فصل بماند اما بعد از آن پرونده او را زیر بغلش گذاشت و به وى گفت که برود. کشیده شدن تکلیف قهرمانى مجدد اینتر در «سرى A» به هفته، ساعت و دقایق آخر این مسابقات بعد از برترى عظیم ?? امتیازى این تیم بر رم در فاصله سه ماه تا خاتمه رقابت ها، دیگر عاملى بود که موراتى را در جواب گفتن مانچو و رویکرد به مورینیو که پس از اختلاف پیدا کردن با رومن ابراموویچ مالک روسى و میلیاردر چلسى و ترک آن باشگاه اداره هیچ تیم دیگرى را در دست نگرفته بود، مصمم تر کرد.
ورود کوارشما و مانسینى
 
 
آقاى خاص پرتغالى ها در مدتى که از به قدرت رسیدنش در اینتر مى گذرد، فعالیت زیادى در بازار نقل و انتقال ها نداشته، زیرا معتقد است که این تیم با امثال سزار، کوردوبا، چیوو، زانه تى، استان کوویچ، کامبیاسو، ویه را، فیگو، کروز و ابراهیموویچ صاحب شمارى از بهترین فوتبالیست هاى فعلى اروپا است و بنابراین نیازى به خریدارى گسترده نفرات جدید ندارد اما اینها فقط ظاهر کار است، زیرا او یک ماه پیش مهاجم جوان و تکنیکى هموطنش ریکاردو کوارشما را براى اینتر خرید و سپس مانسینى، هافبک تهاجمى برزیلى رم را نیز براى تیم جدیدش صید کرد و با گفتن انواع جملات و توضیحات ضد و نقیض درباره استخدام یا عدم استخدام فرانک لمپارد شاگرد بسیار مستعد و معروفش در چلسى، در حال گفت وگوى پنهانى با وى براى کشاندنش به ایتالیا بوده و این سناریو عیناً درباره دیدیه دروگبا دیگر شاگرد ناراضى او در استمفوردبریج هم صدق مى کند. برخى منابع خبرى از تلاش مورینیو براى جذب کارلوس آلبرتو مهاجم برزیلى سابق پورتو و دیگر شاگرد محبوب پیشین وى نیز خبر داده اند اما مورینیو بخوبى مى داند که اگر زلاتان ابراهیموویچ در اینتر ماندنى شود، بخشى عمده از نیازهاى تهاجمى این تیم تأمین خواهد شد. او حتى درخواست لوئیس فیگوى ?? ساله براى یک سال حضور اضافى در اینتر را به رغم آگاهى از کاهش تأثیرگذارى وى رد نکرده و از هر امکان و نظر و احتمالى براى تقویت هرچه بیشتر این تیم استقبال کرده است.
وظیفه ما
اما از مرد شیک پوش مرموزى که بر چهار زبان زنده دنیا تسلط دارد و کارش را در این عرصه از سال ???? با مترجمى براى بابى رابسون، مربى پیر بریتانیایى در بارسلونا شروع کرد، نخواهید که چیزهایى بیش از این را درباره برنامه هایش براى فصل آینده بگوید، زیرا او فقط اظهار مى دارد: «وظیفه ما در قبال خیل هواداران اینتر، نتیجه گرفتن و پیروز شدن است. اگر نتیجه گرفتیم، هیچ کس نخواهد پرسید زیبا بازى کرده ایم یا خیر و کدام بازیکنان در تیم ما هستند و کدامین نیستند.
براى من فقط کسب نتیجه و ابزار نیل به آن مهم است. باشگاه اینتر هم اگر خواهان شعار دادن نباشد، همین را به شما خواهد گفت!»
یکشنبه 87 تیر 30 , ساعت 2:23 عصر
«فرانچسکو توتی» کاپیتان رم از عملکرد این تیم در بازار نقل و انتقالات راضی است. با این حال او می‌گوید که تیم به خریدهای دیگری هم نیاز دارد تا در فصل بعد به افتخار دست یابد.

به گزارش سرویس ورزش آفتاب نایب قهرمان لیگ فصل قبل و قهرمان جام حذفی، تا کنون «یان آرنه ریسه» را از لیورپول و «سیمونه لوریا» مصدوم را از سیه‌نا به خدمت گرفته است.

 توتی می‌گوید: «این دو بازیکنان بزرگی هستند اما دو خرید بزرگ دیگر هم می‌خواهیم. اگر می‌خواهید با اینتر، میلان و یوونتوس رقابت کنیم دو بازیکن مهم را باید به ترکیب بیفزاییم. در حال حاضر تیم ما از نظر بازیکن چهارمین تیم قوی سری آ است. من دوست دارم که ژولیو باپتیستا را از رئال بخریم.»

یکشنبه 87 تیر 30 , ساعت 12:23 عصر
 به نقل از سایت اخبار فوتبال جهان، مدیر برنامه‌های روبرتو مانچینی اظهار داشت که سزکا مسکو شرایط همکاری خوبی را به این مربی 43 ساله ارایه کرده است.
مانچینی در پایان ماه مه گذشته با وجودی که اینتر میلان را به قهرمانی کالچو رساند، از کار برکنار شد و اکنون سرگرم بررسی شرایط روس ها است.
گفته می‌شود در روزهای آینده وی به مسکو خواهد رفت تا از نزدیک شرایط کار در سزکا را مورد ارزیابی قرار دهد.
این در حالی است که ایوگنی گینر، مدیر باشگاه در حال یافتن جانشینی مناسب برای والدی گازف است که در پایان فصل گذشته اقدام به ترک تیم کرد.
دیک ادووکات، مربی معروف هلند هدایت تیم زنیت سن پترز بورگ روسیه را به عنوان مربی خارجی برعهده دارد.

یکشنبه 87 تیر 30 , ساعت 11:51 صبح
گفته می‌شد که چلسی پیشنهادی بسیار گران‌قیمت برای خرید «کاکا»، فوق ستاره برزیلی میلان ارائه داده است. میلان این پیشنهاد را تأیید کرده ولی گفته که کاکا فروشی نیست.

به گزارش سرویس ورزش آفتاب او جدیدترین فردی است که نامش در بازار نقل و انتقالات با قیمت بالا مطرح می‌شود. چلسی درست زمانی پیشنهاد خرید او را داده که «رونالدینیو» دیگر ستاره برزیلی به میلان پیوسته است.

می‌گویند که چلسی 100 میلیون یورو برای خرید او پیشنهاد داده است. با این حال، آدریانو گالیانی نایب‌رییس میلان می‌گوید که این مبلغ را افشا نخواهد کرد، او می‌افزاید: «سیلویو برلوسکونی رییس باشگاه به سادگی می‌گوید که کاکا هیچ جا نخواهد رفت. حتی کلارنس سیدورف هم می‌ماند. پس طرفداران آسوده بخوابند»!
<   <<   6   7   8   9      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ