سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دوشنبه 87 تیر 24 , ساعت 12:31 صبح

باشگاه اینتر ایتالیا اعلام کرد حاضر است در ازای انتقال لمپارد به این تیم با رفتن آدریانو به چلسی موافقت کرده و 15 میلیون پوند هم به طرف انگلیسی پرداخت کند.

در حالی که گفته می‌شود، لمپارد از تمدید قرارداد چهار ساله با چلسی به همراه دست مزد هفتگی 140 هزار یورو امتناع می‌ورزد و هافبک طراح چلسی علاقه‌مند به ترک استمفوردبریج است. باشگاه اینتر حاضر شده است مهاجم برزیلی خود را به همره 15 میلیون پوند راهی لندن کند.

گیلمار رینالدی مدیر برنامه‌های آدریانو در این باره گفت: «مورینیو و آدریانو با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو داشتند اما، از رخدادهای پس از آن اطلاعی ندارم.»

وی افزود: آدریانو هفته آینده از ریودوژانیرو به میلان بازمی‌گردد و از روز چهارشنبه در تمرین‌های پیش فصل اینتر حضور پیدا می‌کند. من شایعه انتقال او به چلسی را تایید و یا تکذیب نمی‌کنم.



یکشنبه 87 تیر 23 , ساعت 5:30 عصر
به گزارش روز یکشنبه بخش فرانسه گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران " ایسکانیوز" به نقل از سایت بین المللی گل، با اینکه مسوولان اینتر از خرید فرانک لمپارد ناامید شدند، اما مسوولان چلسی تلاش می کنند تا آدریانو را برای فصل آتی لیگ برتر به خدمت گیرند.
با ورود فیلیپه اسکولاری به تیم فوتبال چلسی وی تلاش می کند تا برخی از شاگردان خود را در تیم ملی برزیل و حتی پرتغال را به عضویت چلسی در آورد، به همین دلیل با پیشنهاد فیل بزرگ مسوولان چلسی مبلغ 12 میلیون یورو برای جذب مهاجم قرضی سائوپائولو در نظر گرفته اند اما مسوولان اینتر که از خودداری باشگاه چلسی برای فروش لمپارد ناراحت هستند مبلغ 15 میلیون یورو را برای وی در نظر گرفته اند تا بدین شکل از سران چلسی زهر چشمی گرفته باشند

شنبه 87 تیر 22 , ساعت 3:31 عصر
تیم فوتبال اث میلان ایتالیا در استانه انعقاد قراردادی با تیم فوتبال اف ث بارسلون در خصوص انتقال رونالدینهو است.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از رم ادریانو گالیانی نایب رئیس باشگاه میلان و خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلون به توافقی در خصوص انتقال رونالدینهو دست یافته اند.
بر اساس این توافقنامه رونالدینهو در ازای پانزده میلیون یورو به مدت دو سال و با دستمزد سالانه شش میلیون و پانصد هزار یورو به اث میلان خواهد پیوست.

<   <<   6   7   8   9      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ