سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پنج شنبه 87 مهر 25 , ساعت 8:1 صبح
درباره بازی جمعه مقابل استقلال اظهار داشت: آنها به خوبی توانسته اند از وضعیت بدی که داشتند خارج شوند. این دیدار سخت خواهد بود. باتوجه به تفکرات قلعه نویی، بازی با آنها زیبا خواهد شد.
وی افزود: شاید جمعه یک نتیجه خارق‌العاده به دست آید. استقلال مثل سپاهان نیست که دفاعی باشند. مقابل سپاهان باید بازی را می بردیم؛ اما آنها خیلی دفاعی بازی کردند.
این بازیکن درباره اوضاع تیم خود عنوان کرد: مثل همیشه شرایط خوبی داریم. عزم خود را جزم کرده ایم تا مقابل استقلال بازی خوبی برگزار کنیم. ما هم مثل همه تیم ها نقاط ضعفی داریم؛ اما نقاط قوتمان بیشتر است.
شیری تصریح کرد: ما تیمم هستیم که با بودجه ای ناچیز به این جایگاه رسیدیم و این نشان می دهد که همه چیز پول نیست.
هافبک نارنجی پوشان در باره عدم باخت برق تا این هفته لیگ گفت: ما هم بالاخره می بازیم و اگر این باخت زودتر هم اتفاق بیفتد بهتر است؛ اما این دلیل نمی شود که با یک شکست از هم پاشیده شویم.

پنج شنبه 87 مهر 25 , ساعت 8:1 صبح
کادر فنی تیم استقلال با توجه به تمرینات این تیم احتمالا از ترکیب زیر برای بازی مقابل برق شیراز استفاده می کند:
وحید طالب لو، پژمان منتظری، پیروز قربانی، هادی شکوری، خسرو حیدری، فابیو جانواریو، یدا... اکبری، مجتبی جباری، میثم منیعی، سیاوش اکبرپور و آرش برهانی.
دیدار استقلال مقابل برق شیراز جمعه هفته جاری از دیدار های معوقه هفته پنجم برگزار می شود.

چهارشنبه 87 مهر 24 , ساعت 1:22 عصر
در مورد آخرین وضعیت خود اظهار داشت: مصدومیت من برطرف شده است. از دیروز هم تمرینات خود را آغاز کرده ام.
وی افزود: چون 14 روز تمرین نداشته ام، به لحاظ بدنی آماده نیستم. به همین دلیل، به بازی این هفته نمی رسم؛ اما از هفته آینده می توانم به میدان بروم.
تقی پور درباره عملکرد خوب خط دفاع استقلال در بازی های اخیر عنوان کرد: این اتفاق خوبی است که خط دفاع ما عملکرد خوبی داشته است. البته نگرانی بابت از دست دادن جایگاه خود در ترکیب این تیم ندارم. تمرینات خود را انجام می دهم و به نظر مربیان هم احترام می گذارم.

چهارشنبه 87 مهر 24 , ساعت 11:18 صبح
بنا به اعلام باشگاه استقلال، در روز هایی که حضور عموم از جمله هواداران و خبرنگاران در تمرین آزاد است، خبرنگاران برای تهیه گزارش نمی‌توانند کنار پیست قرار گیرند.
خبرنگاران باید از روی سکو یا جایگاه ویژه ورزشگاه دستگردی به کار تهیه گزارش بپردازند. امیر قلعه نویی چندی قبل به دلیل حضور پر تعداد خبرنگاران در کنار زمین و انعکاس حرف های او با بازیکنان در مطبوعات از باشگاه خواسته بود که فکری به حال این وضعیت کنند و باشگاه هم با این تصمیم در صدد حل این مشکل کرده است.
فقط تصویربرداران صدا و سیما، بدون گزارشگران حق دارند کنار پیست به تهیه فیلم تمرین بپردازند. آنها قبل یا بعد از تمرین می توانند با سرمربی این تیم مصاحبه کنند.
ظاهرا سایر خبرنگاران برای مصاحبه با قلعه نویی باید تا آماده شدن اتاق کنفرانس دستگردی منتظر باشند.
این تصمیم از روز گذشته در محل تمرین اجرایی شده است.

چهارشنبه 87 مهر 24 , ساعت 11:18 صبح
هاشم بیک زاده در گفت و گو با خبرنگار فارس، در باره اینکه چرا هنوز نتوانسته در استقلال به بازیکن قابل اعتنایی تبدیل شود، اظهار داشت: روز به روز در حال بهتر شدن هستم. قدم به قدم در حال قرار گرفتن در ترکیب اصلی هستم.
وی افزود: همان بیک زاده گذشته هستم. بازی در تیم های بزرگ روحیه متفاوتی می‌خواهد و باید خودم را هرچه زودتر با شرایط وفق دهم.
این بازیکن درباره اینکه گفته بود تا پایان فصل در این تیم به دلیل جو آن دوام نمی‌آورد، عنوان کرد: این حرف را نزده ام. چرا باید چنین حرفی را بزنم؟ اکنون از خیلی بازیکنان آماده تر هستم؛ اما این تشخیص سرمربی است که چه زمانی از بازیکنان خود استفاده کند.
بیک زاده که در بازی گذشته مقابل مقاومت مورد استفاده قرار نگرفت، ادامه داد: برای این دیدار کاملا آماده بودم؛ اما تشخیص قلعه نویی بود که از منیعی استفاده کند. او هم بازی خوبی انجم داد. باید تلاش کنم تا سرمربی را برای استفاده از خودم قانع کنم.
این بازیکن که تا چندی قبل در تیم ملی مورد توجه علی دایی قرار می گرفت، ابراز داشت: اول باید خودم را در استقلال به تثبیت برسانم تا بتوانم نظر علی دایی را جلب کنم.
وی درباره انتقاد قلعه نویی بعد از باخت در بازی دوستانه مقابل استیل آذین، گفت: او حق داشت چون انتظاراتی از تیم دارد که نتوانستیم آن را برآورده کنیم. بعضی اوقات می شود این انتظارات برآورده نشود. فوتبال برد و باخت دارد و در ضمن، استیل آذین هم بازی خوبی انجام داد.
بیک زاده درباره مسابقه مقابل برق شیراز خاطر نشان ساخت: شرایط خوبی داریم. باید مقابل برق سه امتیاز را بگیرم تا هم اولین شکست را به آنها تحمیل کنیم و هم این روند پیروزی را ادامه دهیم.
دیدار تیم های استقلال و برق شیراز از هفته پنجم جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ