سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 87 مهر 28 , ساعت 1:28 عصر
مهدی امیرآبادی در گفت و گو با خبرنگار فارس درباره اینکه گفته می‌شود بعد از بازی مقابل تیم برق شیراز به حالت قهر رختکن را ترک کرده است، اظهار داشت: این خبر صحت ندارد. اعتراضی نکردم؛ حتی در زمانی که تیم ما در حالت حمله بود، دوست داشتم تیمم به گل های بیشتر برسد.
وی ادامه داد: سال هاست که در استقلال بازی می کنم و در این مدت با هیچ مربی مشکلی نداشته ام. اینکه هر روز می نویسند ناراحت هستم، دروغ است.
امیرآبادی با بیان اینکه با مربیان احساس راحتی می کند، عنوان کرد: به اندازه کافی با مربیان رابطه دوستانه دارم که اگر بخواهم کاری انجام دهم به آنها می گویم.
وی تاکید کرد: باید تلاش خود را بیشتر کنم تا حقم را بگیرم.

یکشنبه 87 مهر 28 , ساعت 8:55 صبح
 امیر قلعه نویى سرمربى استقلال در مورد آشتى اش با على دایى سرمربى تیم ملى گفت: از اول هم با دایى قهر نبودم. وى اسطوره فوتبال ماست و باید حرمتش حفظ شود. وى همچنین افزود: تا کنون با دایى قهر نبودم و هیچ مشکلى با وى ندارم، باید احترام و حرمت اسطوره فوتبال کشورمان را حفظ کنیم و براى موفقیتش با تیم ملى دعا کنیم. او ادامه داد: اکبرى پنالتى زن اول تیم ما در بازى با برق شیراز بود و باید پنالتى را مى زد که برخلاف اخبار منتشره به دلیل از دست دادن آن اعتراض به وى نکردم. وى تصریح کرد: تیم ما در پایان بازى با ? مهاجم حمله مى کرد و از عملکرد بازیکنان تیمم بسیار راضى هستم و این مسابقه بهترین بازى استقلال در لیگ بود. قلعه نویى خاطرنشان کرد: برق شیراز مقابل ما ضعیف ظاهر نشد، آنها صدرنشین لیگ هستند و ثابت کردند تیم بسیار خوبى دارند اما در این بازى تیم ما بسیار خوب ظاهر شد و نباید تیم برق را یک تیم ضعیف قلمداد کرد.

شنبه 87 مهر 27 , ساعت 11:52 عصر

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: "با اینکه داوری دیدار استقلال - برق ایده آل بود، اما کمک داور در یک مورد به اشتباه آفساید بازیکن استقلال را اعلام کرد."

 

مسعود عنایت در نقد عملکرد رقابت‌های روز گذشته در گفت و گو با خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، عنوان کرد:‌ "هنوز گزارش داوری کلیه رقابت های روز گذشته را دریافت نکردم، اما درباره رقابت استقلال مقابل برق باید بگویم داور بهترین قضاوت را انجام داد، اما قبول دارام در یک مورد کمک داور به اشتباه آفساید بازیکنان استقلال را اعلام کرد، ولی این اشتباهات جزیی از داوری است و اشتباهات داوری همیشه بر ضد یک تیم نخواهد بود. ممکن است در یک بازی اشتباه داوری به ضرر تیمی شود، اما در بازی دیگر امکان دارد اشتباهی به نفع آن تیم اتفاق بیفتد."

عنایت ادامه داد: "فتح ا...زاده پیش از این در زمان مدیریت خود مصاحبه ای داشت که در آن معتقد بود چون 14 پنالتی برای استقلال گرفته نشده 20 امتیاز این تیم را داوران از آنها گرفته اند. مشکل اینجاست که هنوز پنالتی گل نشده تیم ها سه امتیاز آن را در جیب خود می گذارند! چه طور وقتی در بازی با راه آهن گل راه آهن با اشتباه داوری آفساید اعلام می شود استقلالی ها اعتراضی نمی کنند؟!

در هر حال رقابت‌های دیروز نیز اشتباه فاحشی نداشتند و اشتباهات جزیی بودند که در داوری طبیعی است."


شنبه 87 مهر 27 , ساعت 3:7 عصر
یدا... اکبری در گفت و گو با خبرنگار فارس، درباره پنالتی از دست داده مقابل برق شیراز اظهار داشت: اگر کسی از من بابت این پنالتی انتقاد کند، ناراحت نمی شوم و حق را به او می دهم. آن ضربه در صورت گل شدن برای ما سه امتیاز را به ارمغان می آورد.
وی افزود: درواه بان برق این توپ را خوب گرفت؛ اما من هم ضربه را بد زدم و بدشانس هم بودم. شرمنده هواداران و بقیه بازیکنان شدم.
اکبری که بابت از دست دادن این پنالتی با انتقاد تند قلعه نویی روبرو شده است، در این باره عنوان کرد: اگر سرمربی انتقادی کرده باشد حق دارد؛ ولی حرفی نزد. به هر حال بهترین بازیکنان دنیا هم پنالتی های خود را خراب می کنند.
وی در باره شایعه تاکید قلعه نویی مبنی بر نیمکت نشین کردن وی به دلیل از دست دادن پنالتی، گفت: چنین چیزی صحت نداشته و یک پنالتی ربطی به این موضوع ندارد. تیم ما در حال حاضر بی حاشیه است و به همین دلیل بابت چنین اتفاقاتی قصد دارند تیم را به حاشیه ببرند و ما باید هوشیار باشیم.
اکبری که معتقد است گل تیم برق شیراز خطا بود، ادامه داد: زمانی که می خواستم توپ را برای جباری ارسال کنم مهدی کریمیان سر خود را بیش از حد پایین آورد و بازی خطرناک انجام داد. این موضوع را هم به داور گفتم؛ اما فایده نداشت.
وی در باره این بازی اضافه کرد: نتیجه عادلانه نبود. موقعیت های زیادی را از دست دادیم. البته برق هم تیم خوبی است با این حال مطمئن باشید ما در هفته های آینده بالاتر از این تیم، در جدول قرار می گیریم. استقلال تیم قدرتمندی است و شک نکنید قهرمانی برای ماست.

شنبه 87 مهر 27 , ساعت 1:58 عصر
مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال تهران در گفت و گو با خبرگزاری فارس درباره این که گفته می شود در رختکن و پس از بازی این تیم مقابل برق شیراز امیر قلعه نویی با لفظ بدی از اکبری به انتقاد پرداخت، اظهار داشت: جریان به این شکل نیست که در برخی رسانه ها انعکاس یافت. مشاجره زمانی به وجود می آید که دو نفر با هم به بحث بپردازند، در صورتی که اکبری هیچ حرفی نزد و آقای قلعه نویی هم فقط از او به خاطر محکم نزدن پنالتی انتقاد کرد.
وی تاکید کرد: در هر صورت باشگاه استقلال قصد دارد بابت درج این خبر و پیدا کردن منبع آن موضوع را رسیدگی کند.
یدا... اکبری در جریان بازی دیروز مقابل برق شیراز پنالتی استقلال را از دست داد تا این تیم از کسب برتری محروم شود.

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ