سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چهارشنبه 87 مهر 24 , ساعت 11:18 صبح
هاشم بیک زاده در گفت و گو با خبرنگار فارس، در باره اینکه چرا هنوز نتوانسته در استقلال به بازیکن قابل اعتنایی تبدیل شود، اظهار داشت: روز به روز در حال بهتر شدن هستم. قدم به قدم در حال قرار گرفتن در ترکیب اصلی هستم.
وی افزود: همان بیک زاده گذشته هستم. بازی در تیم های بزرگ روحیه متفاوتی می‌خواهد و باید خودم را هرچه زودتر با شرایط وفق دهم.
این بازیکن درباره اینکه گفته بود تا پایان فصل در این تیم به دلیل جو آن دوام نمی‌آورد، عنوان کرد: این حرف را نزده ام. چرا باید چنین حرفی را بزنم؟ اکنون از خیلی بازیکنان آماده تر هستم؛ اما این تشخیص سرمربی است که چه زمانی از بازیکنان خود استفاده کند.
بیک زاده که در بازی گذشته مقابل مقاومت مورد استفاده قرار نگرفت، ادامه داد: برای این دیدار کاملا آماده بودم؛ اما تشخیص قلعه نویی بود که از منیعی استفاده کند. او هم بازی خوبی انجم داد. باید تلاش کنم تا سرمربی را برای استفاده از خودم قانع کنم.
این بازیکن که تا چندی قبل در تیم ملی مورد توجه علی دایی قرار می گرفت، ابراز داشت: اول باید خودم را در استقلال به تثبیت برسانم تا بتوانم نظر علی دایی را جلب کنم.
وی درباره انتقاد قلعه نویی بعد از باخت در بازی دوستانه مقابل استیل آذین، گفت: او حق داشت چون انتظاراتی از تیم دارد که نتوانستیم آن را برآورده کنیم. بعضی اوقات می شود این انتظارات برآورده نشود. فوتبال برد و باخت دارد و در ضمن، استیل آذین هم بازی خوبی انجام داد.
بیک زاده درباره مسابقه مقابل برق شیراز خاطر نشان ساخت: شرایط خوبی داریم. باید مقابل برق سه امتیاز را بگیرم تا هم اولین شکست را به آنها تحمیل کنیم و هم این روند پیروزی را ادامه دهیم.
دیدار تیم های استقلال و برق شیراز از هفته پنجم جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ