سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دوشنبه 87 شهریور 25 , ساعت 8:32 صبح
هفته دوم رقابتهای فوتبال دسته اول باشگاههای اسپانیا ( لالیگا) امشب ادامه یافت که با برتری پرگل رئال مادرید مدافع کسب عنوان قهرمانی همراه بود.

رئال مادرید که در استادیوم سانتیاگو برنابئومیزبان نومانسیا تیم تازه وارد به دسته اول بود ، موفق شد در یک بازی پرگل با حساب چهاربرسه صاحب پیروزی شود. مادریدی‌ها با این برد صاحب اولین پیروزی خود شدند ، گوتی - هیکواین - واندرفارت و دومینکو ( مدافع نومانسیا) در دقایق ??? ، ?? ، ??? و ? ???برای تیم میزبان و مورنو در دقایق ???و? ???و بارکه رو در دقیقه ? ???برای تیم نومانسیا در این دیدار گلزنی کردند.

اسپانیول تنها تیمی بود که به دومین برد متوالی خود رسید و در خانه رکرتیوو با یک گل به برتری دست یافت تا ? ??امتیازی شود و در صدر جدول بایستد. کارسیا در دقیقه ? ???تنها گل اسپانیول را وارد دروازه میزبان کرد اوساسونا که دو ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد در زمین رئال مایورکا به تساوی یک بریک رسید . مسعود شجاعی از دقیقه ? ???وارد زمین شد و جواد نکونام ? ???دقیقه در ترکیب اصلی اوساسونا حضور داشت . ادوریز در دقیقه ???? برای میزبان و پورتیلو در دقیقه ? ???برای تیم اوساسونا گل زدند.

در سایر نتایج ، ختافه با رئال بتیس و مالاگا با اتلتیک بیلبائو به تساوی مشابه بدون گل دست یافتند و ویال رئال با یک گل از سد لاکرونیا گذشت . در آخرین بازی هفته دوم امشب المریا و والنسیا به مصاف هم می‌روند .


یکشنبه 87 شهریور 24 , ساعت 11:11 صبح
 به نقل از مارکا، الکساندر هلب از ناحیه لیگامنت زانو دچار شکستگی و کشیدگی شدید عضله اصلی شد.
این آسیب دیدگی حساب و کتاب های گواردیولا را به هم ریخت و او را مجبور به تغییر تاکتیک کرد.
هلب برای مداوا به بیمارستان مرکزی بارسلونا منتقل شده است و به احتمال فراوان نیم فصل اول لالیگا را از دست خواهد داد.

چهارشنبه 87 شهریور 20 , ساعت 12:46 عصر
 به نقل از آس، در حالی که فدراسیون اسپانیا بابت برگزاری این جام هشدار داده بود، مقامات بارسا با هزینه خود این جام را تحت نام تاریخی کوپا کاتالونیا برگزار کردند. حذف بارسلونا در این جام بسیاری از برنامه های تبلیغاتی برای جشن پایانی را به هم ریخت.
خوان لاپورتا پس از این شکست از ورزشگاه بیرون رفت و حاضر نشد برابر خبرنگاران توضیح دهد.
پپ گواردیولا، سرمربی بارسلونا نیز در این مورد اظهار نظری نکرد و این دیدار را بهانه ای برای تمرین تاکتیک ها دانست.

چهارشنبه 87 شهریور 20 , ساعت 12:46 عصر
به نقل از آس، وسلی اشنایدر که پیش از این مدعی شده بود تا چند روز دیگر در تمرین حاضر می شود، به دستور پزشکان مجبور به استراحت تا اواخر ماه اکتبر شده است.
وی یکی از امیدهای شوستر در این فصل است که به واسطه مصدومیت از ناحیه زانو باید استراحت کند.
73 روز است که اشنایدر در استراحت مطلق به سر می برد و حق حضور در تمرین را ندارد.
انتهای پیام/
چهارشنبه 87 شهریور 20 , ساعت 11:24 صبح
 به نقل از وب سایت رئال مادرید، رامون کالدرون عنوان کرد: جام پادشاهی اسپانیا تنها عنوانی است که رئال مادرید در سال‌های گذشته موفق به کسب آن نشده است .
رئیس باشگاه رئال مادرید در ملاقات با بازیکنان حاضر در اردوی تیم، گفت: نهایت تلاشتان را برای کسب عنوان کوپا دل ری به کار ببندید؛ عنوانی که از سال 1993 به آن دست نیافته ایم. از بازیکنان خواسته ام برای فتح کوپا دل ری تلاش کنند.
بعضی بازیکنان قدیمی تیم چون سالگادو، گوتی، رائول و کاسیاس در سالیان گذشته در کسب این عنوان ناکام بوده و طلسم کوپا دل ری برای رئال مادرید 15 ساله شده است.

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ