سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سه شنبه 87 شهریور 12 , ساعت 3:2 عصر
به نقل از وب سایت رئال مادرید، پدراگ میاتویچ، بازیکن سابق رئال مادرید اظهار داشت: در شرایط فعلی، این بهترین راه حل بود. نمی‌توانستیم روبینیو را در ترکیب حفظ کنیم.
وی افزود: هواداران نباید تصور کنند که بی‌تدبیری ما باعث رفتن روبینیو شده است؛ بلکه وکیل این بازیکن سرنوشتش را تغییر داد.
میاتوویچ عنوان کرد: روبینیو از ما پول زیادی می خواست که هرگز منطقی نبود. او در نهایت، چلسی، مشتری قدیمی خود را هم به خاطر پول بیشتر رها کرد.
وی ادامه داد: چنین بازیکنی نباید مورد حمایت هواداران باشد و ما به خاطرش استیضاح شویم.
سه شنبه 87 شهریور 12 , ساعت 11:20 صبح
در آخرین دقایق پایان مهلت نقل و انتقال بازیکنان فوتبال اروپا ، دیشب قرارداد 40 میلیون یورویی روبینیو برای پیوستن به منچسترسیتی امضا شد.

رامون کالدرون رییس رئال مادرید در یک گفتگوی تلویزیونی با اعلام این خبر اظهار داشت : این انتقال به نفع باشگاه و بازیکن بود چراکه بعد از اینکه روبینیو گفته بود دوست دارد در انگلیس بازی کند ما تصمیم گرفتیم او را واگذار کنیم.

روبینیو پیش از این اعلام کرده بود مایل است در انگلیس و در تیم چلسی بازی کند اما این باشگاه حاضر به پرداخت مبلغ مورد نظر رئال نشد و روبینیو به منچسترسیتی پیوست.
دوشنبه 87 شهریور 11 , ساعت 11:59 صبح
به نقل از آس اسپانیا، برند شوستر که پیش از این تاکید کرده بود تیمش بدون روبینیو هم موفق می شود، گفت: قبل از بازی چه می توانستم بگویم. آیا درست بود که با حرف های خود روحیه بازیکنان را تخریب کنم؟ حقیقت این است که در نبود روبینیو تاکتیک من دچار اختلال شده بود.
وی افزود: با نگاه به نیمکت قضاوت کنید چه می توانستم بکنم؟ بارها از رئیس باشگاه خواستم به جای تلاش بیهوده برای خرید رونالدو یا داوید ویا مراقب بازیکنان اصلی تیم باشد؛ اما هیچ توجهی نکرد و حالا نتیجه آن بی توجهی ها را مشاهده می کنیم.

دوشنبه 87 شهریور 11 , ساعت 11:58 صبح
به نقل از وب سایت بارسلونا، پپ گواردیولا گفت: از دید من بازیکنان بارسلونا بد بازی نکردند و با وجود کسب این شکست دوست داشتنی، به اهداف تاکتیکی خود دست پیدا کردیم.
وی افزود: در نیمه اول کنترل میانه میدان را از دست دادیم و همین امر باعث شد بازیکنان نومانسیا جرات حرکت به سمت دروازه ما را پیدا کنند.
گواردیولا تاکید کرد: نکات خاصی است که در تمرین بعدی گوشزد خواهد شد؛ اما در مجموع هیچ نگرانی وجود ندارد.

دوشنبه 87 شهریور 11 , ساعت 8:46 صبح
هفته نخست بازی های لیگ برتر باشگاه های اسپانیا لالیگا روز گذشته یکشنبه با برگزاری چند بازی پایان یافت.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید/ در هفته نخست بازی های لالیگا نتایج زیر بدست امد:
بازی های روز شنبه :
اسپانیول 1 وایادولید 1
والنسیا 3 مایورکا صفر
بازی های روز یکشنبه:
سانتاندر 1 سویا 1
اوساسونا 1 ویارئال 1
اتلتیک بیلبائو 1 المریا 3
اسپورتینگ گیخون 1 ختافه 2
اتلتیکو مادرید 4 مالاگا صفر
بتیس صفر هوئلوا 1
نومانسیا 1 بارسلونا صفر
دیپورتیوو لاکرونیا 2 رئال مادرید 1

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ