سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سه شنبه 87 مهر 2 , ساعت 2:37 عصر
به نقل از مارکا، طراحی جدید پیراهن اتلتیک بیلبائو به خطر حامی مالی جدید نشان دهنده سس کچاپ بر روی پیراهن است.
هواداران اتلتیک بیلبائو که همچنان در ورزشگاه شعارهای استقلال طلبانه سر می دهند، نمی توانند قبول کنند که پیراهن قدیمی ترین باشگاه فوتبال اسپانیا که هرگز بازیکن غیر بومی نداشته و تا به حال مدل لباسش را تغییر نداده است، طرح سس کچاپ باشد.
مقامات باشگاه اتلتیک بیلبائو واکنشی به این اعتراضات نشان نداده اند.
آنها با تولید کننده این سس و کمپانی مواد غذایی قراردادی 2 ساله منعقد کرده اند.

سه شنبه 87 مهر 2 , ساعت 9:24 صبح
 به نقل از مارکا، خوسه ماریا گوتیرس که در والدبباس زمین اختصاصی رئال مادرید مشغول به تمرین بود از یکی از تماشاگران مشت محکمی دریافت کرد که باعث بیهوشی موقت او شد.
نیروهای امنیتی مستقر در والدبباس این بوکسور اهل آندولوسیا را دستگیر کرده اند و اجازه گفت و گوی خبرنگاران با او را صادر نمی کنند.
برخی منابع خبری عقیده دارند که گوتی به خاطر فعالیت های غیر اخلاقی اخیر خود به شدت مورد نفرت مردم جنوب اسپانیا قرار دارد و برخی کارشناسان در نوشته های خود این ماجرا را تصادفی دانسته و عقیده دارند که ضارب می خواسته خودش را با این کار مطرح کند.
گوتی که به زحمت و با کمک پلیس خود را به اتومبیل خود رسانده است تحت معاینات پزشکان قرار گرفت.

جمعه 87 شهریور 29 , ساعت 1:9 صبح
به نقل از رویترز، برند شوستر گفت: از دید من نباید در برنابئو اینگونه بازی کنیم. هواداران از ما انتظار ارائه یک بازی خوب را دارند و نمی شود فقط پیروز شد و از آنها انتظار تشویق داشت.
وی افزود: موقعیت های گل زیادی را از دست دادیم. به ثمر رساندن دو گل توجیه کننده آن همه موقعیت از دست رفته نیست.
شوستر گفت: از گلزنی یک مدافع خوشحال نمی شوم. راموس خیلی خوب در کارهای تهاجمی شرکت می کند و این خیلی خوب است؛ اما مهاجمین ما کجا هستند و برای چه این همه پول گرفته اند؟

چهارشنبه 87 شهریور 27 , ساعت 11:28 صبح
 این تیم که در فصل جاری با کادر فنی جدید وارد عرصه رقابت های باشگاهی شده، در دیدار سه شنبه شب 3 بر یک مقابل نماینده پرتغال به پیروزی رسید.
برای بارسلونا که در نیوکمپ میزبان بودند، رافائل مارکز در دقیقه 21 گل نخست را به ثمر رساند. اتوئو از روی نقطه پنالتی در دقیقه 60 گل دوم را زد و هرناندز کروز ژاوی در دقیقه 87 گل سوم را به ثمر رساند. در نقطه مقابل، تونل در دقیقه 72 یکی از این سه گل دریافتی را جبران کرد.

چهارشنبه 87 شهریور 27 , ساعت 11:27 صبح
 به نقل از رویترز، ساموئل اتوئو، زننده گل دوم بارسلونا برابر اسپورتینگ لیسبون عنوان کرد: در محوطه جریمه حریف کاملا تعادل خود را از دست دادم و مسبب آن خطای حریف بود. دو بازیکن از لیسبون پرتغال مرا تحت فشار قرار دادند و مانع رسیدن من به توپ شدند.
وی افزود: این یک پیروزی شیرین خانگی بود و باعث شد از زیر فشارهای ناشی از ناکامی های اخیر خارج شویم.

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ