سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دوشنبه 87 دی 23 , ساعت 1:57 عصر
مصطفوی پس از جلسه تودیع و معارفه ابتدا به کلیه طبقات باشگاه رفت. سپس در مقابل درب ورودی با بالا بردن دست‌های خود از باشگاه خداحافظی کرد. وی به شوخی به خبرنگاران گفت:"من تسلیم باشگاه پرسپولیس هستم".

* روابط عمومی باشگاه پرسپولیس از برگزاری این جلسه کاملا بی‌اطلاع بود. همین مورد باعث بی‌نظمی در جلسه امروز شد.

* محمد حسین نژاد فلاح عضو هیئت مدیره پرسپولیس پس ازجلسه امروز به باشگاه پرسپولیس آمد و در جلسه هیئت مدیره شرکت کرد.

* عباس انصاری‌فرد مدیر عامل جدید پرسپولیس صبح امروز با حضور در دفتر کاشانی به مدت 20 دقیقه با او صحبت کرد و اجازه حضور در باشگاه پرسپولیس را گرفت. کاشانی برای او آرزوی موفقیت کرد.
دوشنبه 87 دی 23 , ساعت 1:57 عصر
 در شرایطی که شنیده می شود بعضی از بازیکنان استقلال به دلیل مسائل مالی و مشکلاتی که دارند ناراحت هستند مسئولان این تیم اعلام کرده اند قرار است به زودی با جذب یک اسپانسر جدید به وضعیت مالی آنها رسیدگی کنند.
به گفته روابط عمومی استقلال قرار است این باشگاه با وجودی که با بازار موبایل ایران برای نیم فصل دوم قرارداد بسته است برای لیگ قهرمانان آسیا با حامی مالی جدید در این مسابقات شرکت کند.
شنبه 87 دی 21 , ساعت 8:21 صبح
به نقل از وب سایت فدراسیون بین‌المللی آمار و ارقام فوتبال، ژاوی ارناندس، کاپیتان سوم بارسا و بازیکن مورد علاقه پپ گواردیولا، با کسب 113 رای و با فاصله 34 رای از نفر دوم (کریستیانو رونالدو)، به عنوان برترین بازیکن فوتبال در سال 2008 شناخته شد. در این رای گیری لیونل مسی به رتبه سوم دست پیدا کرد.
درخشش ژاوی در یورو 2008 یکی از مهمترین عوامل انتخاب وی به عنوان برترین بازیکن سال 2008 محسوب می‌شد.

شنبه 87 دی 21 , ساعت 8:21 صبح
مسئولان فدراسیون فوتبال مدت‌هاست که به دنبال جذب اسپانسر هستند. علی کفاشیان چندی پیش گفته بود چند شرکت داخلی و خارجی با فدراسیون فوتبال وارد مذاکره شده‌اند اما ما برای اینکه به بهترین پیشنهاد پاسخ دهیم باید بررسی بیشتری انجام دهیم.
با این وجود در بازی دوستانه امروز ایران و چین، شاهد اتفاق عجیبی بودیم. درحالی که شأن تیم ملی فوتبال بسیار بالاست اما امروز نام یک شرکت تولید مواد غذایی روی پیراهن تیم ملی حک شده بود.
این در شرایطی است که حتی مسئولان فدراسیون فوتبال از چگونگی این موضوع اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند.
علی کفاشیان پس از دیدار امروز در جمع خبرنگاران گفت: خبر ندارم زر ماکارون چگونه به عنوان اسپانسر تیم ملی در این بازی انتخاب شد. من در این مورد اطلاعی ندارم.
کفاشیان البته از مذاکره با وزارت نفت برای جلب نظر آنها خبر می‌دهد و می‌گوید: در هفته آینده مذاکره‌ای با مسئولان این وزارتخانه انجام خواهیم داد تا در خصوص اسپانسری تیم ملی با آنها گفت‌وگو کنیم.
حال این سئوال مطرح می‌شود که چگونه تیم ملی در دیدار مقابل چین نام اسپانسری را روی پیراهن خود حک کرد که رئیس فدراسیون فوتبال از آن بی‌خبر است. آیا شأن و اعتبار تیم ملی آنقدر پائین آمده که باید شاهد چنین تبلیغاتی باشیم؛ آنهم در شرایطی که بالاترین مقام فدراسیون فوتبال از این موضوع اظهار بی اطلاعی می کند.

شنبه 87 دی 21 , ساعت 8:19 صبح
پیروز قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: بعد از فوت پدرم روحیه‌ام را به کلی از دست داده‌‌ام. نمی‌دانم چه زمانی به شرایط ایده‌آل باز خواهم گشت.
مدافع استقلال تهران در مورد نیمکت نشینی‌اش در تیم ملی گفت: این نظر کادر فنی بود. من به نظر علی دایی احترام می‌گذارم.
قربانی در مورد گروه‌ استقلال در لیگ قهرمانی آسیا عنوان کرد: همانطور که کارشناسان اعلام کردند در گروه مرگ قرار داریم. الاتحاد عربستان حریف بسیار قدرتمندی است. با این حال مطمئن باشید از گروه خود صعود خواهیم کرد. استقلال از دروازه‌بان گرفته تا خط حمله بازیکنان قدرتمندی در اختیار دارد.

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ