سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 88 اردیبهشت 13 , ساعت 2:8 عصر
احمدرضا عابدزاده در اقدامی عجیب و در حین درگیری و جر و بحث لیدرها با خبرنگاران درگیری لفظی پیدا کرد.
عابدزاده ضمن تهدید خبرنگاران به آنها گفت محل تمرین پرسپولیس را ترک کنند اما این موضوع با پا درمیانی وینگادا خاتمه یافت. نکته جالب این بود که در هنگام این اتفاق تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی بجز وینگادا در حال تماشای خبرنگاران بودند.

یکشنبه 88 اردیبهشت 13 , ساعت 2:7 عصر
 محمود خوردبین پس از تمرین امروز با جمع‌آوری طوماری، از شماری از لیدرهای باشگاه پرسپولیس شکایت کرد و قرار است این موضوع در دادسرا رسیدگی شود.
وی این طومار و شکایت را به ماموران نیروی انتظامی تحویل داد.
خوردبین ضمن تایید این خبر گفت: می‌خواهم هواداران واقعی پرسپولیس را به مردم نشان دهم.
در جریان تمرین امروز برخی لیدرها خوردبین را تهدید به درگیری و ضرب و شتم کردند.
یکشنبه 88 اردیبهشت 13 , ساعت 2:7 عصر
تمرین پرسپولیس از ساعت 10:30 در مجموعه ورزشی خیریه عمل برگزار شد. در این تمرین بازیکنان به گرم‌ کردن، آقاوسط و فوتبال پرداختند. وینگادا نیز اصرار زیادی بر ارسال توپ‌های هوایی داشت.

* در ابتدای تمرین هواداران منتسب به افشین پیروانی و عباس انصاری‌فرد با یکدیگر درگیری لفظی و فیزیکی پیدا کردند اما با حضور نیروی انتظامی لیدرها محل تمرین را ترک کردند.

* پس از 45 دقیقه شماری از هواداران منتسب به انصاری فرد به داخل ورزشگاه مؤسسه خیریه عمل آمدند به تشویق مدیرعامل پرسپولیس بازیکنان پرسپولیس پرداختند.

* نلو وینگادا هنگامی که عابدزاده قصد داشت خبرنگاران را همراه هواداران از مؤسسه خیریه عمل بیرون کنند اجازه این کار را نداد و از آنها دفاع کرد.

*محمود خوردبین با شماری از لیدرهای باشگاه پرسپولیس که در روزهای گذشته با او دچار مشکل شده بودند درگیری لفظی پیدا کرد تا حدی که لیدرها او را تهدید کردند.

* در تمرین کریم باقری و افشین پیروانی غایب بودند.

* محسن خلیلی و مسعود زارعی به دلیل مصدومیت به صورت اختصاصی تمرین کردند.

یکشنبه 88 اردیبهشت 13 , ساعت 2:6 عصر
علیرضا نیکبخت واحدی اظهار داشت: افشین پیروانی سرمربی من بوده و من سال‌ها با او همبازی بوده‌ام. مثل قبل باز هم می‌گویم که سرم را برایش می‌دهم چون از این موضوع ترسی ندارم.
وی عنوان کرد:‌ من بازیکنی هستم که حرف‌هایم را عوض نمی‌کنم چون دوست ندارم با احساسات مردم بازی کنم.
این بازیکن در خصوص مشکلاتش با تیم ملی گفت: مشکل خاصی نبود ولی آنقدر مشکل مرا بزرگ کردند که با روح و احساس من بازی شود. نمی‌دانم چه نفعی از این کار بردند که من در تیم ملی نباشم.
نیکبخت با اشاره به بازی روز چهارشنبه برابر الشارجه خاطرنشان کرد: باید مقابل الشارجه که تیمی ناامید است 3 امتیاز را بگیریم تا به مرحله بعد صعود کنیم. من به دلیل محرومیت نمی توانم بازی کنم اما مطمئن هستم بازیکنان پرسپولیس می‌توانند به موفقیت برسند.

یکشنبه 88 اردیبهشت 13 , ساعت 2:6 عصر
محمد مؤمنی در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، درباره اینکه گفته می‌شود او یکی از شاهدان مایلی‌کهن در ماجرای دوپینگ است؛ اظهار داشت: مایلی‌کهن استاد من است. او هرچه می‌گوید صحت دارد و تاکنون حرفی خلاف واقع بر زبان نیاورده است.
شاگرد سابق فیروز کریمی ادامه داد: سعی می‌کنم ماجرای کریمی و مایلی‌کهن دوستانه حل شود. فیروز کریمی حق فنی به گردن من دارد اما محمد مایلی‌کهن، هم حق فنی و هم حق اخلاقی به گردن من دارد. او چیزهای فراوانی به من یاد داده است. مسائل مثبتی که عکس آنها را فیروز کریمی به من آموزش داده است.
مؤمنی تاکید کرد: کریمی در زمینه جوانمردی و اخلاق چیزی در ورزش به من نیاموخت. او هرگز رو راست نبود اما مایلی‌کهن همواره صادقانه با من صحبت کرد.
بازیکن اسبق استقلال در مورد اینکه آیا حاضر است در ماجرای دوپینگ که مایلی‌کهن آنرا عنوان کرده به نفع او شهادت بدهد عنوان کرد: مایلی‌کهن قلبش مهربان‌تر از زبانش است. او عصبانی شده و حرف‌هایی را زده است. من تلاش می‌کنم این ماجرا دوستانه تمام شود زیرا اعتبار انسان‌ها نباید به این سادگی‌ها از بین برود. مایلی‌کهن هم کمی سخت گرفته است. با این حال اگر او بخواهد حاضرم به نفع او شهادت بدهم.
وی تاکید کرد: من از نظر سنی نسبت به افرادی که هم اکنون در فوتبال فعال هستند چیزی کمتر ندار.م مایلی‌کهن هم یک بار از من نخواسته است که دستیارش باشم اما او همواره واقعیت را می‌گوید. ماجرای دوپینگ هم درست است.
مؤمنی در مورد اینکه در چه تیم‌هایی با مایلی‌کهن و کریمی کار کرده گفت: یک سال در پلی اکریل اصفهان و دو سال در راه‌آهن شاگرد کریمی بوده‌ام. با مایلی‌کهن هم در سایپا و تیم ملی کار کرده‌ام. ایشان استاد من بوده‌اند.
گفتنی است مایلی‌کهن هفته گذشته عنوان کرده بود برخی از شاگردان مشترک او و فیروز کریمی حاضرند شهادت بدهند که آنها را وادار به دوپینگ کرده‌اند.

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ