سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دوشنبه 87 تیر 31 , ساعت 1:43 عصر
به نقل ار روزنامه برمنر سایتونگ،‌ کلاوس آلونس اظهار کرد: فیفا از باشگاه‌ها خواسته است، چنانچه بازیکنی در تیم خود دارند که تیم کشورش در المپیک حاضر است، باید شرایط حضور وی را در المپیک مهیا کنند. این قانون فقط منافع تیم کشورها را تامین می کند و کاملا به ضرر تیم های باشگاهی است.
او ادامه داد:‌ فیفا باید منافع همه از جمله باشگاه‌ها را تامین کند؛ اما وقتی می‌بینم که فیفا تنها به فکر دادن حق حضور به بازیکنان در المپیک است، متاسف و ناراحت می‌شوم.
وی که با مسئله حضور دیگو بازیکن برزیلی تیمش در المپیک پکن مواجه است، عنوان داشت: باشگاه‌هایی همچون وردربرمن از این تصمیم لطمه می بینند و این تصمیم فیفا درست نیست.

دوشنبه 87 تیر 31 , ساعت 9:51 صبح
به نقل از سایت اخبار ورزشی آلمان، اولی هوینس اظهار داشت: در سه هفته گذشته به خواست یورگن کلینزمان سرمربی جدید، ‌تلاش زیادی برای جذب آلکساندر هلب کردیم؛ اما شرایط بارسلونا برای او بهتر بود.
وی ادامه داد:‌ کلینزمان اعتقاد دارد بایرن به هافبکی نظیر هلب احتیاج دارد؛ اما حالا که امکان جذب وی فراهم شده، منتظر می‌مانیم تا ببینیم نظر به استخدام کدام هافبک دارد.
او افزود: مربی ما چیزی در این باره اظهار نکرده؛ اما هر زمان اعلام کند، فوری وارد عمل خواهیم شد.

یکشنبه 87 تیر 30 , ساعت 2:25 عصر
به نقل از سایت اخبار فوتبال جهان، دیگو در این مورد اظهار داشت: از مدت‌ها قبل در تدارک سفر به همراه تیم برزیل در المپیک پکن هستم؛ اما وردربرمن تا این لحظه با خواسته من و فدراسیون فوتبال برزیل موافقت نکرده است.
وی ادامه داد: بسیار علاقمند و مصمم به حضور در المپیک هستم. برای این منظور با فدراسیون فوتبال کشورم، به توافق دست یافته ام.
باشگاه وردربرمن تا به این لحظه با حضور این بازیکن در المپیک موافقت نکرده است.
یکشنبه 87 تیر 30 , ساعت 11:50 صبح
به نقل از سایت اخبار فوتبال جهان، اولی هوینس اظهار داشت: در سال‌های اخیر داوران زیادی در بوندس لیگا مطرح شده اند. آنها با قضاوت های خیلی خوب باعث افزایش کیفیت سطح بازی‌ها شدند.
وی افزود: اکنون بازیکنان بهتر از گذشته از تصمیمات داوران پیروی می کنند. امیدوارم این فضا در فصل جدید بازهم بهتر و مطلوب‌تر شود.

یکشنبه 87 تیر 30 , ساعت 10:27 صبح
به نقل از شبکه تلویزیونی ورزشی آلمان DSF، اولیور کان اظهار داشت: زمانی‌که بایرن مونیخ در پایان فصل گذشته اقدام به انتخاب یورگن کلینزمان به عنوان سرمربی جدید و جانشین اوتمار هیتسفلد کرد، خرسندم.
وی افزود: همان موقع تصور کردم کلینزمان به علت آگاهی به روش‌های جدید در عرصه‌ فوتبال می‌تواند سرمنشاء خدمات و تحولات بسیاری در بایرن شود.
کان 38 ساله که در پایان فصل گذشته برای همیشه از دنیای فوتبال کناره گرفت، افزود: با کلینزمان در بایرن و تیم ملی همبازی بوده‌ام و او را می شناسم. در سال‌های 2004 تا 2006 نیز مربی‌ام در تیم ملی بود. از او کاملا شناخت دارم و می‌دانم کلینزمان با نبوغش می تواند باعث خدمات زیادی برای بایرن شود.

<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ