سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
شنبه 87 آذر 23 , ساعت 1:10 عصر
فابیو جان واریو روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز خاطرنشان کرد: بازی بسیار خوبی را در مقابل داماش انجام دادیم و توانستیم با 4 گل این تیم را شکست دهیم.
وی ادامه داد: در این بازی در نیمه اول خوب نبودیم و گل اول را دریافت کردیم اما با گذشت زمان نسبت به حریف شناخت بیشتری پیدا کردیم و توانستیم ضمن جبران گل خورده گل های برتری را نیز وارد دروازه داماش کنیم.
وی افزود: در نیمه دوم بر فشار حملات خود بر روی دروازه داماش افزودیم و پس از آن طی حملاتی گسترده به گل های بعدی دست پیدا کردیم. باید بگویم داماش در نیمه دوم حرفی برای گفتن در مقابل استقلال نداشت.
جان واریو درباره روند رو به رشد استقلال به ایسکانیوز گفت: در هفته های گذشته بسیار با برنامه پیش رفتیم و تمرینات منظم و خوبی را انجام دادیم ضمن اینکه سعی کردیم در تمام بازی ها دستورات مربی را انحام دهیم.
وی در خصوص ابراز علاقه هواداران نسبت به عملکرد او عنوان کرد: از هواداران استقلال تشکر می کنم که به من برای تمام مسابقات دلگرمی می دهند و با تشویق های خود باعث می شوند تا من در هر بازی بهتر شوم.
واریو در پایان اظهارداشت: به هواداران قول می دهم در آغاز مجدد بازی ها با روحیه دوچندان به مصاف حریفان رفته و با شکست آنان قهرمانی را به هواداران هدیه دهیم


لیست کل یادداشت های این وبلاگ