سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
شنبه 87 آذر 23 , ساعت 8:54 صبح
دیدار تیم های استقلال و داماش از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی آغاز شد.
این بازی در نیمه اول با نتیجه دو بر یک به سود آبی پوشان تمام شد. در این نیمه ابتدا در دقیقه 14 الوز برای داماش گلزنی کرد اما استقلال در دقایق 25 و 43 توسط مهدی نوری مدافع حریف و پیروز قربانی به گل رسید.
در نیمه دوم بازی شکل دیگری به خود گرفت. ابتدا داماش در دقیقه 55 آلوز توانست دروازه استقلال را باز کند اما داور این گل را آفساید اعلام کرد. در ادامه مسابقه در دقیقه 68محمد رضا مهدوی کار را به تساوی کشاند. اما حملات بازیکنان استقلال ادامه پیدا کرد و این تیم توانست در دقیقه 73 با گل حسین کاظمی از حریف پیش افتاد. هنوز بازیکنان داماش خود را پس از این گل پیدا نکرده بودند که در دقیقه 75 آرش برهانی گل چهارم استقلال را به ثمر رساند.
استقلال با این پیروزی 37 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول قرار گرفت.
قضاوت این مسابقه بر عهده تورج حق وردی بود. وی از تیم داماش به مختاری، حاجتی و آلوز و امیر حسین یوسفی کارت زرد نشان داد.


اسامی بازیکنان استقلال تهران:
وحید طالب لو، بیژن کوشکی، پژمان منتظری، پیروز قربانی، خسرو حیدری، مهدی امیرآبادی(71- میثم منیعی)، حسین کاظمی، فایبو جاواریو، فرهاد مجیدی(90+2 - احمد خذیراوی)، علیرضا عباسفرد(66- یدالله اکبری) ، آرش برهانی
سرمربی:امیر قلعه نویی

اسامی بازیکنان داماش گیلان:
علی نظر محمدی، حبیب هوشیار، مسعود میکائیلی، محمد مختاری، سیامک فراهانی(78- رضا نیک نظر)، ویلیام دی جنگر(47-بهنام افشه)، امیر حسین یوسفی، مهدی نوری، محمدرضا مهدوی، مصطفی حاجتی، آدریانو آلوز(60- افشین چاووشی)
سرمربی حسین عبدی

لیست کل یادداشت های این وبلاگ