سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چهارشنبه 87 آذر 20 , ساعت 12:21 صبح
عرفان اولروم، مهاجم سیه چرده تیم فوتبال ابومسلم مشهد که در فصل جاری عملکردی نه چندان درخشان از خود برجای گذاشته است، باشگاه استقلال را خواهان خود می بیند.

مسئولان باشگاه استقلال بصورت رسمی و تلویحی اعلام کرده اند که این بازیکن نیجریه‌ای را می خواهند و حاضرند در تعطیلات نیم فصل با شرایطی خاص اولروم را جذب کنند.

غلامرضا بنی اسد، مدیرعامل باشگاه ابومسلم مشهد در خصوص ابراز تمایل باشگاه استقلال برای عقد قرارداد با عرفان اولروم به خبرنگار مهر، گفت: ما بازیکنی می خواهیم که دلش با باشگاه ابومسلم باشد. اگر بازیکنی دنبال تیم‌های دیگر باشد، حاضریم با جدایی‌اش تحت شرایطی که به سود باشگاه ابومسلم باشد، موافقت کنیم. در این رابطه حاضریم با باشگاه استقلال وارد مذاکره شویم و اگر پول خوبی پرداخت کردند، رضایتنامه اولروم را برای انتقال به این باشگاه صادر کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا احتمال دارد در ازای انتقال اولروم به استقلال بازیکنی از این تیم به ابومسلم مشهد بپیوندد؟، گفت: از تیم استقلال بازیکنی به درد ما نمی خورد. ما بازیکن مورد نیاز خود را از تیم‌های دیگر زیر نظر داریم و بدون شک اگر تصمیم به جذب بازیکن داشته باشیم با آنها وارد مذاکره می شویم.

بیش از دو سال از حضور عرفان اولروم در تیم ابومسلم مشهد می گذرد و در پایان فصل جاری قرارداد سه ساله این بازیکن با سیاه جامگان مشهدی به اتمام می رسد.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ