سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سه شنبه 87 آذر 19 , ساعت 10:13 عصر
س،داریوش مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی از پرسپولیس شاهد بودیم .حق ما در این بازی بدون شک برد بود ولی توپ ها ی زیادی را هدر دادیم وبه حقمان نرسیدیم.
وی افزود:‌به سایپا و مایلی‌کهن تبریک می‌‌گویم .آنها جوانان خوب و فوتبال‌بلدی دارند و مأموریت خود را که تساوی بود به خوبی انجام دادند.
مصطفوی در خصوص شعارهایی که تماشاگران علیه وی سردادند گفت:‌برای من جای تعجب دارد 11 بازیکن از جان مایه می‌گذارند و با چه تعصبی در داخل زمین تلاش می‌کنند ولی پس از یک تساوی علیه من شعار داده می‌شود. واقعاً نمی‌دانم دلیل این کار چیست . خیلی دوست متوجه دلیل آن شوم.
وی افزود: کار مدیرعامل این نیست که سیستم تیم را مشخص کند یا تعویض‌ها را انجام دهد بلکه این است که بستری مناسب انتخاب سرمربی، مربی و دستیاران را به نحو مطلوبی انجام دهد که من هم با کمک اعضای هیئت مدیره این کار را انجام داده‌ام حالا نمی‌دانم چرا باید حرف هایی نیز بشنوم.
وی عنوان کرد:‌ تماشاگران ما احساسی هستند و برد می‌‌خواهند ولی آنها باید بدانند که من نمی‌توانم در مسائل فنی دخالتی داشته باشم.
مصطفوی در خصوص داوری بازی اظهار داشت: من در مورد داوری حرفی نمی‌زنم وبه داوران احترام می‌گذارم اما چشم‌آنتظار نظرکارشناسان هستم. رحیمی مقدم امروز سعی داشت با قطع نکردن بازی مدیریت خود را نشان دهد که باید در خصوص سوت‌های او نیز اظهارنظر شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: این تساوی برای ما آخر دنیا نیست. فاصله امتیازها کمتر است. نتایج در این هفته خوب بوده و مطئمن باشید پرسپولیس می‌تواند به جایگاه خوبی برسد.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ