سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سه شنبه 87 آذر 19 , ساعت 10:13 عصر
هوشنگ نصیرزاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: در دقیقه 7 مسابقه بازیکنان تیم سایپا، علی کریمی را با گرفتن متوقف کردند ،اما داور این صحنه را خطا نگرفت تا کریم باقری به تلافی آن در دقیقه 8 روی ابراهیم صادقی خطا کند و یک اخطار بگیرد.
وی افزود: در دقیقه 16 مجید ایوبی با یک ضربه به صورت نیکبخت بازیکن پرسپولیس می‌توانست حداقل یک کارت زرد بگیرد اما رحیمی مقدم از این کار پرهیز کرد.
در دقیقه 22 ابراهیم توره در موقعیت کاملا آفساید یک گل غیرقانونی به ثمر رساند که این اولین اشتباه حسین نجاتی در سال 87 است. البته او دومین اشتباه خود را نیز در نیمه دوم مرتکب شد که یک کرنر واضح را برای سایپا اعلام نکرد.
این کارشناس داوری ادامه داد: در دقیقه 35 شریفی نسب یک تکل خشن روی بازیکن پرسپولیس زد که داور مسابقه آن را سوت نزد. در کل در نیمه نخست رحیمی مقدم به وظایف قانونی خود عمل نکرد.
نصیرزاده در خصوص نحوه قضاوت در نیمه دوم گفت: در دقیقه 88 علیرضا نیکبخت با ضربه کف پای راست خود به بدن بازیکن سایپا باید اخراج می شد اما بدن این بازیکن مانع دید داور و تماشاگران تلویزیونی شد. در مجموع باید بگویم رحیمی مقدم که هفته گذشته بهترین داور لیگ بود در این هفته قضاوت متوسطی ارائه کرد و وظایف خود را به درستی انجام نداد.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ