سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سه شنبه 87 آذر 19 , ساعت 10:12 عصر
افشین پیروانی پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امتیازی از دست دادیم که برای ما بسیار سخت بود .از بازی بازیکنانم راضی هستیم ولی نباید فراموش کنیم دو توپ را روی خط دروازه هدر و چندین موقعیت را از دست دادیم.
وی افزود: به تیم سایپا احترام می‌گذارم .آنها با آمدن مایلی‌کهن شوک لازم را به تیم خودشان وارد کردند و به نتیجه‌ای که دوست داشتند رسیدند.
پیروانی ادامه داد: به فوتبال زیبا هیچ وقت امتیاز نمی‌دهند اما من مطمئن هستم که خیلی‌ها از بازی‌ امروز تیم ما راضی بودند.
وی همچنین در خصوص تأخیر زیاد در تعویض‌هایش گفت: نمی‌توانم بی‌گدار به آب بزنم. هر وقت لازم بود باید تعویض کنم نه اینکه بدون برنامه این کار را انجام دهم. تیم من خوب بازی می‌کرد پس تا دقیقه 80 نیاز به تعویض نداشتم.
وی افزود: به خواسته‌های هواداران احترام می‌گذارم اما خواهش می‌کنم اجازه دهند تا بازیکنان با آرامش بیشتر در زمین بازی کنند.
پیروانی در خصوص پژمان نوری اظهار داشت: به هیچ عنوان این بازیکن از پرسپولیس جدا نمی‌شود . کادر فنی مشخص می‌کند که چه بازیکنی در لیست 18 نفره جا دارد و داخل زمین می‌شود. شاید نوری در بازی بعدی نیز سکونشین و یا نیمکت نشین باشد. پوشیدن پیراهن پرسپولیس و روی سکو نشستن یک افتخار است من سال های زیاد خودم به عشق این تیم هم روی سکو نشسته‌ام و هم روی نیمکت، پس جای اعتراضی ندارد.
پیروانی در پایان خاطرنشان کرد: سایپا امروز خوب دفاع کرد و به هدفش رسید اما برای ما آخر دنیا نیست فاصله امتیاز با صدر جدول کم است و با توجه به بازی‌های خوب گذشته جای جبران داریم.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ