سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
شنبه 87 مهر 20 , ساعت 2:23 عصر
کمیته انضباطی جدیدترین احکام خود را اعلام کرد که به شرح زیر است:

* پرداخت جریمه نقدی پیام مشهد
باشگاه پیام مشهد به پرداخت 400 میلیون ریال جریمه نقدی مبنی بر ارائه وجه محمد رضا جوهری، بازیکن تیم فوق از سوی کمیته انضباطی محکوم شد.

* تعلیق حکم پرسپولیس
در حکمی از سوی کمیته استیناف محرومیت 6 ماهه پرسولیس به حالت تعلیق درآمد. به دلیل تخلفات صورت گرفته از سوی تماشاگران به مدت 6 ماه از حضور آنها در مسابقه محروم بود و مسعود زارعی به علت تخلفات صورت گرفته به مدت 1 سال از همراهی تیم محروم شد که پس از در خواست تعلیق به کمیته استیناف، این کمیته حکم فوق را به حالت تعلیق درآورد و اگر از بازیکن یا تیم فوق تخلفی صورت گیرد ،محرومیت یکساله برای بازیکن و محرومیت 6 ماهه برای تیم اجرا خواهد شد. همچنین کمیته استیناف فدراسیون حکم تعلیق احمد رضا عابدزاده ،مربی دروازبانان و حسین هدایتی را صادر نمود. چنانچه نامبردگان در زمان بازی پرسپولیس مجداد دچار تخلفی شوند، عابدزاده به مدت 2 جلسه و هدایتی به پرداخت یکصد میلیون ریال باید جریمه محکوم می شود.

* احضار مربی و مدیرعامل شیرین فراز به کمیته انضباطی
ایوان دراکسویچ، مربی سابق شیرین فراز کرمانشاه به علت غیبت و ترک تمرین به کمیته انضباطی احضار شد. غیبت مربی در تمرینات به دلیل در خواست وجه خود بوده که کمیته انضباطی مدیر عامل و مربی این باشگاه را در خصوص مشکلات موجود روز یکشنبه 5 آبان راس ساعت 16:00 به کمیته انضباطی احضار نمود.

* جریمه پرداخت 150میلیونی برای باشگاه راه ساری
سرمربی سابق تیم فوتسال راه ساری اعتراض خود را مبنی بردریافت مطالبه وجه به کمیته انضباطی ارائه نموده بود که پس از بررسی در کمیته انضباطی و استیناف،باشگاه فرهنگی ورزشی را ه ساری باید مبلغ 000/000/150 ریال را به سرمربی سابق پرداخت نماید.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ