سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جمعه 87 مهر 12 , ساعت 8:19 عصر
فارس، دربی 65سرخابی ها با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا دو تیم با تقسیم امتیاز به کار خود پایان دهند.
داریوش مصطفوی پس از تساوی تیمش اظهار داشت: واقعاً هواداران شاهد یک دربی زیبا بودند اگر چه ما هرگز دوست نداشتیم با تساوی این مسابقه به پایان برسد.اگر برنده می شدیم قول داده بودیم که به بازیکنان پاداش خوبی را بدهیم؛ اما با وجود آنکه بستر برای غلبه بر استقلال فراهم بود متاسفانه به هدف نهایی مان نرسیدیم.
وی ادامه داد: از عملکرد بازیکنانم راضی هستند. آنها در هفته گذشته تمرینات خوبی را انجام دادند؛ ‌اما من شرمنده هواداران هستم.آنها از بامداد امروز خودشان را برای حمایت از پررسپولیس به ورزشگاه آزادی رساندند و در حالی که بستر را برای پیروزی پرسپولیس فراهم کرده بو دیم، چنین اتفاقی رخ نداد. باید پذیرفت که چنین اتفاق هایی امری طبیعی است.
مدیر عامل پرسپولیس گفت: ما فرصت های زیادی را برابر استقلال از دست دادیم؛ اما باید به بازیکنان مانند کریم باقری و علی کریمی باید افتخار کرد و امیدوارم همان طور که قطبی در پایان این مسابقه قول داد پرسپولیس در پایان فصل جام قهرمانی را به دست آورد.
وی درباره درگیری لفظی علیرضا نیکبخت واحدی با سرمربی پرسپولیس خاطر نشان کرد: وی با قطبی درگیر نشد بلکه دوست نداشت پرسپولیس در این دیدار برابر استقلال بازنده باشد و به همین دلیل با تعصب زیادی بازی کرد.نیکبخت واحدی نیز مانند همه بازیکنان پرسپولیس برای برتری مقابل استقلال تلاش زیادی را انجام داد و همه نفرات به فکر موفقیت تیمی هستند و من فکر نمی کنم وی نسبت به کادر فنی بی احترامی کرده باشد.
مصطفوی تاکید کرد: به هر حال دربی به پایان رسیده و مسابقات لیگ فقط به یک دیدار ختم نمی شود و باید بازیکنان و کادر فنی در اندیشه بازی های بعدی باشند.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ