سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چهارشنبه 87 شهریور 20 , ساعت 11:24 صبح
 به نقل از دیلی تلگراف، رافائل بنیتس اظهار داشت: بزرگترین نگرانی من مصدومیت جرارد است. او وقتی برای تیم بازی می‌کند،‌ لیورپول کاملا متحول می شود و تماشاگران را مجذوب خود می‌سازد.
این مربی افزود: با وجود تلاش زیای که کردیم، موفق نشدیم شرایطی فراهم کنیم تا برای مسابقه روز شنبه با منچستر یونایتد آماده شود.
این مربی اسپانیایی عنوان کرد: جرارد مصدوم است و به خاطر صدمه دیدگی از ناحیه کشاله، نمی تواند در اختیار تیم قرار بگیرد. در حال بررسی هستیم تا از بین نفرات موجود، بازیکنی که نزدیک به خصوصیات جرارد است، برگزیند.

یکشنبه 87 شهریور 17 , ساعت 9:25 صبح
به نقل از مارکا، وسلی اشنایدر، مهاجم هلندی رئال مادرید دوران استراحت خود را پشت سر گذاشته و اکنون آماده انجام وظیفه در ترکیب است.
برنارد شوستر، سرمربی آلمانی نیز نام این بازیکن را برای بازی های آینده وارد فهرست ثابت کرده است.
پزشک رئال مادرید پیش از این نام اشنایدر را در فهرست بازیکنان آماده ماه اکتبر لحاظ کرده بود؛ اما این بازیکن هلندی زودتر از موعد مققر برای بازی آماده شده است.
شنبه 87 شهریور 16 , ساعت 10:27 صبح
به نقل از رویترز، گونسالو هیگواین در واکنش به حملات مطبوعاتی ایتالیا گفت: قرار نیست با هر پیشنهاد نجومی همه چیز را فراموش کنیم. تفاوت‌هایی میان من و روبینیو وجود دارد.
وی ادامه داد: هرگز هواداران رئال مادرید را در آستانه لالیگای حساس امسال تنها نمی گذارم. این وظیفه من است که مطیع سیاست های باشگاه خود باشم و با رد پیشنهاد یوونتوس هیچ انتظار غیر معقولی از رئال مادرید ندارم.
وی افزود: به غیر از یوونتوس از زنیت روسیه و آ.ث میلان نیز پیشنهاداتی داشتم که ضمن احترام، تمام آنها را رد کرده ام.

جمعه 87 شهریور 15 , ساعت 7:35 عصر
 به نقل از بی بی سی، رود فان نیستل روی گفت: در شرایطی که مشغول مذاکره با باشگاه رئال برای تمدید قراردادم بودم،‌ نماینده باشگاه منچسترسیتی با من تماس گرفت و پیشنهادی را ارائه کرد.
این مهاجم بیان داشت: با احترام به این پیشنهاد، در همان لحظه از طریق مدیر برنامه هایم پاسخ منفی دادم، زیرا بحث حضور در این تیم انگلیسی برای من مهم نیست.
این مهاجم 32 ساله هلندی بیان کرد: برای من در حال حاضر رئال مادرید حائز اهمیت است. خواهان ادامه و استمرار همکاری ام با این باشگاه بزرگ اسپانیایی هستم و به شرایطی که ازطرف منچسترسیتی و هر تیم دیگری به من پیشنهاد شود، فکر نمی‌کنم.
با توجه به تغییر و تحول در مدیریت باشگاه منچسترسیتی و حضور یک شرکت اماراتی به عنوان مالک و سهامدار، این باشگاه در صدد است تا ستارگان بزرگ اروپا و جهان را استخدام کند.
این تیم چندی پیش روبینیو مهاجم برزیلی رئال مادرید را جذب کرد.

جمعه 87 شهریور 15 , ساعت 9:48 صبح
به نقل از آس، گونسالو هیگواین، جوان آرژانتینی رئال مادرید گفت: دعوت نکردن یک بازیکن به تیم ملی فقط به مربی ربط دارد و کسی نمی تواند در این مسئله دخالت کند؛ اما توهین به بازیکن دعوت نشده مقوله دیگری است.
دو روز پیش دل بوسکه در مورد رائول گونسالس گفته بود که کاپیتان رئال مادرید دیگر تمام شده و باید از فوتبال خداحافظی کند و مقامات رئال مادرید بیهوده می کوشند از وی یک سمبل یا فلسفه رائولیسم میان هواداران بسازند. او هرگز در حد اسطوره هایی چون برنابئو یا پوشکاش نیست.
هیگواین در ادامه سخنان خود، در مورد اظهارات دل بوسکه گفت: رائولیسم غیر قابل انکار است. این یک فلسفه خود ساخته و تازه نیست؛ بلکه سال‌های سال است میان هواداران ریشه کرده و همه آن را باور دارند.
وی افزود: رائول به همان دلیلی سمبل مادرید و بازیکن تمام ناشدنی است که برنابئو و پوشکاش بودند. بازیکن غیر بومی رئال هستم؛ اما به اندازه مادریدی‌ها به شخصیت قابل احترام رائول، علاقه دارم.

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ